سپاه تا شکست کرونا تمام قد در خدمت ملت ایران است/بستری ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه‌الله سپاه

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به بستری ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه‌الله، از ورود سپاه پاسداران به میدان واکسیناسیون عمومی در سیستان و بلوچستان خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار احمد عبداللهی، معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به خدمات بهداشت و درمان سپاه در سیستان و بلوچستان، گفت: سپاه پاسداران در حوزه برپایی بیمارستان صحرایی و امر واکسیناسیون خدمات ویژه‌ای را در سیستان و بلوچستان ارائه کرده است. 

بیشتر بخوانید:

خدمت‌رسانی ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه به مردم

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به اینکه بیمارستان‌های صحرایی توسط سپاه در زاهدان و خاش برپا شده است، تصریح کرد: این مراکز در راستای کمک به کادر درمان استان به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کنند.

عبداللهی با تأکید بر اینکه تیم‌های مختلف سپاه وارد میدان واکسیناسیون عمومی در سیستان و بلوچستان شده‌اند، اضافه کرد: سپاه به امر واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان سرعت داده است و کادر درمان ما در کنار حوزه بهداشت و درمان استان این مأموریت مهم و خطیر را انجام می‌دهند. 

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از بستری شدن حدود ۳۰۰ بیمارکرونایی در بیمارستان بقیه‌الله خبر داد و تصریح کرد: کادر درمان در این بیمارستان به نحو مطلوب به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

 وی بر حضور تمام قد سپاه پاسداران در مقابله با کرونا و خدمات رسانی به مردم خبر داد و اظهار داشت: تا شکست کرونا، سپاه تمام قد با به‌کارگیری تمام ظرفیت خود در خدمت مردم عزیز ایران است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس