کد خبر 1254952
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
رقیب آمریکا در فینال بسکتبال المپیک مشخص شد؛ اسلوونی حریف فرانسه نشد

تیم ملی بسکتبال فرانسه با شکست دادن اسلوونی توانست به دیدار فینال المپیک صعود کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال فرانسه و اسلوونی امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ در چارچوب مرحله نیمه نهایی بازی های المپیک توکیو برگزار شد و در پایان ستاره های فرانسه موفق شدند در یک بازی جذاب و نزدیک حریف خود را با نتیجه ۹۰ بر ۸۹ شکست داده تا در دیدار نهایی با آمریکا بر سر مدال طلا رقابت کنند. 

این دیدار حساس و دیدنی در کوارتر چهارم به اوج حساسیت خود رسید و اختلاف امتیاز دو تیم به یک امتیاز رسید اما فرانسوی ها توانستند بهتر کار کنند و نتیجه را به سود خود حفظ کنند. 

«ناندو دی‌ کولو» با کسب ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل توانست بهترین بازیکن تیمش لقب بگیرد. «لوکا دانچیچ» نیز با ثبت آمار ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن اسلوونی شد.

رقیب آمریکا در فینال بسکتبال المپیک مشخص شد؛ اسلوونی حریف فرانسه نشد

دیگر دیدار نیمه نهایی بازی های بسکتبال المپیک صبح امروز بین تیم های آمریکا و استرالیا برگزار شد و در پایان بلند قامتان آمریکا توانستند حریف خود را با نتیجه ۹۷ بر ۷۸ شکست داده و به مرحله نهایی این مسابقات برسند.  

دو تیم آمریکا و فرانسه در مرحله گروهی با یکدیگر دیدار کردند که تیم فرانسه توانست در آن بازی حریف خود را از پیش رو بردارد. حال باید دید در دیدار فینال چه تیمی می تواند قهرمان المپیک شود. تیم آمریکا در چهار دوره قبلی توانسته قهرمان این بازی ها شود. 

تیم بسکتبال ایران در مرحله گروهی این بازی ها با تیم های آمریکا، فرانسه و جمهوری چک همگروه بود و نتوانست از گروه خود صعود کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس