کد خبر 1243151
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
دربی 86

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تمرکز استقلال روی جام حذفی است و فرهاد مجیدی می‌خواهد در این جام به مقام قهرمانی رسیده و یک قهرمانی را به ارمغان آورد.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی اظهار داشت:‌ مهم این بود که استقلال در بازی با تراکتور سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آورد و برنده از زمین خارج شد.

وی افزود: نمایش استقلال در بازی با تراکتور با چند بازی گذشته تفاوت داشت و فوتبال خوبی را زا دو تیم شاهد نبودیم البته این را باید بگویم من ۴۵ دقیقه از این جدال را تماشا کردم.

پیشکسوت خاطر نشان کرد: به طور حتم استقلال به دنبال این است در بازی های آینده با پیروزی میدان را ترک کند تا با رسیدن به جایگاه سوم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را کسب کند.

قربانی تصریح کرد: تمام تمرکز استقلال جام حذفی است و فرهاد مجیدی می‌خواهد در این جام به مقام قهرمانی رسیده و یک قهرمانی را به ارمغان آورد.

وی تاکید کرد: جدال با پرسپولیس اهمیت فوق‌العاده‌ای برای استقلال دارد و آبی‌پوشان برای رسیدن به نیمه‌ نهایی و انتقام شکست دور برگشت لیگ برتر چاره‌ای جز برد در این شهرآورد نخواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من امیدوارم در ماه‌های آینده اتفاقات خوبی برای استقلال رخ داده و مشکلات و چالش‌هایی که برای این تیم در مقطع فعلی وجود دار از بین رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 0
    پیروز قربانی نمونه‌ی واقعی یک هوادار پیشکسوت تیمش هست که درعین علاقه و دلسوزی برای تیمش به مسائل با دید باز برخورد و با سایرین هم با احترام رفتار می کنه مطمئنا چنین کسی مورد احترام همس زنده باد
  • احمد IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 0
    ان شاالله که پرسپولیس برنده دربی میشه به یاری خدای بزرگ
  • مهسا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 0
    ما استقلالی ها قایدی دیاباته داریم داور داریم پرسپولیس را سوراخ می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس