رئیس هیات مدیره آلومینیوم:6 باخت اخیر ما توجیه کارشناسی ندارد/ از منصوریان گله‌ دارم

رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: از منصوریان گله دارم و آنچه که انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد.

به گزارش مشرق، مصطفی رضایی در مورد اینکه با پایان لیگ بیستم عملکرد آلومینیوم اراک را چطور می‌بیند، اظهار داشت: افتضاح، به خاطر اینکه ۶ باخت اخیر ما توجیه کارشناسی و منطقی ندارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: برای خودم جای سوال است که چطور ما تراکتور را در نیم‌فصل اول می‌بریم اما در نیم‌فصل دوم مقابل این تیم شکست می‌خوریم. بعد از سایپایی شکست می‌خوریم که تراکتور به آن ۵ گل می‌زند. یا چطور ۶ گل از سپاهان خوردیم؟ من به دلیل اینگه درگیر مجامع شرکت‌های هلدینیگی بودم، تا امروز وقت نکردم اما امروز قرار است جلسه فوق‌العاده هیات مدیره برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید:

دلخوری شدید تراکتور از منصوریان

وی در مورد اینکه در نیم فصل بحث واگذاری باشگاه آلومینیوم به پایان لیگ موکول شد و حالا با اتمام فصل چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: ما همچنان مسئولیت اجتماعی خودمان را در قبال این تیم و هواداران استانی آن ادامه می‌دهیم تا یک فرد امین پیدا شود. در آن مقطع هم قرار شد فردی که می‌آید در شاخه تخصصی فوتبال فعالیت کند و ما قصد داشتیم در رشته‌های دیگر مانند شنا، والیبال و بسکتبال فعالیت کنیم تا ورزش استان متوازن رشد کند. در اراک استعدادهای بسیار خوبی حضور دارند اما متاسفانه به آن‌ها رسیدگی نمی‌شود.

رضایی در مورد وضعیت ادامه همکاری با علیرضا منصوریان و همکارانش در کادرفنی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، عنوان کرد: زمانی که او آمد مقطع خاصی بود و مجموع مربیان مطرحی که کار نمی‌کردند، کم بود. البته قصد زیر سوال بردن توانایی‌های علیرضا منصوریان را ندارم اما در نیم‌فصل گزینه‌های کمی وجود داشت که یکی از آن‌ها منصوریان بود.

وی افزود: با این وضعیت ۶ باخت اخیر، هیات مدیره شرکت و همچنین باشگاه گله‌مند هستند و باید ببینیم امروز چه تصمیمی گرفته می‌شود اما خودم به شخصه خیلی از او گله دارم. آنچه که انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد. بدون اغراق اگر امتیازات زمان رسول خطیبی نبود کارمان خیلی به مشکل می‌خورد.

رئیس هیات مدیره آلومینیوم در مورد اینکه آیا در جلسه مدیران باشگاه وضعیت همکاری با مدیرعامل هم بررسی می‌شود، گفت: در این جلسه کلا در مورد فصل آینده و ساختار صحبت می‌کنیم و باید ببینیم بحث به کجا می‌رسد. باید ببینیم ۶ باخت اخیر متوجه چه کسی می‌شود و باید در مورد آن جوابگو باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس