۹۹ درصد افراد با علائم سرماخوردگی کرونا گرفته اند

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به وضعیت بسیار نگران کننده کرونا، گفت: آمار مراجعان به بیمارستان‌ها به بیش از ۲۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، نادر توکلی، با عنوان این مطلب که تمام بیمارانی که علائمی شبیه سرما خوردگی دارند تا ۹۹ درصد به کرونا مبتلا شده‌اند، افزود: وضعیت بسیار نگران کننده است و آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها به بیش از ۲۰ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

 قرنطینه برخی مناطق لازم است +نقشه و نمودار

وی ادامه داد: تعداد بیماران بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌ها به ۱۸۰۰ نفر رسیده است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: به دلیل شدت سرایت ویروس دلتا میزان ابتلاء بسیار بالاتر از پیک‌های قبلی است.

توکلی افزود: میزان کشندگی ویروس دلتا نسبت به سویه‌های قبلی کمتر است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به درگیری کودکان ۸ تا ۱۲ سال با ویروس دلتا، والدین باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

توکلی ادامه داد: بعد از واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال در شهر تهران، آمار مرگ و میر در این رده سنی کاهش یافته است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: واکسیناسیون از ابتلای مجدد جلوگیری نمی‌کند، اما از شدت و احتمال مرگ بر اثر کرونا می‌کاهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • قریشی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    7 8
    تنها راه مقابله با کرونا فقط عدم حضور در تجمعاتی مانند عزا و عروسی و مهمانی های پر جمعیت در فضاهای دربسته است و گرنه در باقی موارد زندگی باید به روال عادی ادامه پیدا کند . از جمله راههای مقابله با این بیماری و هر بیماری دیگری بیخیالی آن و فکر نکردن و نترسیدن از آن است . کسانیکه روزانه دولیتر الکل استفاده می کنند و دو ماسک روی هم میزنند از همه بدتر دچار میشوند . هدف اصلی سازمانهای بهداشت جهانی وابسته به شبکه های فراماسونی از فرنطینه و بزرگنمایی این وضعیت فلج کردن اقتصاد کشورهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس