طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از فعالیت ۱۰۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران خبر داد و گفت: هر کدام از این مراکز ظرفیت روزانه ۱۰۰۰ دوز تزریق را دارند.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی، با اشاره به فرایند کند واکسیناسیون در کشور در ماه‌های اخیر، یادآور شد: در حال حاضر این فرایند رو به افزایش است و هرچقدر سهمیه واکسن تهران که تعیین مقدار آن بر عهده وزارت بهداشت است، افزایش یابد، ظرفیت تزریق آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی‌ نیم بند و زبانه‌کشیدن شعله‌های دلتا

زالی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۷ پایگاه واکسیناسیون در پایتخت در حال فعالیت هستند، گفت: هریک از این مراکز در یک شیفت کاری ظرفیت تزریق هزار دوز واکسن در روز را دارند، اما باید واکسن به اندازه کافی توزیع شود و لجستیک آن به اندازه کافی باشد.

وی با اشاره به افزایش واکسن‌های تولید داخل و افزایش واردات واکسن، نسبت به سرعت یافتن روند واکسیناسیون در کشور و به دنبال آن پایتخت ابراز امیدواری کرد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به حضور پررنگ ارتش در فرایند واکسیناسیون پایتخت، گفت: مطمئناً با افزایش لجستیک واکسن دوستانمان در ارتش، ما را در ادامه مسیر واکسیناسیون همراهی خواهند کرد.

زالی با اشاره به فشار اقتصادی وارد بر دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: امیدواریم هرچه زودتر این روزهای سخت بگذرد و از مدافعان عرصه سلامت که در این روزهای سخت و طاقت‌فرسا برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند نیز قدردانی می‌کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس