کد خبر 1241598
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
فغانی داور دربی می‌شود؟/ بلیت داور مطرح «اوکی» شد

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: قرار بود مسئولان فدراسیون فوتبال برای بازگشتم به ایران خبر بدهند، اما خبری از آنها نشد.

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال با او برای قضاوت در دربی روز ۲۴ تیرماه بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت کرده‌اند، اظهار داشت: چند روز پیش با مسئولان فدراسیون صحبت کردم و گفتم با توجه به اینکه لیگ استرالیا به پایان رسیده است، اگر نیاز به قضاوت من در هفته‌های پایانی لیگ  را دارند، حاضر هستم در خدمت‌شان باشم. این بحث من نه فقط برای دربی، بلکه برای بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ بود.

وی افزود: به همراه دو کمک داور ایرانی برای قضاوت در بازی‌های منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا در تایلند حضور داشتم و به مسئولان فدراسیون گفتم اگر نیاز به من دارید، بلیتم برای حضور در ایران را برای امروز (دوشنبه) هماهنگ کنید. مسئولان گفتند خبر می‌دهیم، اما دیگر خبری نشد و من هم بلیت به استرالیا را «اوکی» کردم. 

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    تاکی ایرانیاتاوان جوگیرشدن ایناروبایدبدن؟رفتنشون باهزارادواطواره که ایران جای زندگی نیست بعدمسئولین شرایط روبرای برگشت بی سرصداشون آماده کنن.
  • مهسا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    4 1
    فغانی ششتقلالی است.
  • مجید IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    فغانی دیگه حق نداره توی لیگ ایران و به اسم ایران در هیچ جای دنیا قضاوت کنه. جالبه که اینا یکی دو سال که میرن اونطرف و میبینن خبری نیست دست از پا دراز تر و با التماس میخوان برگردن.خابو ایرانو ببینی فغانی
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    فغانی خودفروخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس