اعتراضات خوزستان نمایه

نماینده ملایر در مجلس با بیان اینکه خرابکاران خود را پشت خواسته‌های خوزستانی‌ها پنهان کرده‌اند گفت: بزودی صف مردم خوزستان از خرابکاران، تروریست‌ها و معاندین جدا خواهند شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعتراضات مردم خوزستان به دلیل کم آبی اظهار داشت: اعتراضاتی که از سوی شهروندان عزیز و مردم شهرهای مختلف این استان درباره کم کاری‌های هشت سال اخیر صورت گرفته است را صادقانه می‌پذیریم و قطعاً مجلس و دولت هم این اعتراضات را قبول دارند.

بیشتر بخوانید:

دروغ‌پراکنی رسانه‌های معاند برای ایجاد التهاب

وی افزود: سیاست‌گذاری‌های دولت در برخی از موضوعات به ویژه در حوزه انرژی و آب و برق ضعف جدی داشته است و بایستی به جای پویش «الف - ب - ایران» کارهای عمیق‌تر و بزرگتری انجام می‌شد و اولویت‌های جدی مردم در نظر گرفته می‌شد.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امید وجود دارد که در دولت آیت‌الله رئیسی عقب‌ماندگی‌هایی که دولت روحانی در خوزستان داشته است جبران شود و مردم این استان به حقوق حقه خود برسند و ما هم در مجلس جانانه از آن دفاع می‌کنیم.

آزادیخواه گفت: ما در برخی از اعتراضات خیابانی در استان خوزستان شاهد صف‌آرایی جبهه خرابکاران بودیم که سعی کردند از فرصت‌ها سوءاستفاده کرده و مردم مظلوم را جلو انداخته و خود را پشت مردم پنهان کنند تا در نهایت به اهداف شوم‌شان برسند؛ به این عده دلارها و یوروهایی را وعده داده بودند که متأسفانه جان مردم برای آنها اهمیتی ندارد.

وی افزود: باید به خونخواهی مردم مظلوم خوزستان که در اعتراضات اخیر چند شهید نظامی و غیرنظامی تقدیم راه امنیت کشور کردند تلاش کنیم حقوق و جان مردم این استان را که توسط برخی گروه‌ها مانند الحوازیه به بازیچه گرفته شده است را پیگیری کنیم.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراموش نمی‌کنیم که روزگاری یک گروهک تروریستی مردم مظلوم خوزستان را که شاهد رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بودند را به رگبار بستند و هم‌اکنون هم در حال خرابکاری هستند و همین عده خود را پشت مردم مظلوم شادگان، ایذه، اهواز و ... پنهان کرده‌اند.

حجت‌الاسلام آزادیخواه گفت: متأسفانه عده‌ای از مظلومیت مردم خوزستان سوءستفاده کرده و مغازه‌ها و خودروهای مردم را آتش زدند و شهر را ناامن کردند تا شبکه‌های معاند خارجی به اهداف‌شان که سرابی بیش نیست برسند؛ در حالیکه پایه‌های امنیت جمهوری اسلامی سست نیست و قطعاً مردم خوزستان به زودی حساب خود را از خرابکاران و تروریست‌ها و معاندین جدا خواهند کرد و جایی برای ایادی و مزدوران دشمن باقی نمی‌گذارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس