کد خبر 1246014
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
مرادی: قول داده بودم ورزشگاه را منفجر کنم/ فغانی جنتلمن است

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به هواداران قول داده بودم ورزشگاه را منفجر کنم.

به گزارش مشرق، بابک مرادی پس از برتری استقلال مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم و آن را به هواداران مان تبریک می‌گویم. 

وی درباره قضاوت علیرضا فغانی توضیح داد: صادقانه بگویم عالی بود. یک آدم جنتلمن و یک داور بین‌الملی. به وی تبریک می‌گویم.

بازیکن استقلال درباره دبل کردن مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: خدا را شکر. به هواداران تبریک می‌گویم. ان شاءالله همیشه خوشحال باشند.

مرادی درباره اینکه آیا به شادی پس از گلزنی‌اش فکر کرده بود یا ناگهانی و خودجوش این کار را انجام داد، گفت: این خوشحالی ناگهانی و خودجوش بود. خیلی خوشحال شدم. به هواداران قول داده بودم ورزشگاه را منفجر کنم و دوست داشتم در جریان بازی گل بزنم اما خدا را شکر در پنالتی گل زدم. خدا را شکر این مسابقه را بردیم و باز هم به هواداران تبریک می‌گویم. گل خود و پنالتی‌ام را به هواداران استقلال و تقدیم می‌کنم و امیدوارم دوست خوبم قائم اسلامی‌خواه هرچه سریع تر خوب شود و خیلی زود به میادین فوتبال بازگردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فرشاد IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 1
    خب بنده خدا چندین سال بازی میکند به تیم بزرگ و سرشناس گل نزده تا حالا از بچگی تو دلش عقده کرده بود حالا خوب گل را هم در پنالتی ها زده که جزو هیچ آماری حساب نمی شود اخی آدم دلش برای این جور بازیکن عقده ای میسوزد
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 1
    نه بابا......خودت رو توی ۱۴۰ دقیقه منفجر کردی که....عاموووو....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس