کد خبر 1243097
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
اعتراضات پرسپولیسی به تمرین کشیده شد/ کاپیتان‌های پرسپولیس به جای همه حرف زدند

بازیکنان پرسپولیس نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان شاکی هستند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس به شدت درگیر مشکلات مالی است و به غیر از پرداخت بدهی‌های خارجی باید طلب اعضای تیم خود را هم پرداخت کند. باشگاه پرسپولیس تاکنون حدود ٦٠ درصد از قراردادهای اعضای این تیم را در فصل جاری پرداخت کرده است که با توجه به گذشت ٢٦ هفته از لیگ برتر مقدار قابل توجهی به حساب نمی آید.

مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس البته تمام پاداش‌ها و آپشن‌های مربوط به سال‌های قبل را پرداخت کردند ولی از لحاظ پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان در این فصل نتوانستند تعادل لازم را ایجاد کنند.

یکی دیگر از موارد مربوط به مشکلات مالی بین سرخ‌پوشان پرداخت نشدن پاداش برد بازی‌های این فصل تیم بوده و این امر باعث شد بازیکنان و اعضای کادرفنی نسبت به آن معترض شوند.

اعضای پرسپولیس قبل از بازی با فولاد با انتشار یک متن مشترک نسبت به مدیران باشگاه پرسپولیس و عدم پرداخت مطالباتشان به شدت انتقاد کردند.

با توجه به این اعتراضات که قبل از سفر پرسپولیس به اهواز صورت گرفت جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه به همراه صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به تمرین این تیم رفتند تا در خصوص مسائل مالی با بازیکنان و کادر فنی سرخ پوشان حرف بزنند.

در این جلسه بازیکنان باتجربه پرسپولیس نظیر سیدجلال حسینی و احمد نوراللهی که جزو کاپیتان های تیم به حساب می آیند از عدم دریافت طلب های خود گلایه کردند و ناراحتی خود به خاطر بدقولی مدیران را چشم در چشم به صدری و سمیعی انتقال دادند.

سیدجلال از شرایط وخیم مالی چند بازیکن تیم صحبت کرد و گفت اگر کمک های بقیه نبود شرایط بدتر از همیشه می شد.

با این صحبت ها اعتراضات بازیکنان پرسپولیس از فضای مجازی به زمین تمرین رسید تا مدیران این باشگاه متوجه وخامت اوضاع شوند و فکری به حال حل مشکلات مالی تیم بکنند.

صدری و سمیعی وقتی با انتقادات بازیکنان و اعضای کادر فنی روبرو شدند عنوان کردند قطعا قبل از پایان لیگ برتر به تمام تعهدات مالی خود عمل می کنند.

حال باید دید وعده های جدید مدیران پرسپولیس طی روزهای آینده عملی خواهد شد یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 1
    خالی بندی، که مثلا ماهم مشکل داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس