کد خبر 1255861
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴
جلسه ۷ ساعته منصوریان با مدیرعامل آلومینیوم/ تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم پس از بررسی هیئت مدیره

باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد که روز دوشنبه، وضعیت نیمکت تیم فوتبال این باشگاه مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، جلسه کمیته فنی باشگاه آلومینیوم روز شنبه با حضور علیرضا منصوریان، سرمربی تیم، در دفتر مدیرعامل باشگاه برگزار شد. در این جلسه که بیش از هفت ساعت به طول انجامید، اعضای کمیته فنی سوالات خود را در خصوص وضعیت تیم، نتایج به دست آمده، آخرین وضعیت بازیکنان و همه موارد مربوط به شرایط تیم مطرح کردند.

منصوریان در ادامه به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ داد، نکات خود را در مورد وضعیت تیم به کمیته فنی ارائه کرد و در نهایت این جلسه با بررسی همه مسائل مربوط به تیم فوتبال آلومینیوم اراک به پایان رسید.

در ادامه مقرر شد کمیته فنی باشگاه در اسرع وقت، نتیجه گفت‌وگوهای این جلسه را به مدیرعامل باشگاه اعلام کند. همچنین قرار است روز دوشنبه (۱۸ مرداد) جلسه هیئت مدیره باشگاه تشکیل و در نهایت در خصوص کادر فنی تیم تصمیم‌گیری شود. پس از آن هم مراحل جذب بازیکن و تشکیل اردو جهت حضور قدرتمند در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    منصوریان از تراکتور تمام کل مبلغ خود را گرفت نباید از المینیوم پول بگیرید اگر بگیرد حرام است ونتیجه هم نگرفت هفت تا بازی شش تا باخت ویک مساوی به لطف داور پس کاری نکرده که پول بگیرد اگر اصغر جوشقونی سرمربی بود حاقل یک برد برای المینیوم به دست میاورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس