کد خبر 1258018
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
واکنش لشکر فاطمیون به ادعای رسانه‌های سعودی درباره بحران جاری افغانستان

لشکر فاطمیون با انتشار بیانیه‌ای به ادعاهای رسانه‌های سعودی درباره بحران جاری افغانستان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، لشکر فاطمیون به ادعاهای رسانه‌های سعودی مبنی بر پیشنهاد برای استفاده از این نیروها توسط دولت افغانستان برای مقابله با طالبان را رد کرد.

کشور افغانستان، لشکر فاطمیون،

«محمد السلمی» از افراد وابسته رسانه‌ای نزدیک به «ملک سلمان» و بنیانگذار و رئیس «موسسه بین المللی مطالعات ایران» با انتشار توئیتی این دروغ را به لشکر فاطمیون نسبت داد و پس از آن بلافاصله «تاج‌الدین سروش» خبرنگار شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال، متعلق به دربار سعودی، با بازنشر آن برای خبرسازی و گسترش حداکثری این خبر جعلی تلاش کرد.

کشور افغانستان، لشکر فاطمیون،

لشکر فاطمیون در بیانیه‌ای با هشدار درباره شیطنت‌های جبهه غربی-عربی-عبری در قبال شیعیان و این نیروها تصریح کرد که تمام اخبار و اطلاعات رسمی از این لشکر از طریق صفحات رسمی آن به اطلاع عموم می‌رسد.

کشور افغانستان، لشکر فاطمیون،

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

پیش از این و با هشدار علما و آگاهان مبنی بر هوشیاری نسبت به جنگ نرم و رسانه‌ای استکبار و آمریکا در افغانستان، بیانیه رسمی لشکر سرافراز و قهرمان فاطمیون در رابطه با تحولات اخیر در افغانستان منتشر گردید و در آن مطالب لازم پیرامون اوضاع جاری در کشور و هشدارهای جدی درباره ورود رسانه‌ای خناسان به جریان تحولات افغانستان داده شده بود.

با این حال به نظر می‌رسد جبهه غربی-عربی-عبری بیکار ننشسته و روزانه شیطنت‌های خود را در قبال شیعیان و لشکر قهرمان‌پرور فاطمیون ادامه می‌دهند.

در روزهای اخیر برخی وابستگان به عربستان سعودی خبیث با همکاری شبکه‌های رسانه‌ای این کشور اقدامی جدید را در دستور کار خود قرار داده و اطلاعات غلطی را پیرامون ارسال پیام از سوی فاطمیون به دولت افغانستان را منتشر نمودند.

لشکر فاطمیون با رد و تکذیب این ادعای دشمنان قسم‌خورده مردم مظلوم افغانستان و تمام مسلمین جهان به اطلاع می‌رساند هرگونه اظهارنظر و انتشار اخبار در این رابطه دروغ محض و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای جبهه عربی-غربی-عبری است.

تمام اخبار و اطلاعات رسمی لشکر فاطمیون از طریق صفحات رسمی این لشکر به اطلاع عموم امت اسلامی خواهد رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 5
    دو گروه بزرگ که هر دو افغان هستند با هم می جنگند . دخالت فاطمیون باید در جهت نزدیکی این دو گروه باشد در غیر این صورت بدنام خواهد شد . فاطمیون عزیز فکر نکنم در این دام بیافتند . باید نقش واسطه خیر خواه داشته باشند بدون هر گونه اقدام نظامی . احتمال دارد نفوذی ها اعمالی انجام دهند و بگذارند به نام فاطمیون . فاطمیون باید در نطفه این نفاق ها را خفه کنند ( فقط رسانه ای) و نسبت به روشنگری رسانه ای ملت افغان کوشا باشند .
  • دلسوز IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    7 7
    بعضیا بشدت انتقاد میکنن ک چرا ایران با طالبان ارتباط داره. درصورتیکه با کمی واقع بینی سیاسی میشود درک کرد که چاره ای نیست چون وقتی همه باطالبان ارتباط دارن ایران چرا خودشو درگیر باطالبان کنه ضمن اینکه بهرحال بدیا خوب طالبان یک نیروی خیلی قدرتمند در افغانستان ‌تاجاییکه نااتو نتونست بعد بیست سال حذفش کنه .....ازطرف دیگه اگر ایران در تقابل با طالبان قرار بگیره آنوقت باید لشکر فاطمیون را ازسوریه وارد افغانستان کنه و این باعث فرسایش راهبرد دفاعی امنیتی ایران خواهدشد.و همون بلایی ک در یمن سرعربستان اومد برای ایران اتفاق میفته.در این کنار اسرائیل هم ب ریش همه میخنده.بنابراین هرچند جریان طالب اعتمادی نداره اما باید با حساسیت زیاد در رابطه با تحولات افغانستان تعامل کرد
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      1 6
      درود بر شما دقیقا همینطوره ...
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    0 1
    چطور . تا حالا از در و دیوار . مشاوران غنی آنهم ارشد . بعضی از نمایندگان و تحلیلگران. حاضر در رسانه های عمومی و شخصی . از زمان مصاحبه طلوع نیوز با آقای ظریف تا همین پریروز ِ بشدت علیه فاطمیون موصع گرفته و سخن گفته اند . این یک چیز واضح و قابل استناد است . . اگر چه دیشب در یکی از تلویزیون ها . بحث بر این بود که کدام کشور همسایه . حاضر میشه . که به افغانستان کمک کنه . بین جمع . یک نفر سخن از هند گفت که با دلایل دیگران رد بشد . ضمنا دیگرانی از افعانستان رفتند به سوریه .از طریق ترکیه .. احتمالا آنها بدانند کجا هستند . یعنی .الان جمع هستند
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    1 9
    سلام.من فکر میکنم،از همان ابتدا جنگ،برخی نام لشکر فاطمیون رو برجسته کردن،حالا این غربی ها،میخوان از ان سوء استفاده کنند! چون غربی ها همیشه مزدور دارن! و گاهی وقت ها خودشون هم برای کشور زور دار تر! مزدوری و نوکری میکن! حالا میخوان همین کارهای زشت رو به دوستان ایران نسبت دهند.(*البته محور غربی،یکی از ارزوهاشون،که ایران در جنگ افغانستان شرکت کنه! خودشون به در دیوار کوبیدن! تا ایران وارد این جنگ بشه!).دشمن قسم خورده جهان اسلام،در حقیقت همین امریکایی ها و غربی ها هستن! که به هیچ چیز و هیچ کس رحمی نمی کنند!
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    2 1
    جای حاج قاسم سلیمانی رو خالی دیدند،کجایی حاج قاسم تا فتنه ها رو بخشکانی
  • احمد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    0 0
    لشکرعزیز فاطمیون دربعد ضد اجنبی بودن باطالبان دریک سنگ هستند علاوه براین فاطمیون دلاور ضدداعش هستند همان گروهی که طالبان هم با آنها جنگید واگر طالبان صادق باشند و حکومت آینده براساس مشورت و حضور همه جریانهای واقوام موثر تشکیل شود بهترین راه تامین امنیت مناطق شیعه نشین توسط فاطمیون و گسترش آن در داخل افغانستان است همزمان وطبعا مقامات محلی و استانی مناطق شیعه نشین باید ازخودشیعیان باشند پدر دولت مرکزی در کابل. هم این روند سهم و تعاون در اداره توسعه افغانستان باید شکل بگیرد . افغانستان آرام ومتمرکز بر توسعه فقط و فقط بامشارکت و حفظ برادری درعمل کشوری اسلامی خواهد بود که نباید دربعداستقلال اینبار پاکستان صاحب اختیارباشد . ژن ساختار مردم افغانستان سربلندی واداشتن روابط برادرانه با همسایگان دوستان واقعی اش. عمل میکند . طالبان مثل ایران باید به همه ادیان ابراهیمی هم سهم ونمایندگی دهد . آنها می‌توانند کشوری مسلمان با شعاروآرمان مقدس قدس و اتحاد باهم مسلمین باشند ‌ونباید فراموش کنند جولان عربستان چه برسر این مردم آورد . حکمت عزت و مصلحت واستکبارستیزی یک شجره طیبه قرآنی است که طالبان باید از تجارب گذشته به آنها رسیده باشد . آنها می‌توانند ومرسوم است روابط هر کشوری برمنافع ومصالح آن متکی است اما در سیاست خارجی طالبان وحکومت آینده افغانستان باید بداند محورعبری عربی که مبارزه بااشغال فلسطین را محکوم می‌کند تکیه گاه خوبی نیستند اما روابط خوب است بشرطی که یادشان باشد فلسطین هم درد ورنج اشغال میکشد و کشوری مثل ایران که یک اهل سنت واقعی است برای آرمانهای قرآنی حمایت ازمظلوم چقدر هزینه کرده خواهدکرد . نمیشود فردای پیروزی اشرافی زیست یادشان باشد ایران علیرغم همه فشارها هرگز به هیچ مسلمانی ازپشت خنجر نزد واین مبنای دوست وبرادرشناسی است نه عربستانی که جنگنده آمریکایی مادربمب هارا از روی باند فرودگاهش رهاکردن تا آن فاجعه ضدافغانی رارقم زد و مثل اینها ..‌درهرصورت اسلام قرآنی یعنی امت واحده واین شعارطالبان بوده باشد که یادشان باشدتاضررنکنند ‌
  • رضا IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 1
    همه اینا نقشه اپریکاست....فاطمیون همونی بود که داعش رو تو سوریه سرکوب کرد....داعش از بین نرفته....تو زندان ابوغریب توسط امریکا متولد شد و دوباره به زندان برگشته...پنج هزار داعشی در زندان حسکه سوریه هستن یعنی در مناطق تحت نظارت امریکا....فررندان و خانواده های داعشی هم در اردوگاه الهول مستقر شدن...اردوگاهی با هشتادهزار سکنه که پنجاه هزار نفرش کودکان بالایه پنج سال هستن....اونا تو اون چاردها تحت شستشوی فکری مادران به شدت داعشی خودشون هستن...یه لشگر کامل...اون پنج هرار نفر زندانی هم حکم فرپاندهان این لشکر رو دارن....امریکا فک کرد با شدت گرفتن طالبان فاطمیون اینبار وارد افغانستان میشن و سوریه خالی میمونه و میتونه پروژه داعش رو دوباره تکرار کنه....فاطمیون تو دام نمیافته....لازم باشه خوده افغانستان به اندازه کافی نیرو داره هنوز...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس