رئیسی نمایه

رئیس جمهور منتخب گفت: سازمان تعزیرات باید با همکاری سازمان‌های نظارتی در زمینه مقابله با گران‌فروشی و قاچاق کالا نقش موثرتری ایفا کند.

به گزارش مشرق، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

ببشتر بخوانید:

مهمترین اولویت‌های اقتصادی دولت رئیسی چیست؟

آوایی در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

ببینید:

عکس/ دیدار وزیر دادگستری با رئیسی

رئیسی نیز در این دیدار ضمن تشکر از تبریک وزیر دادگستری و گزارش وی، با  اشاره به ضرورت تنظیم بازار و برقراری ثبات و آرامش در معیشت و سفره مردم و نقش سازمان تعزیرات در این زمینه گفت: این سازمان باید با همکاری سازمان‌های نظارتی در زمینه مقابله با گران‌فروشی و قاچاق کالا نقش موثرتری ایفا کند.

سازمان تعزیرات نقش موثرتری در معیشت مردم ایفا کند

رئیس جمهور منتخب افزود: باید ضمن آسیب‌شناسی اقدامات و وضعیت فعلی سازمان تعزیرات، طرح تحولی برای این سازمان تدوین شود تا ساختار، جایگاه و فرآیندهای آن اصلاح شده و بهبود یابند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش تعدد و تنوع شوراهای عالی، کنوانسیون ها و مجامعی را که وزرا عضو آنها هستند، مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: باید ساز و کاری اندیشیده شود تا این مشکل نظام اداری در راستای تسهیل فعالیت‌ها و اقدامات هر وزارتخانه اصلاح شود.

رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: این ساز و کار همچنین باید باعث کاهش تعداد جلساتی شود که وزرا بخش قابل توجهی از وقت روزانه خود را به حضور در آنها اختصاص می دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس