سخنرانی روحانی در هیئت دولت آغاز شد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آنچه ما در سایه مذاکره می‌خواستیم به دست آوردیم، گفت: چرا وقتی تیم ملی مذاکرات در مذاکرات پیروز می‌شود سخت‌مان است که کف بزنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با اشاره به سالگرد ۲۳ تیر روز انعقاد برجام، گفت: امروز ۲۳ تیر است و این روز در تقویم ما به عنوان روز «گفتگو و تعامل سازنده باجهان» آمده است.

وی افزود: پس از اقداماتی که دولت یازدهم برای از بین بردن تحریم ظالمانه و احقاق حقوق ملت انجام داد در واقع روز ۲۳ تیر سال ۹۴ بود که ما به توافق رسیدیم و به همین دلیل روز ۲۳ تیر به عنوان روز گفتگو و تعامل نامیده شد.

احقاق حق ملت در زمینه فناوری و تجارت از اهداف مهم دولت بود

رئیس‌جمهور اظهار داشت: برای دولت یازدهم و دوازدهم یکی از اهداف مهم، احقاق حق ملت در زمینه مسائل فناوری های مدرن، تجارت، اقتصاد و فعالیت های تولیدی بود و این هدف اصلی در دولت یازدهم و دوازدهم بود.

روحانی گفت: برخی مسائل در سال‌های گذشته در جامعه وجود داشت که به ذهن مردم این چنین آمده بود که قطعانامه هایی در سازمان ملل علیه ما تصویب شده و قطعنامه‌ها ذیل فصل ۷ است و دیگر کاری نمی توان کرد.

وی تصریح کرد: معمولا وقتی کشوری را در شورای امنیت ذیل فصل ۷ می برند، یا آن کشور مجبور می شود آن قعطنامه را اجرا کند یا به جنگ منتهی می شود.

رئیس‌جمهور گفت: اما اینکه در تاریخ سازمان ملل، یک کشوری ایستادگی و مقاومت کرده باشد تا در نهایت آن قطعنامه ها یک لحظه اجرا نشود یا لغو شود، جزو موارد بی‌نظیر و نادر در تاریخ شورای امنیت سازمان ملل است.

روحانی اضافه کرد: یا اینکه ما با آژانس با یک مسئله‌ای به نام PMD مواجه بودیم و مواردی را آنها به عنوان احتمال فعالیت‌های غیر صلح آمیز مطرح می‌کردند و برخی دوستان هم می‌گفتند که PMD به این آسانی حل نمی شود.

وی اظهار داشت: یکی از افرادی که در این زمینه سابقه دارد به من می‌گفت، این موضوع تا صد سال دیگر حل نمی‌شود و به عنوان یک اهرم برای آژانس باقی می‌ماند و اگر ۱۰۰ سوال جواب بدهیم ۲۰۰ سوال طرح می‌کنند و اگر ۲۰۰ سوال جواب بدهیم، ۴۰۰ سوال طرح می‌کنند از این رو حل شدنی نیست.  

رئیس‌جمهور تصریح کرد: یا مسئله غنی‌سازی ایران و اینکه دنیا قبول کند ایران می تواند طبق قانون فعالیت غنی‌سازی داشته باشد، چیز خیلی سخت و مشکلی بود.

روحانی تاکید کرد: می گفتند روی این مسئله تمرکز کردند که ایران نباید غنی‌سازی داشته باشد و نمی شود که سازمان ملل و قدرت‌های بزرگ را وادار کرد که ما بتوانیم به راحتی غنی‌سازی داشته باشیم. مهمترین حرف نیز رفع تحریم‌ها بود و می گفتند که این تحریم‌ها به این سادگی قابل رفع نیست.

وی تصریح کرد: افراد باتجربه در دنیای سیاست و روابط بین‌الملل بودند که به من می گفتند که ما بخواهیم با ۶ کشور بزرگ مذاکره کنیم و به نتیجه برسیم،  شدنی نیست و وقت تلف می شود.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: کاری که دولت یازدهم انجام داد و به نظر من در تاریخ کشور ما به عنوان یک فعالیت بسیار ارزشمند و حرکت مهم در فعالیت های سیاسی و روابط بین الملل ثبت شد، این است که ما در همان ۱۰۰ روز اول توانستیم به یک توافق موقت با ۱+۵برسیم.  با این توافق موقت ادامه تحریم‌ها متوقف شد. زیرا برنامه این بود که تولید نفت ما که که ۹۷۲ هزار بشکه بود قرار بود به‌تدریج ظرف یک سال ۲۰ درصد ۲۰ درصد کم کنند تا این رقم به صفر برسد.

روحانی بیان کرد: یعنی بنا بود که اواسط سال ۹۳ نفت ما حتی یک بشکه فروش نرود، همانجا بود که متوقف شد و در برخی از مواد دست و بال ما آزاد شد، برخی از منابع بانک مرکزی آزاد شد، کلیاتی هم مورد قبول طرفین قرار گرفت که در واقع در همان توافق موقت طرف مذاکره ما قبول کرد که ایران می‌تواند غنی‌سازی داشته باشد یعنی اصل غنی‌سازی در همان توافق موقت پذیرفته شد.

وی اظهار داشت: این بسیار مهم بود که دولتی با رای مردم روی کار بیاید و قولی که به مردم داده ظرف ۱۰۰ روز یک قدم بسیار مهم برای شکستن تحریم و برای اینکه مردم به حق خودشان برسند، برداشته شود. بعد هم ما قدم به قدم جلو رفتیم و در فروردین سال ۹۴ به یک توافق کلی با ۶ کشور رسیدیم و در نهایت در ۲۳ تیر سال ۹۴ با ۱+۵ به توافقی تحت عنوان برجام رسیدیم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: البته هم در برخی از کشورهای ۱+۵ و هم در ایران روندهایی داشت که ما عبور کردیم و در دی ماه ۹۴، برجام اجرایی شد و تحریم برداشته شد، البته برخی از قدم‌ها آنی بود و برخی از قدم‌ها تشریفاتی را داشت ولی به هر حال همه دستورالعمل‌هایی که لازم بود از طرف اتحادیه اروپا و آمریکایی‌ها ابلاغ و اعلام شود، صورت گرفت و کار شروع شد.

روحانی اظهار داشت: نتیجه‌ می گیریم، از طریق گفتگو و تعامل سازنده می‌توان مسایل پیچیده و مهم بین کشور ما و کشورهای بزرگ و یا حتی سازمان‌های بین المللی را حل و فصل کرد، این بسیار مهم است.

وی گفت: یک نگرانی این بود که مشکلات کشور با مذاکره حل نمی‌شود و در نهایت باید در میدان زورآزمایی به جایی برسیم و در میز مذاکره هیچ گاه PMD حل نمی‌شود و ایران نیز به حق غنی سازی دست نمی‌یابد و تحریم‌ها نیز برچیده نمی‌شود.

رئیس‌جمهور افزود: هر چقدر در خصوص توافق شلوغ کاری کردند و گفتند این‌ها روی کاغذ است، اما مردم در عمل دیدند که ما توانستیم فروش نفت و میعانات گازی را در مدت کوتاهی از کمتر از یک میلیون به دو میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه برسانیم که این،  یکی از کارهای بسیار بزرگ وزارت نفت بود که در یک زمان کوتاهی توانست این حرکت سریع را انجام دهد برای اینکه ما بتوانیم در بازار نفت حق خودمان را به‌دست بیاوریم.

ریشه مقاومت کشور در جنگ اقتصادی در سال‌های ۹۴ تا ۹۶ بود

روحانی تصریح کرد: پس از آن سرمایه گذاری‌ها در بخش برق، آب، پتروشیمی و فولاد و ... آغاز شد. ریشه مقاومت ما در جنگ اقتصادی در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ بود که تحریم‌ها برداشته و سرمایه، جذب کشور شد و ما توانستیم کشور را تقویت و پالایشگاه‌ها را تکمیل و همچنین در صنایع، حرکت بزرگی ایجاد کنیم. این کارها باعث شد که در جنگ اقتصادی ایستادیم.

وی تصریح کرد: اینکه می‌گفتیم می‌توانیم کاری کنیم که سانتریفیوژها بچرخد و در عین حال زندگی مردم نیز بچرخد را در سال‌های ۹۴ تا ۹۶ مردم دیدند، در حالی که برخی می‌گفتند شعار است.

رئیس‌جمهور افزود: تورم کشور در این سه سال به صورت مستمر تک رقمی بود که در تاریخ سابقه نداشت.

رشد اقتصادی ما در سایه مذاکره شکل گرفت

روحانی با بیان اینکه در همان سه ماهه اول سال ۹۳ رشد اقتصادی کشور مثبت شد، اظهار داشت: اما در سال ۹۵ رشد اقتصادی ما در دنیا اول شد و این حرکت بزرگی که انجام دادیم در سایه مذاکره انجام شد. هر کس حرف دیگری بزند دروغ است. این رشد اقتصادی در سایه مذاکره، تعامل سازنده و توافق صورت گرفت.

وی تصریح کرد: دنیا ممکن است توافق را بشکند، پیامبر اسلام (ص) هم توافق می‌کرد و توافق آنها هم شکسته می‌شد، قرآن به پیغمبر می‌گوید هر وقت تو با کفار عهد بستی، آن‌ها عهد را شکستند و ممکن است انسان عهدی ببندد و طرف، بی وفایی کند و عهد را بشکند. اما در سال ۹۴، ۹۵، ۹۶ و چند ماه اول ۹۷ هم توافق ما باقی ماند.  

رئیس‌جمهور ادامه داد: حالا یک آدمی آمد که مجنون سیاسی بود و در آمریکا تحت فشار و تاثیر رژیم‌های اسرائیل، عربستان و ارتجاع منطقه قرار گرفت.

روحانی گفت: رژیم‌های اسرائیل، عربستان و تندروهای آمریکا و ضد انقلاب از اول با برجام مخالف بودند و همیشه می‌خواستند کارشکنی کنند و آدم «سفیه» را پیدا کردند و دورش را گرفتند و به او گفتند: تو اگر از برجام بیرون بیایی، برجام نمی‌ماند!

وی افزود: یعنی به ترامپ فهماندند که اگر ۲۴ ساعت تحمل کنی، صبح فردای آن، ایران از برجام خارج می‌شود و همه دنیا می‌گویند ایران از برجام خارج شده و همه بار بر دوش ایران می‌افتد. این محاسبه آن‌ها اشتباه از آب درآمد و ترامپ دید تمام سه سال را باید بایستد و به هیچ یک از اهداف اصلی خود هم نرسید.  

رئیس‌جمهور تاکید کرد: هدف اصلی آن‌ها این بود که این نظام را بشکنند و اقتصاد ایران به فروپاشی برسد که در این کار به سرانجام نرسیدند.

روحانی گفت: از آن طرف، هم در داخل و هم در خارج تبلیغ می‌کردند که با «برجام» صنعت هسته‌ای را فروختند! می‌گفتند درست است تحریم برداشته شد، درست است PMD حل شد، اما دیگر صنعت هسته‌ای تمام شد!

توان غنی سازی ۹۰ درصدی را داریم

وی افزود: اما صنعت هسته‌ای با قدرت باقی ماند و سازمان انرژی اتمی نشان داد که با چه توانمندی می‌تواند ۲۰ درصد و ۶۰ درصد تولید کند. حتی اگر روزی برای رآکتورهای خود ۹۰ درصد هم بخواهیم، مشکلی نداریم و در مسیر صلح آمیز هر کاری را می‌توانیم انجام دهیم و این قدرتی است که ایران می‌تواند از خود نشان دهد.

ببینید:

فیلم/ روحانی: توان غنی‌سازی ۹۰ درصدی داریم

رئیس‌جمهور اظهار داشت:  آنها فکر نمی‌کردند فردو باز بماند. تمام زور آنها این بود که اول غنی‌سازی تعطیل شود. اگر هم تعطیل نشد تعداد سانتیفیوژ ها کم شود. یعنی ۱۰۰ دستگاه سانتیفیوژ کار کند نه ۶ هزار دستگاه فعالیت کند. بعد از آن درب فردو برای همیشه قفل شود. نه این که در فردو ما دو کس‌کیت(آبشار)   ما به طور مداوم بچرخد و هر لحظه بخواهیم فیت کنیم و مشکل نداشته باشیم. راکتور آب سنگین اراک با همان ویژگی باقی بماند. همه اینها شد که البته همه در سایه مذاکره و ایستادگی ملت بود.  

روحانی گفت: ای کاش همه ما می‌رفتیم  اصل ۶۰ و ۱۱۳ قانون اساسی را می‌خواندیم و به آن احترام می‌گذاشتیم.

می‌توانستیم اسفند ماه در مذاکرات به نتیجه برسیم

وی تاکید کرد: اگر این کار می‌شد شرایط ما شرایط دیگری بود؛ مذاکره می‌کردیم و در اسفند ماه مذاکره ما تقریبا به همین نتیجه‌ای که اخیرا وزیر امور خارجه در یک گزارش بسیار خوب که به مجلس و در ۴۴ صفحه از برجام، مذاکرات وین و مقاومت مردم تقدیم کرد، می‌رسیدیم.

رئیس‌جمهور گفت: اگر مردم همین ۴۴ صفحه را مطالعه کنند، می‌بینند که چگونه می‌توانستیم به چه نقطه‌ای برسیم. حال ممکن است کسی بگوید این نقطه‌ای که شما به آن می‌رسیدید، نقطه صد درصد نبوده است.

روحانی با بیان اینکه بله قبول داریم! آن چه که خواست آدم هست در مذاکرات همیشه به صد درصد نمی‌رسد، گفت: همانند بازی فوتبالی است که اگر ۳ بر ۱ گل زدید، می‌گوییدای کاش ۳- صفر می‌شدیم. به هر حال او یک گل او زده و ما سه گل زدیم، پس ما پیروزیم.

چرا برای مذاکره‌کنندگان کف نمی‌زنید!

وی تصریح کرد: چرا وقتی تیم ملی ما در مذاکرات پیروز می‌شود و سه گل می‌زند چرا سختمان است که کف بزنیم و آفرین بگوییم؟ چرا سختمان است که در برابر بازیگران قوی صحنه بین‌المللی تعظیم کنیم، باید انجام بدهیم، این خط و آن خط،  این جناح و آن جناح و این دولت و آن دولت ندارد.

رئیس‌جمهور گفت: اوایل آذر ماه به اصل ۶۰ قانون اساسی ضربه وارد شد. اگر ۱۱ آذر نبود و اصل ۶۰ رعایت می شد اسفند ماه تحریم ها برداشته می شد و مردم امروز فروردین، اردیبهشت و خرداد دیگری را می دیدند. وزارت امور خارجه و دولت آن مقدار که مقدور بود تلاش کردند.

سفره آماده‌ای برای دولت سیزدهم پهن است

روحانی با بیان اینکه امروز سفره آماده ای برای دولت سیزدهم پهن است، گفت: سفره آماده است، کار آماده شده و باید در باز شود تا مردم پای این سفره قرار بگیرند. فرصت را از دست این دولت گرفتند، امیدواریم دولت سیزدهم بتواند این کار را تکمیل کند.

وی با اشاره به اینکه فرقی نمی کند دولت سیزدهم یا دولت دوازدهم در این زمینه موفق شود تصریح کرد: شش ماه فرصت از دست رفت و بابت این موضوع متاسف هستیم.

مردم گزارش وزارت خارجه به مجلس در مورد برجام را بخوانند

رئیس‌جمهور ادامه داد: دولت در شرایط تحریم اقدامات لازم را انجام داد، اگر مردم به دقت گزارش وزارت امور خارجه به مجلس را بخوانند دقیقا می بینند که صحنه مذاکرات و صحنه بین الملل چگونه بوده است، در چه نقطه ای بودیم و امروز به چه نقطه ای رسیده ایم.

روحانی تاکید کرد: اگر فقط بحث گفتگو و تعامل سازنده و برجام را مطرح کردم به عنوان یک مصداق مهم در عملکرد یازدهم و دوازدهم بود. روند سازنده مذاکرات آستانه، توافق دریای خزر، مذاکرات سه جانبه بین «ایران، روسیه، آذربایجان» و «ایران روسیه، ترکیه» و «ایران، ترکیه و قطر»، طرح صلح هرمز، همه ناشی از تعاملات سازنده دولت تدبیر بود.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم از لیست سیاه FATF درآمدیم و به نتیجه رسیدیم، گفت: این امر ناشی از تعامل سازنده بود. البته ناشی گری هایی انجام شد و مجدد به این لیست وارد شدیم.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت تلاش خود را برای رفع مشکلات ناشی از کرونا انجام داده، گفت: دولت در زمینه رفع مشکلات ناشی از خشکسالی نیز اقدامات مهمی انجام داده است.

استان سیستان و بلوچستان دارای ۵۲۷۲ تخت بیمارستانی است/سیاه نمایی نکنید

روحانی در مورد شیوع کرونا در استان سیستان و بلوچستان، گفت: اخیرا سیاه نمایی می‌شد که در سیستان و بلوچستان تخت کافی برای بستری شدن مردم وجود ندارد. این در حالی است که در گزارش سازمان برنامه و بودجه اعلام شده استان سیستان و بلوچستان دارای ۵۲۷۲ تخت بیمارستانی است.

بیشتر بخوانید:

دمیدن دولت روحانی بر تنور کسری بودجه

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان مانند سایر استان ها از امکانات بهداشتی برخوردار است، به دروغ به مردم می گویند دولت یازدهم و دوازدهم برای مردم استان سیستان و بلوچستان کاری نکرده است. این در حالی است که دولت یازدهم و دوازدهم انتقال گاز به این استان را انجام داد، خطوط ریلی تاسیس کرد.

رئیس‌جمهور گفت: در یک سال اخیر ۵۴۰ تخت بیمارستانی در استان سیستان و بلوچستان به کار گرفته شده است، کار بزرگی انجام شده اما شرایط سخت است نیروهای مسلح نیز آماده کمک به مردم سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان هستند.

ببینید:

فیلم/ روحانی: درباره سیستان و بلوچستان سیاه نمایی می‌شود

روحانی با بیان اینکه واکسیناسیون گسترده در استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، تصریح کرد: نباید به نظام دروغ بسته و حرف نادرست بزنند.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از خاموشی های اخیر، گفت: خشکسالی امسال نسبت به سال های گذشته بی نظیر بود، ۵۲ درصد بارش باران کاهش یافته لذا آب سدها کم شده و نیروگاه های آبی برای تولید برق دچار مشکل شده اند. علاوه بر این امسال گرمای شدیدی وجود دارد که میزان مصرف افزایش یافته است.

رئیس‌جمهور با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در بخش صنعت، گفت: افتتاح های اخیر نسبت به سال های گذشته موجب رشد صنعت و افزایش مصرف برق شده است.

روحانی تصریح کرد: می گویند در دولت یازدهم و دوازدهم هیچ کاری نشد! بنده دچار حیرت هستم. این دروغ شاخ دار است.

۲۰ هزار مگاوات در دولت یازدهم و دوازدهم به ظرفیت برق کشور اضافه شد

وی اظهار داشت: ۲۰ هزار مگاوات در دولت یازدهم و دوازدهم به ظرفیت برق کشور اضافه شد. به طور متوسط سالانه ۲۵۰۰ مگاوات به تولید برق در کشور اضافه شده است، این رقم در دولت های گذشته ۱۷۰۰ مگاوات بوده است.  دولت نیروگاه های نیمه کاره را تکمیل کرد و یکسری نیروگاه نیمه کاره نیز تحویل دولت بعد خواهد داد. ۱۶ هزار و ۳۰۹ مگاوات نیروگاه تولید برق در دست تکمیل است که ظرف ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس‌جمهور افزود: ۱۷ هزار و ۹۲۵ مگاوات هم برقی است که همه مجوزهای قانونی آن آماده است و نیازمند سرمایه گذاری برای تولید آن هستیم. نیروگاه سیریک که در حال تکمیل است ۱۴۰۰ مگاوات به ظرفیت برق کشور اضافه خواهد کرد.

ببینید:

فیلم/ کشف علت مشکلات کشور توسط روحانی

روحانی با بیان اینکه باید به مردم راست بگوییم،تاکید کرد: البته چند روز مردم دچار مشکلات زیادی ناشی از قطع برق شدند که بنده از مردم عذرخواهی کردم، در روزهای اخیر مشکلات رفع شد امیدواریم برق های خانگی قطع نشود و اگر مشکلی هم ایجاد شد با اعلام قبلی برق قطع شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی است، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه بهزیستی و تامین اجتماعی کارهای بزرگی انجام داده است. دو دهه بود که  بازنشستگان ما در انتظار همسان سازی حقوق بودند این همسان سازی در سال ۹۹ در سخت ترین شرایط تحریم ها و شیوع بیماری کرونا انجام شد. این کار یکی از افتخارات دولت است

ببینید:

فیلم/ یکی از افتخارات دولت روحانی

رئیس‌جمهور تصریح کرد: این دولت بود که همه را تحت پوشش بیمه درمانی سلامت قرار داد، ۱۰ میلیون نفر را تحت پوشش بیمه درمانی سلامت قرار دادیم. ایجاد پرونده الکترونیکی برای سلامت مردم کار بزرگی بود، دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از روستاییان و عشایر تحت بیمه  بازنشستگی قرار گرفتند.

روحانی گفت: یکی از نقاط درخشان عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات مربوط به بهزیستی و تامین اجتماعی است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 176
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • MD ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    63 4
    کف بزنیم که ما را ذلیل کردی مگر مذاکره برای رفع تحریم نبود خودت داری میگی که زندگی مردم بخاطر تحریم در سختی است پس این مذاکره شکست خورده برای شکست کف بزنیم
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      26 1
      وقتی شرافت و غیرت برای بعضی ها کالای تجملاتی و زاید شمرده می شود...!
    • شجره IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      19 0
      کف نمیزنیم ...
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      25 0
      خود گوید و خود خندد/ تا کی بر او دخیل بندد!؟
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      15 1
      ايشالا كه از برجام ميايم بيرون روي خيليا سياه ميشه نه بخاطر روحاني بخاطر اونايي كه هنوز حرف مفت ميزنن
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      24 0
      برات کف میزنم که ماهی 3 میلیون باید اجاره خونه بدیم. برات کف میزنیم به خاطر کابوس های شبانمون از فشار گرونی و استرس. برات کف میزنیم به خاطر افسردگی دخترهای مجرد 40 سالمون. برات کف میزنیم به خاطر بیکاری و گشنگی و گدایی کردن . خیییییییییییییییییییییییلی ... . فقط خدا جوابتو بده
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 23
      داداش آروم تر. مگه چند میدن که صبح تا شب کامنت میذاری
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      31 0
      این حسن روحانی یکی از پررو های نجومی ایران است چقدر این شخص دروغ میگوید
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      42 0
      اقای رو.. در صحرای محشر جوابگوی ۸۵ میلیون ایرانی خواهی بود این همه سفسطه و مغلطه را فقط در این دنیا میتوانی انجام بدی انجا جواب ۲۳۰ هزار شهید جنگ تحمیلی را چطور خواهی داد
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      8 0
      برات کف بزنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • SE ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      7 0
      لبخند و ارادت و مساعدت به دشمنان و نابودی هسته ای کشور برای هیچ کف زدن که ندارد هیچ بلکه لعن و نفرین هم دارد
    • ایرانی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 0
      من رای ندادم ولی خدا کمک کنه به رئیسی به نظر من روحانی ادم بدی نیست فقط هیچی ببین هیچی متوجه نیست مثل مجتبی داداش منه .تحریمها ۲۰ درصد اثر داره ۷۵ درصد بی مدیریتی یعنی مدیران به درد نخور را نمیریزند بیرون
  • MD ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    24 2
    روحانی گفت: امروز زندگی مردم کاملاً تحت فشار است. کار آسانی نیست وقتی درآمد ۶۰ میلیارد دلاری کشور حذف می‌شود، بتوان کشور را اداره کرد. پس برای زندگی سخت مردم کف بزنیم
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      31 5
      خدایا اینو شفا بده کلا تعطیله
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 0
      اره کف بزنیم که آمریکا قاسم سلیمانی رو آشکارا ترور کرد و گفت من کشتم ولی تو وامثال تومیرن مذاکره میکنن بااین قاتل جنایتکار وهنوزبرای صحبت و ... برا این وحشی خونخوار غش وضعف میرن
  • MD ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    40 4
    بلد نبودید مذاکره کنید که اینطور شد پس برای چجی کف بزنیم
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      17 0
      امریکا کدخدایت و اروپا ئیها هشت سال است برای تو که از منافع ملی کشورت بنفع انها کوتاه امدی کف میزنند فقط برو
  • MD ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    42 3
    فقط برای رفتن تو کف می زنیم هورا می کشیم
    • ZOHA IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      7 5
      چرا؟مگه شماهاهمونائی نبودیدکه واسه آومدنش توخیابوناقرکمرمیدادید؟؟؟؟؟
  • MD ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    40 3
    برای رفتن ر.حانی باید جشن گرفت
  • MD ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    35 3
    اگر فردای رفتن روحانی مردم جشن نگرفتند؟
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    37 2
    سیف:دستاورد ایران از برجام ،تقریبا هیــــــــــــــــــــــــــــــچ بود ..برای هیچ کف بزنیم؟!
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      4 0
      بعضیا خوششون میاد براشون دست بزنی ، توی امین آباد با این روش یه عده رو آروم میکنن جالب اینه که طرف خودشم برای خودش دست میزنه
  • MD ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    22 2
    کف زدن و هورا کشیدن و جشن بماند برای رفتن تو
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      10 0
      خدایا میشه من تا 14 مرداد زنده باشم و رفتن این .... رو ببینم و کف بزنم و هورا بکشم
  • MD ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    33 2
    ایران بخاطر رئیس جمهوری مثل تو عزا دار است چه کف زدنی
    • خفایی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 18
      در دوره احمدی نژاد ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد نفت می فروختیم ولی این دوره این آقا درآمد ایران به ۴۵ میلیارد رسید کرونا تحریم سیل خشک سالی و کشور را اداره کرد شاید یک روز با چراغ قوه دنبالت بگردیم روحانی
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      4 0
      چرا برای حقوقهای نجومیشون +رانت داداشیها ودختران مظلوم وزراوقبیله محترمشون....... همه چیز خوب وآروم بود وهمه چیز موجود.ولی وقتی به مردم میرسید ،قحطی همه چیز میومد؟!
    • محمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      3 0
      آقای بی سواد اولا احمدی نژاد کمتر از چهارصد میلیارد دلار درآمد نفتی داشت اعلام کردن ثانیا در دولت روحانی بیش از سیصد میلیارد دلار درآمد فقط نفت و گاز داشت جدا از درآمد پتروشیمی که دولت قبل زیر ساخت شو گذاشت و این دولت بهره برد ثانیا در این دولت بیشتر سه تریلیارد پول چاپ شد که میشد دوباره اقتصاد کشور رو ساخت. یه مشت توهمات یادت دادن تو هم دو مثال درک و سواد نداری فقط بلغور میکنی روزهای خواهد رسید که خود تو روحانی رو هر روز نفرین خواهی کرد به خاطر دروغ ها و فساد و خیانت های که کرد خواهی دید
    • AT ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      1 0
      یا دروغگویی یا امار کذب تحویل میدی در دوره احمدی نژاد در سال نود که اوج بی نظیر قیمت نفت بود ۱۱۰ میلیارد نفت فروختیم میانگین سالانه اون هست سال ۶۰ میلیارد دلار در سال بوده چطور رسیدی ۸۰۰ میلیارد دلار؟ بعد احمدی نژاد حداقل دو زار خرج ملت هم میکرد ولی شماها چی؟
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    28 2
    حدود 530 ساعت دیگه تموم میشی وما یه نفس راحت میکشیم.خدا را شکر.
  • MD ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    21 2
    .. هیچکس او را تحویل نمی گیرد
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    26 2
    ..فقط .. برو....
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    21 2
    امریکا اگر در شورا امنیت و دادگاه لاهه به روحانی رسید بدهد که هرگز به هیچ عهد وقراری پای بند نیست . روحانی باز دست بر نمی دارد.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    7 20
    مادربزرگم هفته پیشVIP بیمارستان دولتی بستری بود تا مقدمات عمل جراحیش انجام بشه. در حالیکه انتظار هزینه حداقل 20 میلیونی داشتیم با دفترچه سلامتی که سال پیش در طرح بیمه اجباری همگانی براش گرفته بودیم 1.5 میلیون کل هزینه بیمارستان شد. آقای روحانی به خاطر کارهای خوبت ممنونم. این همه از روحانی بد گفته شد دیدم انصاف نیست چیزای خوبی که دیدمو نگم.
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      10 0
      قیمت همه چیز 20 برابر شده اونوقت یه دفترچه بیمه به یه نفر داده از جیب ماها داده . هیچ کار خوبی نکرده همش دروغ و کلکه
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      5 0
      :)))))))) خداشفات بده
    • محمد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      7 0
      باید این خدمات رو با صف های مرغ و قیمت مسکن و تورم بی سابقه جمع کنی ، مجموعشو قضاوت کنی
    • افشین IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      1 0
      دروغ چرا می گی؟ با دفترچه سلامت هزینه وی ای پی رو دادن؟؟ خودتي داداش.بیمه از هر نوعش خدمات وی ای پی نمیده چه برسه به بیمه سلامت. ضمنا مادر بزرگ شما رو با پول ملت عمل کردند نه لطف روحانی.پوليکه باید بعنوان یارانه گران کردن بنزین به مردم میدادن رو کردن تو حلقوم پزشکها و متخصصین که زیر میزی نگیرن که میگیرن و بخشيش هم دادن به مردم و دیگه از این دفترچه ها هم نمیدن. رفتم بگیرم ندادن.دروغ نگيد و خودتون رو برای دیگری مدیون نکنید.
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      2 0
      بنده چند وقت پیش با همین دفترچه سلامت رفتم دکتر ، ازاد حساب کردند داروخانه هم رفتم اون رو هم ازاد حساب کردند حالا چطوری برای شما ۲۰ میلیون رو ۱/۵ میلیون حساب کردند از عجایبه / مطمئنی فقط دفترچه سلامته !؟ یا عنوان دیگه ای در دفترچه ذکر نشده !؟ / البته دوستم ۳۰۰ هزارتومان سالانه میده تو همین دفترچه بیمه سلامتش یه چیز دیگه ای قید کردند و اضافه کردند با اون تونست عمل اپاندیسش رو با حدود ۱۲۰۰۰۰۰ تومن انجام بده /
  • MD ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    20 2
    ..یه روز از خواب بلند میشه و میگه برای ما دست بزنید یه روز می گه برای ما کف بزنید یه روز می گه به ما تبریک بگید که شما ها را بدبخت کردیم.. ....
  • MD ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    11 2
    مگر بایدن همان کارهای ترامپ را انجام نمی ده
  • MD ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    7 2
    نه می بخشید
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    15 1
    عزیز دل ... تشریف بیارید بین مردم
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      7 0
      شیخ بنفش بیا میان مردم تا بزنیم برات دست قشنگه رو.
  • ali IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    16 1
    یا خیلی ... تشریف داره یا مردم رو خنگ فر ض کرده >>>>
  • حسین IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    17 1
    چه رویی داره این
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    14 1
    آنچه از هشت سال مزاکره دولت باکدخدا نصیب مردم شد گرانی مهار گسیخته بی خانمانی بیکاری وسقوط ارزش پول ملی بود آقای روحانی خوب که دارید میروید
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    17 2
    کف که لایقش نیستین ولی چند تا پس گردنی طلب همه تون پرروهای نجومی
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    14 2
    از کی تا حالا برای کسانی که نوامیس کشور را به خاطر دشمن تاراج می کنند کف زده می شود؟!!!!!!
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    11 1
    رو کف بخندی !!!!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    11 1
    ای که هی رو رو برم، این دوره ریاست جمهوری تموم نمیشه، تنها چیزی که تو این هشت سال فشار مقدس برکت داشته همین مدت زمان ریاستش بوده، لامصب عین برنج هندی داره ری می کنه و قد میکشه!!!
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    12 1
    تحریم های دوره دوم حسن روحانی هم وابسته به مذاکره سال ۹۴ بود. سوت و کف در مقابل قهرمانان هست نه در مقابل ضعیف ترین دولت بعد از آقا محمد خان قاجار. مقروض ترین و بدترین دولت تاریخ را تحویل دادی رو هم داری؟ آقای روحانی امروز در برابر دادگاه ملت و تاریخ قرار گرفتی. فردا هم در دادگاه حق تعالی. و بدان که هشتاد و پنج میلیون ایرانی از تو و کابینه تو نمی گذرند.
    • علیرضا IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      3 1
      فقط نهادهای انقلابی و امنیتی باید نگذارند بعضیا مثل بنی صدر فرار کنه.باید بخاطر تمام بدبختیهایی که سر ملت اورده بازخواست بشه/بدترین و ناکارامد ترین دولت در ایران از زمان پارینه سنگی و غارنشینی .
  • امید IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    11 1
    ریاست محترم جمهوری باید قبل از خداحافظی گزارش کاملی از دستاوردهای مذاکرات به مردم ارائه دهند. ایشان مسئول کلیه تصمیمات در حوزه های اقتصادی و صنعتی و ... بودند. ...... رئیس‌جمهور افزود: تورم کشور در این سه سال به صورت مستمر تک رقمی بود که در تاریخ سابقه نداشت.؟؟؟؟؟!!!!!!! مبنای محاسبات چیست ؟ مردم اصلا این حرف ها قبول ندارند! ایشان دلش به غرب و رابطه با آمریکا خوش بود که رکب خورد. ملت شریف ایران بدانید که آمریکا و غربیها همیشه باید منابع و منافع دیرگ کشور ها استعمار کند چون جز این برای بقا چاره ای ندارد.در غیر اینصورت آنان ورشکسته و متلاشی می شوند.
  • سید فروزان CH ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    11 1
    یعنی مجددا یک سینی پر از سکه طلا را خدمت ایشان و تیمش ببرند جهت قدردانی از این جوکهایی که میگوید ، واقعا خودش باور میکند این حرف‌ها را ، واقعا دست مریزاد به آن دانشگاهی که به این گونه افراد دکترامیدهد
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      5 0
      دانشگاه گلاسکو خوب خا...هایی برای خودش داده بیرون. خاک بر سر مردم با این اتخابشون . واقعا باید کف زد برای رای مردم در سال 92 و 96
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    6 3
    هیچی نگیم بهتره .
  • روح الله IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    11 1
    بسته دیگه .. تو رو خدا بیخیال شو، این روزای باقیمونده کمتر حرص بده تا می تونی سکوت کن بزار این چند روز هم تموم شه
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 2
    :/
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    8 3
    پیشنهاد میکنم مجلس یک قانونی تصویب کنه که هیچ رییس جمهوری دو ماه آخرش حق حرف زدن نداشته باشه
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    10 1
    رو که نیست سنگ پای قزوینه
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      7 1
      عاقاااااااا باز به سنگ پای قزوین توهین کردین
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 2
    برو بینیم باو حال نداری!!
  • محمدجواد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 2
    ..ما بلد نیستیم.
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    12 1
    چرا من کف میزنم ولی از نوع گرگی!!!
  • محمدایوب IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    6 1
    در روستایی معلم ازشاگردش پرسید شما تفریح وشادی آتان چیست گفت ... صدایی ... وما کف می‌زنیم وشادی میکنیم. حال ..فرمودند چرا برای مذاکره کننده گان برجام .. کف نمی‌زنند. تازه متوجه شدم آن روستا سرخه بوده وان دانش آموز ...
  • شیرازی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    7 1
    این از رو نمیرود این همه با برجامش به کشور لطمه زده باز هم دروغ پردازی میکند و سیاه را سفید مینمایاند.خدا کند این چند روز زودتر بگذرد و از شر این دولت رها شویم.البته بازخواست بجای خود محفوظ است.
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    7 1
    متن رو نخوندم چون وقت تلف کردنه بعد از هشت سال ... .. خسته نشدی
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    8 1
    بی خجالتی در حد لالیگا
  • DE ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    9 1
    چرا برای مذاکره‌کنندگان کف نمی‌زنید وقتی در مذاکرات پیروز شده اند مذاکرات برای گرفتن کاپ اخلاق بود که گرفتیم .دیگه منتظر چی هستید. /امریکا بداند ما توان غنی‌سازی ۹۰ درصدی داریم ها اگه با ما کنار نیای بتن بریزیم داخلش رقیبم که داره میاد میرسونه به غنی سازی 90 درصد گفته باشم .پس هرچه زودتر با خودمون کنار بیاین امظاء کنید بریم برای مذاکرات موشکی و ....اقتداری ...غیره. قاقا لی لی به به قاقا لی لی90% بخوره بچه ام بخور به به اگه نخوری میدم مموش بخوره واقعا کودکان قد کشیده در میان بزرگسالان این میشه ماحصل سیاستشون.
  • محمدی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    9 1
    سلام زمان کف زدن و پایگوبی انشاء الله فرا می رسد...
  • محمدیان IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 1
    ...کف زدن پیش کش
  • محمدایوب IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    7 1
    یکی دست اینرو بگیره. ببره چندتا بنگاه. یک آپارتمان یک خوابه در میدان امام حسین. میدان شهدا وپایین تربرای اجاره یا رهن پیدا کنه. تا براش کف بزنن
  • مجید IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    8 1
    اولا اون سکه های طلایی که همون سال بعنوان پاداش به تیم مذاکره کننده بخشیدی از بیت المال وسفره همین مردم برداشتی؛پس توقع کف زدن دیگه پیشکشتون.دوما.بذار مردم همون گلابی برجام رو خوردن هضم کنن بعد تعارف بزن تا پای سفره آماده بشینن سوما.بنظرم مثل اون دفعه زودخوشحالی نکنین که دیوار تحریم شکست وفتح الفتوح و.. شده؛بذارین یه راستی آزمایی از رفع تحریمها از طرف ایران بشه بعدبهش افتخارکنید.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    9 1
    خدایا کی این ۸سال دفاع مقدس تموم میشه از دست این بابا راحت بشیم ، رو که رو نیست سنگ پای .....
  • داریوش IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 8
    مطمئنم یکی دو سال آینده چنان پدر و مادر بیامرزی واسه دکتر روحانی بفرستیم که حداندازه نداشته باشه
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      7 0
      هرچقدر نثار هاشمي رفسنجاني و خاتمي خدا بيامرز ميشه براي روحاني هم ميفرستيم!!
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      3 0
      اینجا چه میکنی
  • SE ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    11 1
    لعنت به برجام و ...
  • سید IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    10 1
    کف برای گرانی وتحمل فشار اقتصادی که در دولت شما بر مردم تحمیل کردی بزنیم پراید9ملیون را کردی140 ملیون برات کف بزنیم
  • حجت IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    6 1
    خدارو شکر کشور هیچ مشکلی نداشته. گرانیهای افسار گسیخته اقلام زندگی مردم- ارز- خودرو- لوازم خانگی مسکن و هزار چیز دیگر مال کشور همسایه بوده!!!!!!!
  • حسین IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 1
    در مورد بورس چیزی بگو کسری بودجه از جیب مردم اقای رییس
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    6 1
    این چند روز هرچه میخواهد دل تنگت بگو...
  • جواد US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    9 1
    پررویی نجومی اوه اوه اوه......
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    10 1
    کشور را در اکثر مواردی که در اختیارش بوده به فضاحت کشیده ! حالا دستاورد تخیلی ،فانتزی خودش را می خواهد به خورد جامعه بدهد!
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    11 1
    توان کف زدن نداریم.... این دفعه هم 100 سکه از بیت المال بده به ایشان
  • ایرانیم IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    9 1
    بیا بین مردم تا برای افتخاراتت کف بزنیم
  • یوسف GB ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    10 2
    ... این از تاکتیک های نوظهور MI6 است..
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    11 1
    فعلن داریم کف بالا میاریم
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    10 1
    شما برو، ما کف می زنیم. البته برای رفتنت. خخخخخ
  • محمود IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    8 1
    روحانی لطفاً ...
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    شما که خودت مدام از دولت وعملکرد دولت تعریف میکنی خب کف هم بزن و التماس نکن. لااقل توی کف زدن خودکفا باش. کار را که کرد آنکه تمام کرد.
  • ایرانی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    افتخار رو... فقط خوش خدمتی به اربابان خودش بوده ولا غیر. این چند روز آخر هم ساکت بشی نمی میری.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    جناب پرزیدنت ملت ایران به افتخار قهرمانان دیپلماسی التماسی شما بالاخص جواد ظریف ایستاده خواهد زد دست!
  • ناشناس IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 0
    کف زدن کار احمق ها است زمانی که شما نبودید توان غنی سازی نه 90% بلکه صد درصد داشتیم هشت سال گذشت از توهم بیرون نیامدی هنوز هم داری توهم میکنی چرا؟ داری چه فکر می کنی کجای پرپر می زنی؟؟؟
  • فرزاد IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 8
    من هیچ موقع روحانی را مقصر نمیدونم وتهمت ناروا هم نمیزنم چیزی نمیدونید اینقدر به کسی تهمت نزنید
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      6 0
      بدبخت کردی مردم رو . این همه مشکلات نمیبینی؟ یا رانت ارز 4200 بهت داده شیخ ؟
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      5 0
      چيزي نميدوني!!؟؟؟چشمانت هم نا بينا است نميبيني اهمال تنبلي بي قيدي بيخيالي خستگي پرمدعايي بي شرمي زندگي اشرافي ضدمردمي بدزباني هتاكي بي صداقتي......را در وجود اين بشررا!؟؟؟؟
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 0
      فرزاد حرف تزن
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    کف بزن اغاااا مممم.... ماشالاه
  • DE ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    این دیگه کاملا رد داده!
  • DE ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    چرا برای مذاکره‌کنندگان کف نمی‌زنید. جناب روحانی ما ملت کف زنی بلد نیستیم اون رانتخواران و نجومی بگیران و دلالان و شیتیلگیران کف زنی بلدند نه ما .
  • سیامک IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    حتما دانشمندان شهدای ما مردم ایران زمین برای شما کف خواهند زد
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    چقدر پررویی
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 0
    نظارت مجلس چی میشه؟ درباره اصل ۶۰ مغلطه نکن
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    با رفتنت ۲۶ دی دیگری در راه است.ای کاش مردم ایران زودتر ازت راحت شوند.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    6 0
    کسی کف میزنه که شکمش مثل تو سیر باشه و عقلش نوک دماغش باشه
  • مردم IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    لجاجت،حما...،خیا...،سفا... و... در کلامش موج می زند. مطالبه بازخواست ایشان و بعضی دیگر حق مردم ستم کشیده از این دولت است.
    • عدالت IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      0 0
      رو.... متهم به ارتکاب جرم است بنابراین مردم برخورد عادلانه می خواهند ، نه بازخواست!
  • احمد رضایی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    سوالی در ذهن ما همه مردم همیشه تاب میخورد که چرا شما مذاکراتان را همان زمانیکه .نماینده ما به کشور میامد این گزارشات در اختیار عموم قرار نمیگرفت . وشما کی از مردم اجازه خواستید که نظرشان را مطرح کنند . همه بر نامه های شما که در خفا انجام گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید همه کف بزنند به شجاعت کسیکه فرمود ما راستی ازمایی میخواهیم . فکر کنم شما که نبودید !!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    حتما با کف پا می خوای بزنیمشون یا کف دست؟
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    میتونم با کف دست بزنم تو صورتتون
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    هنگام تقسیم رو، روحانی هیچی برای دیگران باقی نگذاشت، اما موقع تقسیم شرم و حیا غائب بود
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    چرا تموم نمیشی؟
  • م IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    خود شیفته یس کن بیشتر از این مردم را حرص نده
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    بیچاره این دم آخری بدجوری رد داده ...خدایا اینو شفاش نده این روزای آخر بازم بهش بخندیم
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم طرح تعلیق سالیانه ی مذاکرات احیای برجام را تصویب نمایند. به موجب این طرح در 24 تیرماه 1400 مذاکرات احیای برجام به مدت یک سال تعلیق می گردد. بازگشت به مذاکرات، منوط به نتایج مثبت راستی آزمایی لغو تمام تحریم ها تا 24 تیرماه 1401 خواهد بود؛ درغیر این صورت تا زمانی که تمام تحریم ها لغو نشده باشد، تعلیق مذاکرات به طور سالیانه تمدید می گردد.
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    چی باید کف زد انهدام چندین باره نیروگاه نطنز رو یا نابودی نیروگاه اراک رو یا تعطیلی بقیه مراکز هسته ای رو بیکارشدن دانشمندان هسته ای واستخدام انها در برخی مراکز که ربطی به هسته ای نداره تعامل با ریاست ادمکشان عالم کسانیکه با بمب اتم وشیمیایی ادم میکشند کسانیکه داعش واقاعده وبوکو‌حرام درست کردن وملیاردها دلار پولت بلوکه کردن افتخار داره تحریم چندین برابری افتخار داره؟شهادت سلیمانی وفخریزاده که نتیجه مذاکرات بود افتخار داره؟تعامل با جانیان بینالمللی به قیمت تحریم شدید اقتصادی چه افتخاری داره؟
  • علیرضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    ایشون اینایی که میگه مردم که نیدن.حتما تو خواب اینا رو دیده.زیرا ملت جز فلاکت و بد بختی چیز دیگه ای از این دولت نصیبشان نشد.
  • DE ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    لطفا یک سری به سایت دیوار قیمت اجاره و خرید مسکن بزنید ببینید ، اقای اخوندی چه بلایی سر مردم و قیمت املاک اورده!
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    7 0
    ای اف بر ننگنامه برجام
  • عبدالله IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    الحق که از رو نمیری شرم کن .......
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    6 0
    شما کف نزده خوشحالید...!
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    شما کف نزده خوشحالید
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    6 0
    شیخ...! end "کف زنی"
  • !! IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    دشمنا ؛ به اندازه کافی کف و سوت میزنن !!
  • حامد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    آنها اگر شرایط را فراهم ببینند مثل سوریه و یمن ما را شخم می زنند. مذاکره و تحریم برای آمریکا تلاش برای رساندن ما به وضعی مثل عراق پیش از حمله آمریکاست. فقط کودن ها به تعامل با جنایتکاران دل خوش می کنند.آیا شما از دیدن آنچه در اطراف ما می گذرد ناتوانید؟؟!!!!
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    کف زن! کیف قاپ! طرار!
  • ناصر IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    این مرد بزرگ توهم زده! یکی بهش بگه کسی برای بازنده کف نمیزنه.
  • علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    آقای ... شما چه پیروزی کسب کردید که کف بزنیم. مطمئن باشید آیندگان از برجام بعنوان ترکمنچای دیگری نام خواهند بر که توسط ساده لوحی بر ملت تحمیل شد.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    7 0
    کدام احمقی در تاریخ برای ابو موسی اشعری کف زده که ما بیایم برای کسی که اتفاقا روی ابو موسی را هم سفید کرده کف بزنیم
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    راحت شدن اردوان اشرافیت پرست پرقوئی ببحالیکه از اتفاقات فجیع کشرش ازهمه دیرتر خبردار میشه وجز وعده‌ای دروغ وغارت ملت دربوروسو بیمه وبانکو هزارجای دیگه شادی وکف زدن داره نه جامبکه به اعترافطرفدارنتونم بجز هیوخسارت چیزی نداشت. وهزاران سانتفیوژزباعجله دستور کلنگی کردنشو بمعاونات دادی
  • عَبِد IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    کف میزنم ‌برا هشت سالی که مثل مزدم با پوست واستخوان رنج اقتصادی رو لمس کردی کف میزنم به خاطر نگاه به دور دستت تا خورشید برجام از میان آسمان غبار گرفته غرب نمایان شود کف میزنم به خاطر تحرک بیش ازحد وزرا با توجه به کهولت سن کف میزنم برا استفاده از همه ظرفیتهای انسانی در اداره کشور کف میزنم به خاطر روزهای باقی مانده ای که شمارش بس سخت است کف میزنم به خاطر همه آنچه که به دولت بعدی تحویل میدهی خدا رحم کند ....
  • جلیل IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    6 0
    کی برسه بگیم آخر هفته روحانی رفته وکف بزنیم
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    کف کف نارها ... گرانی ها بارها
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    ما که کف زدیم جیغ و هورا می کشیم مردم فکر می کنند عروسی داریم
  • رضا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 1
    چرا مذاکرات الان مثلا به نتیجه رسیده خداییش یکی جواب بده
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    آخرین تلاش های یه کلاهبردار برای انحراف افکار عمومی
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    هم برای تو کف میزنیم هم برای اون احمقهایی که نه 4 سال بلکه هشت سال عمر گرانقیمت ما و عمر بی ارزش خودشون را دود کردن رفت هوا
  • اکب IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    خدا وکیلی باید بستریش کرد
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    یک مشت کاغذ و آمار و اسناد ساختگی روی میزش ریختند بنده خدا از جاش هم که بلند نمیشه ببینه بیرون در چه خبره! عدم بازخواست این فرد بی توجهی به عدالت اجتماعیست.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    بیچاره حق دارد اصلاً باید نام دولتی را که در طی یک شب قیمت بنزین را به عرش می‌رساند و فردایش رئیس جمهور این دولت می‌گوید صبح بیدار شدم و موضوع را فهمیدم، در رکورد ها گینس ثبت کرد. حقیقتاً این کار کف زدن دارد!!!⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    یاد داوود در سریال پاورچین افتادم که می‌گفت حرف مفت وزینی!!!!
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 0
    ما کف ميزنيم به شرطی که تو بیای بین مردم
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    مانده ام که چگونه این سخنان را بر زبان جاری می‌کنی از سفره تنگ بی‌نان و جیب پدرانی که به هزار وعده‌های واهی رأی شان را جلب کرده ای شرم اگر نمی‌کنی از لباست شرم کن حاصل وعده صد روزه ات را که ندیدم، قلب راکتور را بتن گرفتی و از نفس افتاد و به رهنمود های جنابتان بورس تمام اموال مردم را بلعید برو و با خدای خویش خلوت کن کین دنیا فانی است تا باید در محضر او پاسخ گو باشیم
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    جای آقای زاکانی خالی که در مناظرات گفت اگر پینوکیویی باشد که حرف های شما را بزند دماغش چند دور دور کره زمین می‌چرخد.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 0
    کف زدم الان خخخخخخ
  • ابی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    بجای کف زدن برات حوق میزنیم
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    دو تا از سیاستمداران قطعی مشکل روانی دارن و احتیاج شدید به روانپزشک دارن احمدی نژاد و رو... چرا فکر میکنیم اینا روان پریش و افسردگی مزمن نمیگیرن
  • سیدعلی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 0
    واقعا عجب رویی دارید؟ لازمه سکه هایی که از کیسه مردم به مذاکره کنندگان بی دستاورد، دادید از آنان پس گرفته وبه بیت المال تحویل دهید
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    همه مردم و متخصصین و کارشناسان یک چیز می گویند (!!!) و آقای روحانی یک چیز پیشرفت در نمام امور؟؟؟!!!
  • صادق IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    3 0
    ما که از تدبیر شما کف کردیم اون کف باشه پیشکش
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    3 0
    لعنت به اصلاح طلب خائن
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    4 0
    برای عامل ام ای سیکس کف بزنید !..... ِ!
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    5 0
    کف نمیزنیم به چند علت : ۱- اولا اگر طرح اقدام راهبردی مجلس در مقابله با تحریم ها (که ی روحانی خودتان باهاش مخالف بودید ) نبود غنی سازی در همان حد زیر ۵ درصد باقی بود پس غنی سازی ۶۰ درصد و توان ۹۰ درصدی رو به اسم خودتان تمام نکنید ی روحانی/ ۲- ثانیا پشت این مذاکرات فعلی هیچ خیری برای دولت ی رئیسی نخواهد بود چون امریکا همین الان هم هدفش از این حذف قطره چکانی برخی تحریم ها در ماه اینده ادامه مذاکرات و امتیاز گیری بیشتر از دولت ی رئیسی و کشاتدن مذاکرات به بحث های موشکی و منطقه ای است / ثالثا هدف دولت ی روحانی هم اونطور که مدعی هستند تحویل دولت بدون تحریم به دولت ی رئیسی نیست هدف این است که هر موفقیتی در دولت ی رئیسی بویژه اوایل دولت ایشان بدست بیاید را از صدق سر این برجام و مذاکرات مذاکره کنندگان خودشان بدانند و به مردم جلوه بدهند / خوب شما نگاه کنید اینها چند سال غنی سازی ۲۰ درصدی (۱۰ تن اورانیوم غنی شده و خارج شده از کشور ) را کنار گذاشتند اون رو و ضررهاش رو یادشون رفته و الان که باجبار مجلس و موافقت رهبری غنی سازی ۶۰ درصد رو انحام دادند رو به اسم خودشون میخوان تمام کنند و انتظار کف زدن دارند!! / اینها همون کسانی هستند که بعد از امضاء برجام و برگشت به ایران مستقیما رفتند مشهد که مثلا از امام رضا (ع) تشکر کنند و برجام با اون همه نقص و شکاف رو نعوذ بالله خواست و عنایت امام رضا (ع) جلوه بدهند و به برجام قداست بدهند که هیچ کس جرأت نقد اون رو بخودش ندهد / اصلا اینها یه درجه رقتند بالاتر و گفتند برجام را خدا اورد !! از لباس پیغمبر (ص) هم خجالت نکشیدند و فعل ناقص و پرعیب (برجام) را بخدا نسبت دادند / رهبری معظم در فراز پایانی نامه خودشان راجع به الزامات برجام، برجام را حلال مشکلت اقتصادی و داخلی ندانستند و روش حساب باز نکردند دولت حناب ی رئیسی هم باید چنان کنند و حل مشکلات کشور را به برجام و.. گره نزنند /از زیاده خواهی امریکایی ها معلوم است که پشت این توافق و اجرای یکماه اینده ان بجای خیر، خدعه و نیرنگ نهفته است
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    میگه سالهای ۹۴ تا ۹۶ سرمایه گذاری زیادی در کشور شد؟! در حالی که طبق گزارش خود دولت در سال ۹۵ ،۹۰۰ ملیون دلار و در سال ۹۶، ۸۰۰ملیون دلار سرمایه خارجی جذب کشور شد. در حالی که در سالهای اوج تحریم در دوره قبل در سال ۹۰ و ۹۱ هر کدام از سالها حدوداً ۴ ملیارد دلار دولت قبل جذب سرمایه داشت. اقای روحانی برجام حتی جذب سرمایه گذاری خارجی رو هم کم کرد تاجایی سال ۹۸ به ۵۰۰ میلیون دلار رسید.
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    اگر جرات داری چند ساعت بدون گارد محافظ و ماشین بیا خیابان های جنوب شهر تا کفی برات بزنیم، که تا آخر عمر یادت نره
  • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    برای قهرمان تیم ملی فروختن منافع ملی به دشمن، ایجاد تورم و قحطی مصنوعی در سفره مردم، ایجاد پایگاه جاسوسی در دفاتر دولتی برای دشمنان کشور، تعطیلی اقتصاد، حیف و میل بودجه، رکورد دار دروغگویی، بی تدبیری تعمدی و نا امید سازی مردم هورا هورا هورا
  • Mostafarabani IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    مذاکرات ایشون مثل بازی فوتبالی که تموم شده باشه اونها بازی رو بردن و ایشون این طرف نشسته و میگه اگه اون توپ خطا می‌گرفت .اگر این صحنه پنالتی می‌گرفت و اگر این صحنه به اشتباه آفساید نمیشد ما بازی رو نمیباختیم
  • عجبا IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    کف :|
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    دستور عوض شد چرا کف نمی زنید تاحالا اونا میزدند ما میرقصیدیم حالا ما باید کف بزنیم انها برقصند
  • جوان IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    کف کف کف هوراااا‌بهتر از این نمیشد مملکت و به فنا داد هووورررااا.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    یعنی خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااککککککککککککککککک
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    3 0
    برای این دولت نباید کف زد بلکه باید این دولت را از کف زد
  • AT ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    اقای روحانی اینا رو ولشون کن قدرتت رو ندانسته و نمیدانند. من خودم از اون موقعی که تحریم ها بالمره رفع شدند و سیب و گلابی های برجام دامنم را پر کرد هی دارم برای نبوغ خارق العاده شما در صحنه تاریخ دو هزار ساله ایران کف و سوت میزنم
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    اقای روحانی چنان دست مردم را بسته ا ید که قدرت دست زدن ندارند !ثانیا جنابعالی به مذاکره کتتدگان برجام شکست خورده صدها سکه هدیه دادید دیگر دست زدن معنا ندارد !
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    خدایا به زور میخوان بگن که سیاه سفید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بازی باروان و اعصاب مردم طرفند و برنامه اوبود!
  • DE ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 0
    فقط به افتخار روحانی دست نزنید قلقلکیه خندش میگیره.
  • حقوقدان IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 0
    در راستای بازخواست اعوان برجامی ابتدا باید از باب تحصیل مال نامشروع و اکل بالباطل سکه های طلا را از تیم برجامی گرفت.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    انصافا تو جای ماباشی کف می زنی؟
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    خدمت عزیران عرض می کنم مذاکره کار خوبی است اما اینها مذاکره نکردند. انرژی هسته حق ما بودو اینها به قلدرها دادند. به این افراد در فرهنگ فارسی عمید گفته شده...
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    خدمت عزیران عرض می کنم مذاکره کار خوبی است اما اینها مذاکره نکردند. انرژی هسته حق ما بودو اینها به قلدرها دادند. به این افراد در فرهنگ فارسی عمید گفته شده...
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    خدمت عزیران عرض می کنم مذاکره کار خوبی است اما اینها مذاکره نکردند. انرژی هسته حق ما بودو اینها به قلدرها دادند. به این افراد در فرهنگ فارسی عمید گفته شده...
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 1
    من به وجودت افتخار بزرگ میکنم ..
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      1 0
      ... تو سر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس