کد خبر 1254843
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
وضعیت امنیتی پایتخت

رئیس پلیس تهران بزرگ،آخرین وضعیت امنیتی و چگونگی استقرار مأموران انتظامی پایتخت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت، از تمهیدات ویژه پلیس تهران برای تامین نظم، انضباط و امنیت و آرامش در روز تحلیف ریاست جمهوری خبر داد.

 سردار رحیمی تصریح کرد: تدابیر امنیتی، انتظامی و ترافیکی ویژه ای برای برگزاری مراسم تحلیف از چند روز قبل اندیشیده شده و امروز با توجه به اجرای آن در بهترین شرایط امنیتی و ترافیکی قرار داریم.

بیشتر بخوانید:

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد روز تحلیف ریاست جمهوری

وی به تعطیلی امروز ادارات و سازمان‌ها اشاره و اعلام کرد: با توجه به تعطیلی اداره‌ها و سازمان ها و همکاری خوب مردم ترافیک روان و جاری در تمام معابر پایتخت در جریان است.

سردار رحیمی که در «قرارگاه انتظامی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی پایتخت» در جوار مجلس شورای اسلامی حضور داشت، تصریح کرد: تمامی ماموران فرماندهی انتظامی پایتخت در آماده‌باش کامل بوده و خوشبختانه از صبح تا کنون هیچگونه مطلب و مورد خاصی وجود نداشته است.

 فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: از ساعت ۱۴ به بعد به خصوص در مباحث ترافیکی محدودیت‌ها به صورت کامل اجرا شده و در خیابان ملت، مردم و در نهایت مسیر های منتهی به مجلس و میدان بهارستان ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد؛ چرا که شخصیت ها شورای اسلامی برای شرکت در مراسم تحلیف به سمت مجلس شورای اسلامی تردد می‌کنند.

 وی با تاکید دوباره بر این مطلب که شرایط امنیتی و ترافیکی پایتخت ایده‌آل بوده و حتی بهتر از روزهای عادی است اظهار داشت: ماموران پلیس تهران با تمام توان، تلاش خود را خواهند کرد تا مراسم تحلیف ریاست جمهوری در کمال انضباط، امنیت و آرامش اجرا شود.

 سردار رحیمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص استقرار مأموران پلیس پایتخت اظهار داشت: حضور و آماده باش صد در صدی مأموران پلیس تهران تا یکی دو ساعت بعد از اتمام مراسم همچنان ادامه خواهد داشت و مأموران هوشیارانه  تلاش خواهند کرد تا امنیت پایتخت مثل روزهای گذشته برقرار باشد.

 گفتنی است مراسم تحلیف ریاست جمهوری امروز با حضور مقامات، سفرا و نمایندگان کشورها در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس