کد خبر 1246615
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

با افزایش روزافزون آلاینده های آلوده موجود در آب آشامیدنی لوله کشی شهری همچون فلوراید، نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، کلر و دیگر مواد شیمیایی که هم حاصل باران های اسیدی و هم حاصل ضد عفونی کردن غیر اصولی آب شهری است، سلامت آب آشامیدنی کاهش پیدا نموده و سختی آب TDS افزایش چشم گیری به خصوص در فصل تابستان پیدا مینماید.

آلاینده های سنگین موجود در آب شهری بیماری های زیادی ایجاد کرده و برخی از این مواد همچون نیترات، با کاهش سطح اکسیژن خون میتوانند حتی منجر به مرگ انسان و ایجاد سرطان شوند. به همین جهت ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی بیشتر شده و انتخاب یک دستگاه تصفیه آب اورجینال از تصفیه آسا میتواند گزینه مناسب برای حذف املاح مضر آب باشد.

بیش از 70 برند مختلف در مراکز فروش تصفیه آب در سراسر ایران عرضه و به فروش میرسند با این وجود دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا Minerva از مارک های معروف و خوش نام بازار ایران است که طبق نظرات در مورد دستگاه تصفیه آب مینروا، عملکرد و خدمات پس از فروش این برند از دیگر برندهای معتبر بهتر و بیشتر مورد پسند خریداران بوده است.

شرکت تصفیه آسا نمایندگی فروش انواع مدل های آب تصفیه کن مینروا در ایران میباشد که خدمات نصب و ارسال رایگان در تهران و کرج و ارسال رایگان به سراسر ایران دارد و برای دریافت راهنمای انتخاب گزینه مناسب آپارتمان یا منزل خود میتوانید با کارشناسان مجموعه تصفیه آسا 02177167717 به صورت 24 ساعته شبانه روزی ارتباط برقرار نمایید.

در ادامه به بررسی برندهای معتبر و طرز کار دستگاه های درجه یک میپردازیم تا بیشتر با یک سیستم حذف املاح مضر آب آشامیدنی آشنایی پیدا نموده و یک دستگاه مناسب منزل خود انتخاب نمایید.

معرفی مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی

اگر بخواهیم نام سه برند معروف و معتبر تصفیه آب را بیاوریم، مینروا Minerva تایوانی، سی سی کا cck و سافت واتر Soft Water گزینه های بررسی شده طبق نظرات متخصصین است. با این وجود بدون شک با توجه به مشخصات فنی، کیفیت قطعات و فیلترهای تصفیه آب، انواع مدل های 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و 8 مرحله ای مینروا، بهترین برند آب تصفیه کن خانگی در ایران به شمار میرود.

انواع آب شیرین کن مینروا اصل تایوان در چهار مدل اصلی زیر توسط نمایندگی دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا عرضه میگردند :

  • تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva Ro8_O2Plus
  • تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline
  • تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G
  • تصفیه آب 8 مرحله ای فرابفنش لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva Ro8_UV ( مناسب آب چاه خانگی )

بهترین تکنولوژی حذف املاح مضر آب در دنیا، سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System میباشد که انواع مدلهای پمپ و مخزن دار مینروا نیز از همین روش بهره میگیرند. کامل ترین و پرفروش ترین مدل مینروا، هشت مرحله ای اکسیژن ساز است که مراحل این مدل را به ترتیب و با شرح عملکرد بررسی مینماییم :

فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن PP : حذف املاح درشت همچون شن و ماسه و گل و لای و زنگ لوله بزرگتر از 5 میکرون

فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو گرانول GAC : حذف و جذب کلر از آب آشامیدنی توسط آزادسازی یون های مثبت و منفی

فیلتر مرحله سوم کربن بلاک CTO : حذف مواد جانبی کلر همچون کلرامین و جلوگیری از عبور املاح درشت و حفاظت از ممبران

فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس RO : قلب اصلی دستگاه تصفیه فیلتر ممبران میباشد. بهترین ممبران برای کاهش سختی آب و تصفیه ریزترین ذرات مضر تا ابعاد 0,0001 میکرون مارک فیلمتک تحت لیسانس آمریکا است و تمام مدلهای برند مینروا از ممبران های 13 لایه ریزبافت Filmtec بهره میگیرند و این از دیگر مزایای انتخاب این برند میباشد.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی Post Carbon : بهبود طعم رنگ و بوی آب تصفیه شده و جلوگیری از تلخی آب

فیلتر مرحله ششم مینرال Mineral : حفظ املاح مفید مناسب سلامت بدن همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات و جلوگیری از کاهش بیش از اندازه سختی آب آشامیدنی

فیلتر مرحله هفتم آلکالاین Alkaline : سطح ph آب لوله کشی شهری با گذر از لوله های گالوانیزه و حل شدن زنگ لوله در آن به حالت اسیدی در می آید و اسیدی بودن آب علاوه بر ایجاد بیماری، باعث ریفلاکس معده نیز میگردد. فیلتر یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph آب آن را قلیایی مینماید. از فواید نوشیدن آب قلیایی میتوان به خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی اشاره نمود زیرا مولکولهای سرطانی در یک محیط قلیایی امکان رشد و نمو نداشته و با مصرف مداوم و استاندارد آب تصفیه شده قلیایی در طول روز از این مزیت نیز بی نصیب نخواهید ماند.

فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز O2PLUS : یکی از مهم ترین فیلترهای برند مینروا که آن را به بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تبدیل نموده وجود فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز است. فیلتر اکسیژن ساز با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب تصفیه شده باعث هیدراته نگه داشتن بدن انسان در طول روز میشود و باکتری های مضر موجود در آب توسط این فیلتر حذف میگردند.

معرفی مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

مشاوره و راهنمای خرید آب تصفیه کن

یکی از نکات مهم در خرید تصفیه آب از شرکت تصفیه آسا میتوان به خدمات پس از فروش ارزنده این شرکت اشاره نمود. از آنجایی که سایت تصفیه آسا به صورت تخصصی به عرضه محصولات خانگی پاکسازی آب میپردازد، انواع آب تصفیه کن های تایوانی اصل این شرکت دارای گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات در سراسر ایران میباشند.

سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب تصفیه آسا توسط کارشناسان فنی این مجموعه در زمان های اصولی و با اطلاع رسانی قبلی انجام میشود. همانطور که میدانید مینروا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران میبایست در زمان تعویض فیلتر با فیلترهای درجه یک سرویس شود تا عمر مفید دستگاه افزایش و کیفیت آب تصفیه شده خروجی دستگاه کاهش پیدا نکند.

دارا بودن مخزن ذخیره تحت فشار آنتی باکتریال که در زمان قطع برق و آب، آب تصفیه شده در اختیار داشته باشید و آب ذخیره شده داخل مخزن دچار تغییر رنگ و بو نشود از دیگر نکات حائز اهمیت است که این موارد کاملا در دستگاه های مینروا، طبق استاندارد جهانی بهداشت  NSFو گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality رعایت شده اند.

یکی دیگر از نکات مهم، بررسی کیفیت فیلتر معدنی ساز دستگاه ها محسوب میشود. فیلتر مینرال دستگاه های برند Minerva، توسط سنگهای Dolomite املاح معدنی را در آب حفظ مینمایند که کاملا استاندارد سلامت بدن انسان بوده و هیچ گونه مواد شیمیایی به آب افزوده نمیگردد.

فیلترهای کربنی دستگاه Minerva از کربن گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل میباشد و حذف کلر توسط فیلترهای کربنی انجام میشود.

معرفی مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا با بهره گیری از متخصصین، با سابقه طولانی در عرضه و فروش انواع دستگاه تایوانی، امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب را برای شما عزیزان بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم نموده است. از جمله خدمات تصفیه آسا میتوان به امکان خرید قسطی تصفیه آب اشاره کرد. همچنین کارشناسان فنی شرکت در اسرع وقت در محل شما حضور پیدا نموده و دستگاه مناسب منزل شما را نصب و راه اندازی مینماید. پیشنهاد میکنیم جهت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا با شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس