کد خبر 1257915
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
فلسطین

اهالی منطقه جنین واقع در کرانه باختری در مراسم تشییع پیکر جوان فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید خواستار اعتصاب عمومی علیه جنایت‌های رژیم اشغالگر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری یک کمپین بازداشت گسترده علیه فلسطینیان به راه انداختند.

در همین راستا نظامیان صهیونیست «سلوم جوده» اسیر آزادشده فلسطینی را در شرق نابلس و سه جوان دیگر را در جنوب غربی منطقه جنین بازداشت کردند.

از طرف دیگر فلسطینی‌ها با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهید «ضیاء الصبارینی» جوان فلسطینی در شهر جنین خواستار اعتصاب عمومی در این شهر شدند.

دیروز چهارشنبه نیز هزاران نفر از شهروندان منطقه جنین و اردوگاه‌های آن راهپیمایی‌های گسترده‌ای را علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به راه انداخته و با سر دادن شعارهایی خواستار تحکیم وحدت ملی و پیوستن به صفوف مقابله با چالش آفرینی‌ها و جنایت‌های ادامه داراشغالگران صهیونیست شدند.

مشارکت کنندگان در این تظاهرات‌ها سکوت بین المللی در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر را محکوم کرده و خواستار حمایت از افرادی شدند که توسط ارتش رژیم صهیونیستی کشته و یا بازداشت می‌شوند.

چهارشنبه همچنین منابع محلی از درگیری مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر اسرائیلی که به جنین یورش برده بودند، خبر دادند.

«ضیاء الصبارینی» جوان فلسطینی ساکن «جنین» در کرانه باختری اشغالی دیروز چهارشنبه به شهادت رسید.

بر اساس اعلام منابع بیمارستانی در فلسطین این جوان فلسطینی هفته گذشته هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و مجروح شده بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی در راستای تلاش برای تسلط کامل این رژیم بر کرانه باختری و توسعه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در این منطقه، فلسطینیان ساکن کرانه باختری را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس