به گزارش مشرق مسعود براتی کارشناس حوزه تحریم در توئیتی نوشت: اعتراف ضمنی روحانی به اینکه مذاکرات وین نتوانست تحریم‌ها را لغو کند.

قانون مصوب مجلس شرط ساده‌ای دارد، لغو موثر تحریم‌ها. وقتی روحانی می‌گوید مجلس مانع شده است، یعنی مذاکرات جدید نتوانسته تحریم‌ها را لغو کند.

اعتراف ضمنی روحانی به اینکه مذاکرات وین نتوانست تحریم‌ها را لغو کند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    9 0
    ان شاالله بازخواست روحانی
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 2
    درست است برجام از اول ناقص و یک طرفه امضا شد ولی بنظر مبرسد آمریکا الان برجام اولیه را قبول کرده ولی ما چون رکب خوردیم داریم اضافه از برجام پر عیب میخواهیم اگرچه در اصل درست است ولی اینکه آمریکا بپذیرد محل تردید است منظور روحانی هم برجام محبوب خودشه کاری هم ندارد آمریکا دبه کند یا نه خصوصا الان که دبه امریکا متوجه دولت بعدی است ولی باز باید واقع گرا بنگریم نه خیلی آرمانی نه مدل ظریف و روحانی
    • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      1 0
      آمریکا کجا برجام اولیه رو قبول کرده؟
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    7 0
    مجلس و نیروهای انقلابی مواظب باشند که این در آخرین لحظات حکومت ننگین خود. خیانت حقوقی بیشتری به این کشور نکند.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    انشالله بازخواست رو....که مردم را به روز سیاه نشوند
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    جناب حقوقدان اگر مصوبه مجلس نبود مذاکره ای درکار نبود و مانند دوسال گذاشته با تماس تلفنی دوستان غربی ات مانند گذشته زمان سپری می شد. باید ایشان و تیم همراه وی بازخواست شود. روحانی و افراد غرب گرایش به دنبال توافق به هرقیمتی هستند ولو به به تارج رفتن منافع ملی. رئیس جمهور کدام کشور (البته بجز غرب گراها) هنوز هیچی نشده به عنوان سخنگوی غرب و برای فریب مردم می گوید آمریکا توبه کرده است.(این تلقی وجود دارد که وی اظهارات مقامات غربی درمورد برجام در طول این مدت را نشنیده ویا پنبه درگوش خود فروکرده است) جناب حقوق دان ،دانشجوی ترم اول علوم سیاسی دانشگاه به این اظهارات تو می خندد . کدام رئیس جمهور درحین مذاکره پالس ضعف برای دشمن ارسال می کند. کدام رئیس جمهور است که محتوای برجام را نخوانده و آن راتقدیس می کند ونمی داند یوترن ،کاتسا و.... چه تاثیری دربرجام دارند. کدام رئیس جمهور است که نمی داند آمریکا تحریم ها را درقالب دستور اجرایی 180 روزه اجرا می کند و نه لغو کامل آن ها. کدام رئیس جمهوربه دشمن لبخند می زند و برای منتقدینی که جز ابراز نظر قدرتی دراختیار ندارند با کلید واژه های کاسب تحریم و.... برخورد می کند و هر کسی که نداند فکر می کند پمپئو این سخنان را علیه نیروهای انقلابی( که نه به چپ و نه به راست وابسته اند) گفته است. و..... تاریخ درمورد شما ودوستانت قضاوت خواهد کرد
  • هانی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    مردم بیخودی به امریکا دلخوش کردن تا زمانی که رهبری سید علی را داریم نیازی به امریکا نداریم که بخواهد به ما کمک کند 🤩🤩🤩
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    جناب رئیس جمهور : جای تعجب و تاسف است جنابعالی که حدود چهل سال در سطح اول سیاست کشور حضور دارید و هنوز این دولت آمریکا را که در خباثت و نامردی و رذالت همتائی در دنیا ندارد را نشناختید و تا اخرین لحظه فکر کردید تحریمها را برمیدارد و به تعهداتش باز میگردد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس