کد خبر 1248247
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
فرصت AFC به ایران و ۳ کشور دیگر برای ارائه درخواست میزبانی مراحل حذفی لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای ایران و ۳ کشور دیگر در ارائه درخواست میزبانی مراحل حذفی لیگ قهرمانان فرصت تعیین کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از روزنامه الاقتصادیه عربستان؛ AFC به فدراسیون‌های فوتبال ایران، عربستان، امارات و تاجیکستان تا ۴ مرداد برای ارائه درخواست میزبانی دیدارهای مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا فرصت داد. این فدراسیون‌ها روز گذشته شرایط به دست آوردن میزبانی را دریافت کردند و هویت  میزبان تا ۲۰ مرداد مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

زمان و مکان دیدارهای یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

بر اساس این گزارش؛ میزبانی کشور انتخاب شده از سوی AFC حتی در صورت نداشتن نماینده‌ای در مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است. دیدارها در یک شهر و در دو ورزشگاه برگزار خواهند شد. AFC  همچنین از کشور میزبان می‌خواهد که دوره قرنطینه تیم‌های میهمان بیشتر از ۴۸ ساعت نباشد و ۴ روز پیش از آغاز بازی ها باید پذیرش آنها انجام شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان تعیین سیستم پزشکی یکپارچه برای معاینه‌های لازم است. حداقل یک ورزشگاه برای تمرین‌های روزانه دو تیم در نظر گرفته شود و بازی‌ها با حفظ حقوق تجاری و بازاریابی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمان تعیین شده برگزار خواهند شد. AFC به فدراسیون‌ها حق فروش بلیت با تعداد آن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌دهد. هزینه‌های اقامت، تغذیه، آب و یخ بر عهده میزبان‌ است و کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ ۲۵۰ هزار دلار نیز به آنها پرداخت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس