کد خبر 1254517
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
انگلیس

وزیر خارجه انگلیس با تکرار ادعاهای واهی علیه ایران در ماجرای حمله به نفتکش صهیونیستی، خواستار موضع گیری شورای امنیت شد.

به گزارش مشرق، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در پیامی توئیتری خبرها درباره نامه نگاری این کشور به شورای امنیت را با هدف متهم جلوه دادن ایران در حادثه حمله به کشتی اسرائیلی «مرسر استریت»؛ تائید کرد.

وی با اشاره به این نامه که با همکاری رومانی و لیبریا نوشته شده است؛ مدعی شد: شورای امنیت باید پاسخ اقدامات بی ثبات کننده ایران و بی احترامی به قوانین بین الملل را بدهد.

پیشتر، «گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت برای بررسی ماجرای نفتکش مرسر استریت شده بود.

در این میان، وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا می گوید که واشنگتن به دنبال این است که انگلیس در شکل دهی پاسخ به حمله ادعایی ایران به نفتکش رژیم صهیونیستی، پیش قدم شود.

در همین راستا، انگلیس قرار است ادعاهای واهی خود را در جلسه غیرعلنی شورای امنیت که احتمالاً طی روزهای آتی برگزار می شود؛ تکرار کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    10 3
    شورای امنیت کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امنیت ملل یا امنیت اسرائیل ؟؟؟ اگر ملل است باید جواب تجاوز و آدم کشی اسرائیل و فضولی شما در ایران را هم بدهد . بله بدهد .
  • US ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 2
    بخاطر نفوذ و قدرت و ثروت بسیار زیاد یهودی ها ،اسراییل و انگلیس راحت می‌توانند حرف خود را به کرسی بشونند.تقریبا همه رسانه های دنیا جیره خور یهودی ها هستند و از اسراییل حمایت میکنند
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      0 0
      حرف حرافان یا فک زدن این حشرات آدم نمی موزی ضد بشر پشیزی ارزش ندارد - زنده باد انسانیت - زنده باد مقاومت - زنده باد دنیای بدون اسرائیل غاصب - زنده باد سلامتی کودکان فلسطینی و لبنانی و پاکستانی و افغانستانی و یمنی و عراقی و سوری و.....
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 2
    تصمیم قطعی بگیرید بعد "جواب جمعی" بدهید. یادتان باشد اولین جایی که بره رو هوا تل آویو و حیفا است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس