کد خبر 1255158
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
حضور در فینال با 3 محروم و کار دشوار استقلال برای قهرمانی

تیم فوتبال استقلال که با عبور از گل گهر به فینال جام حذفی فوتبال کشور رسید، برای قهرمانی در این جام کار دشواری در پیش دارد.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور موفق شدند با حساب ۲ بر یک از سد گل گهر سیرجان عبور کرده تا به فینال سی و چهارمین دوره جام حذفی کشور برسند. فینالی که روز هفدهم مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود یک پای آن هم فولاد است.

آبی پوشان که تا رسیدن به فینال تنها با تیم‌های لیگ برتری بازی کرده‌اند، در حالی باید برابر فولاد در این دیدار مهم رقابت کنند به جز فرهاد مجیدی، دو بازیکن مهم دیگرشان را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

تیمِ مجیدی با اینکه از سد یاران قلعه نویی عبور کرد، اما آنها چندان هم بدون تلفات و خسارت به این کار مهم دست نزدند و کارت‌های زردی که وحید کاظمی قاضی میدان داد، باعث محرومیت فرهاد مجیدی، محمد دانشگر و سید حسین حسینی برای دیدار فینال شد؛ تا به جز مجیدی، حسینی و دانشگر هم این بازی را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

مشکل اصلی استقلال از زبان پیشکسوت تیم

شاید پر کردن جای خالی حسینی برای مجیدی که خودش هم باید از سکوها در این بازی تیمش را هدایت کند به دلیل حضور رشید مظاهری چندان دردسر ساز نشود، اما محرومیت دانشگر می‌تواند برای این تیم گران تمام شود.

از آنجایی که عارف غلامی در جریان دیدار قبلی آبی‌ها در جام حذفی مقابل پرسپولیس با مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد، محرومیت دانشگر دست مجیدی را در دفاع میانی بست و او حالا ناچار است تا به احتمال زیاد محمد نادری را بار دیگر با تغییر پست به دفاع میانی بیاورد.

این اتفاق باعث می‌شود مجیدی ناچار باشد جای خالی نادری را با متین کریم زاده و یا در صورت عبور بابک مرادی از مصدومیت، با این بازیکن پر کند که در نهایت همه این اتفاقات باعث بر هم خوردن هارمونی آبی‌ها در دیدار نهایی خواهد شد.

دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و فولاد از ساعت ۲۱ روز سه شنبه ۱۷ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود که در پایان این بازی یا استقلال برای هشتمین بار قهرمان جام حذفی می‌شود و یا فولاد برای اولین بار به این افتخار نائل می‌گردد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 3
    فولاد برای اولین بار به این افتخار نائل میشود
  • بی نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    دوشواری نداره...بابا بیژنتون هست
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 2
    درقدیم گفته‌اند کدخدا راببین ده راه بچاب. وقتی استقلال داوررادارد چه نگرانی درمورد بازی میتواند داشته باشد. دربازی پرسپولیس و گل‌گهر استقلال‌ باکمک داورآمد به فینال حالا هم باکمک داور قهرمان خواهد شد پس جای نگرانی نیست.
  • علی پروین IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    استقلال محبوب قلب ها حقش قهرمانیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس