کد خبر 1244868
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
چینی: همه تیم‌ها مقابل استقلال دفاع می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: همه تیم‌ها مقابل استقلال با قدرت برای دفاع می‌آیند اما روبروی پرسپولیس می‌روند تا برنده شوند و این برای من عجیب است.

به گزارش مشرق، علی چینی اظهار داشت: سایپا مقابل استقلال به معنای واقعی کلمه دفاع اتوبوسی را اجرا کرد و با همه نفرات خود قصد دفاع داشت و در نیمه اول در این راه موفق بود.

وی افزود: همه تیم‌ها جلوی استقلال با قدرت برای دفاع می‌آیند اما روبروی پرسپولیس می‌روند تا برنده شوند و این برای من عجیب است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: «فرهاد مجیدی» با ترکیبی که در این بازی به میدان فرستاد و به برخی از نفرات استراحت داد قصد داشت آنها را برای شهرآورد نگه دارد. او نمی‌خواست بازیکنان را در معرض آسیب‌دیدگی قرار دهد.

تصریح کرد: تعویض‌هایی که فرهاد مجیدی انجام داد شرایط را به سود استقلال تغییر داد و در نهایت منجر به گلزنی و پیروزی آبی‌پوشان شد. استقلال باز هم روی خلاقیت مهدی قایدی صاحب ضربه پنالتی شد و توانست گل زنی کند.

وی تاکید کرد: خط دفاعی استقلال نسبت به گذشته انسجام بیشتری پیدا کرده و کمترین اشتباهات را در بازی‌های اخیر انجام داده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم از این لحظه تمرکز استقلال روی شهرآورد است و امیدواریم آبی‌پوشان برنده از زمین خارج شده و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نود و ششمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    2 2
    نیس که استقلال بارسلوناست .چهارساله نتونستن جام بیارن موندن چجوری توجیه کن
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    2 2
    میدونن جلوی مهاجمان پرسپولیس که فقط به فوتبال می اندیشند دفاع تنها فایده ای نداره باید انتحار کرد! البته دوراز جان باید جلوی برخی که بجای فوتبال مشغول زبان درازی و اتهامات بچگانه زدن هستند استراتژی های دفاعی فرهنگی تربیتی هم چید!
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    لطفا پاركتو عوض كن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس