نماینده زاهدان: با کمبود اکسیژن در استان مواجه هستیم

نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان با کمبود اکسیژن مواجه هستیم، گفت: میزان دوز واکسن اختصاص داده شده به استان کفایت نمی‌کند و باید افزایش یابد.

به گزارش مشرق، فداحسین مالکی امشب در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونای استان سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: بازدیدهایی که از برخی بخش‌های بیمارستانی استان داشته‌ایم تخت خالی موجود بوده اما کادر درمانی برای راه‌اندازی وجود نداشته است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان شدیداً با کمبود اکسیژن مواجه هستیم. واکسن‌هایی که تاکنون به استان اختصاص داده شده پاسخگوی نیاز نیست و حتماً باید افزایش یابد. پیشنهاد ما واکسیناسیون افراد بالای ۱۷ سال در استان است تا از شیوع کرونای دلتا در کشور جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان بحرانی است، بیان کرد: آمارهای غیررسمی در زمینه ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان بیش از آمار رسمی است که برای مدیریت صحیح باید مورد توجه متولیان قرار گیرد؛ در خیلی از مناطق روستایی استان آمار فوت شدگان در زمینه کرونا ثبت و ضبط نمی‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    حق سیستان بلوچستان این نیست امیدوارم دولت جهادی رعیسی علاوه بر سر و سامان دادن بر وضع داغون کشور که دست پخت عده ای غرب زده خودباخته در 8 سال اخیر بوده توجه ویژه ای هم به مردم مظلوم سیستان و بلوچستان کند چون واقعا خیلی از مناطق اون از امکانات اولیه محروم هستن.مردمان بلوچ واقعا مردم غیور و زحمت کش و رنج دیده ای هستن.
  • احمد رضایی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اقای نماینده محترم : در بازدیدهایتان متذکر شدید که افراد بیگانه چرا از ماسک استفاده نمیکنند . واینقدر ازادانه در حال تردد هستند ؟ واقعا احساس مسئو لیت میفرماید . به بعضی ها متذکر شوید که باید از ماسک استفاده کرد واگر چنانچه شما بفکر خودتان نیستید .به دیگران اهمیت بدهید .هر چند واقعا فایده ای هم دارد ؟متاسفم .متاسف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس