اسرائیل

یک خبرنگار صهیونیست در تلویزیون این رژیم با تاکید بر اینکه کابینه بنت به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکرده تاکید کرد این مقاومت در غزه است که سرنوشت ما را تعیین می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «آلموگ بوکر» خبرنگار نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به تحولات اخیر در مرزهای نوار غزه با اراضی اشغالی با هجمه تند علیه «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم و کابینه وی تاکید کرد که این کابینه در برابر مقاومت در نوار غزه بسیار ضعیف است.

این خبرنگار صهیونیست نفتالی بنت و اعضای کابینه وی را متهم کرد که به وعده‌های خود قبل از تشکیل کابینه و نشستن بر صندلی نخست وزیری عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه پرتاب موشک و بالن‌های آتش زا از سمت نوار غزه به شهرک‌های اسرائیلی با تشدید تنش ها در مرزهای غزه اسرائیل را به حوادث مه ۲۰۱۸ باز می گرداند گفت، حقیقت ترسناک و غیرقابل تحمل این است که مقاومت غزه زندگی ما را تعیین می‌کند، اما چرا؟ چون «دولت» نفتالی بنت ضعیف است.

«رون بن یشای» تحلیلگر امور امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به تحولات اخیر در مرزهای نوار غزه با اراضی اشغالی اعلام کرد که جنبش حماس هنوز از انواع توانایی‌ها برخوردار بوده و تا زمانی که احساس قدرت می‌کند به آزار و اذیت اسرائیل ادامه خواهد داد؛ به ویژه در مرحله اخیر و بعد از عقب نشینی نیروهای آمریکایی از افغانستان.

گروه‌های مقاومت در غزه طی روزهای گذشته مجدداً راهپیمایی‌ها برای شکستن محاصره این منطقه و باز کردن گذرگاه‌ها و نیز آغاز بازسازی ویرانی‌های غزه بعد از جنگ اخیر را فعال کرده‌اند.

گروه‌های ملی و اسلامی در بیانیه‌ای در همایشی در اردوگاه العوده در شرق خانیونس خواستار ادامه فعالیت‌های مردمی در مخالفت با محاصره، تعلل اسرائیل در پرونده بازسازی غزه و مخالفت با باج‌خواهی انسانی شدند.

گروه‌های فلسطینی اخیرا در این خصوص اعلام کرده بودند که بدون تردید یا عقب‌نشینی به فعالیت‌های مردمی در مرز غزه ادامه می‌دهیم تا رژیم اشغالگر از قدس و ملت ما دست بکشد، محاصره غزه را بشکند، مسؤولیت‌های قانونی و انسانی خود را بپذیرد، از سنگ اندازی در بازسازی غزه و نیز محروم کردن این منطقه از ارتباط با جهان دست بردارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 1
    خخخخخ. جالبه میرید رسانه های مخالفشون رو پیدا میکنید!! مثلا زمان نتانیاهو فقط از هاآرتص خبر میذاشتید که حماس این و اونه. الان چرا از جورزالم پست مقاله نمیذاری؟!
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 0
      بنظرت حقیقت غزه دروغه . تازه این ناراحته که بنت کاری نمیکنه. . چکار . موندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس