کد خبر 1243148
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
فغانی: به زودی به ایران می‌آیم/ در چند بازی هفته‌های پایانی در خدمت‌ خواهم بود

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است به زودی به ایران بیاید.

به گزارش مشرق، درباره حضورش در ایران برای قضاوت در بازی‌ دربی یک چهارم نهایی جام حذفی و دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: ما برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در تایلند حضور داشتیم. قرار است با توجه به هماهنگی‌هایی که از قبل صورت گرفته در فرصت مناسب در ایران حضور پیدا کنم.

وی افزود: صحبت برای قضاوت در بازی خاصی نشده است، اما هر بازی که نیاز بوده و مدنظرشان باشد و همینطور در چند بازی هفته‌های پایانی در خدمت‌ خواهم بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    8 0
    عمو جان نیومدی هم نیومدی...!!!!
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      1 0
      رفتارهای فغانی توهین به دین اسلام بود، داوران زن را در علن در آغوش می گرفت و بعد دیگران را مسخره می کرد که نگران به خطر افتادن اسلام هستند! او توهین مستقیم به اسلام است ولو نماز شب بخواند، اگر او را راه می دهید، لیلافروهر و گوگوش را هم راه بدهید که آن هادر شرافتشان از این یارو فغانی که نمک جمهوری اسلامی را خورد ولی نمک دان را شکست لااقل بالاترند، در ضمن، آن ها سوت نمی زنند، لااقل می خوانند!
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    3 0
    بی جاکرده باپول بیت المال بیادتفریح وخاطره بازی.اونوقت که میرفت مسابقه دربی نداشتیم؟مسئولین ماالهی شکرهیچ جادرست عمل نمیکنن.ایناییکه براشون ایران جای زندگی نیست میرن بیخودمیکنن برگردن.فکرکردن اون آبرویی که ازایران بردن جبران میشه
  • RU ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    2 0
    امیدوارم که حالا فردی نابلد شده ریس فدراسیون فوتبال بت پروبال میده والاکسی قضاوت های رنگی وعلیه پرسپولیس توفراموش نمیکنه امیدوارم کسیکه ازکشورفرارکرده دیگه اجازه ندن برگرده... مراقب اعمالت باش رفتارواخلاقیاتت عامل حذف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس