levine

در امتداد این رسوایی، ویدیویی از سخنرانی مقام ارشد پزشکی دولت بایدن در ماه می منتشر شده که او از شرکت‌های فناوری ارتباطات میخواهد صدای مخالفان سیاست‌های ترویج دگرباشی جنسی توسط دولت بایدن را خفه کنند.

سرویس جهان مشرق- در ادامه‌ی رسوایی اخیری که با افشای توطئه‌ی مشترک دولت فدرال و شرکت‌های بزرگ فناوری ارتباطات برای سانسور در اینترنت به راه افتاده و یکی از موضوعات داغ در افکار عمومی ایالات متحده است، ویدیویی از سخنرانی چند ماه پیش یک مقام ارشد دولت بایدن منتشر شده که به صراحت از «سانسور» اطلاعاتی که «روایت» های القایی دولت را زیر سوال می برند، دفاع می کند. در این ویدئو، ریچل لِوین، وزیر مشاور رییس جمهور ایالات متحده در امور پزشکی و درمانی، از شرکت‌های فناوری خواست تا «اطلاعات نادرست» را درباره تغییرات جنسیتی کودکان سانسور کنند.

ریچل لِوین، مرد یهودی‌تباری که تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در مدرسه مذهی یهودی گذراند و سال‌ها در بیمارستان معروف یهودیان، یعنی بیمارستان مونت سینای نیویورک به طباطبت مشغول بود، اولین مقام ارشد در دولت آمریکاست که آشکارا «تغییرجنسیت‌داده» یا ترنس محسوب می شود. جالب این‌جاست که روزنامه‌ی یو اس اِی تودی، در اقدامی کاملا تبلیغاتی او را به عنوان «زن برگزیده» سال ۲۰۲۲ معرفی کرد! او زمانی که «مرد» بود، به خاطر خدمت در بخش پزشکی ارتش، به رده‌ی آدمیرال(دریاسالار) نیز رسید.

دریاسالارِ «ترنس» خواستار سرکوب مخالفان تغییر جنسیت کودکان شد+عکس و فیلم

لوین، مردی که خود را به عنوان یک زن معرفی می‌کند، در سخنرانی خود در ماه می، برای فدراسیون هیئت‌های پزشکی ایالتی در نیواورلئان، از فناوری‌های بزرگ برای سانسور آن‌چه او به عنوان «اطلاعات نادرست» یاد می‌کند، حمایت کرد.

دریاسالارِ «ترنس» خواستار سرکوب مخالفان تغییر جنسیت کودکان شد+عکس و فیلم

در طول سخنرانی، لوین خاطرنشان کرد که متخصصان بهداشت "باید به کار خود ادامه دهند و به طور مستقیم به اطلاعات نادرست سلامت رسیدگی کنند. "

وی افزود:

"من می‌خواهم به طور خلاصه در مورد یکی دیگر از اطلاعات نادرست اساسی صحبت کنم که مستقیماً بر برابری سلامت در کشور ما تأثیر می‌گذارد، و آن برابری بهداشتی اقلیت‌های جنسی و جنسیتی است. "

دریاسالارِ «ترنس» خواستار سرکوب مخالفان تغییر جنسیت کودکان شد+عکس و فیلم

لوین در ادامه گفت:

"اطلاعات نادرست قابل توجهی در مورد مراقبت های تایید کننده جنسیت برای افراد ترنسجندر و دارای تنوع جنسیتی وجود دارد.

او ادعا کرد که آمریکا "با هجوم اقدامات ضد LGBTQI+ در سطوح ایالتی در سراسر ایالات متحده مواجه است. "

مقام دولت بایدن از به اصطلاح «مراقبت های تاییدکننده‌ی جنسیت»، مجموعه ای از مداخلات پزشکی که به دنبال تغییر جنسیت افراد است، دفاع کرد. لوین تاکید کرد:

"ارزش مثبت مراقبت های تایید کننده جنسیت برای جوانان و بزرگسالان مورد مناقشه علمی یا پزشکی نیست. "

او همچنین حمایت خود را از سانسور(در واقع انتقادات ضدسیاست‌های دولت بایدن در ترویج تغییرجنسیت و انحرافات اخلاقی) دوچندان کرد ومدعی شد:

"ما باید از صدای پزشکان خود برای حمایت جمعی از شرکت های فناوری خود برای ایجاد یک محیط اطلاعاتی سالم تر و پاک تر استفاده کنیم. "

دریاسالارِ «ترنس» خواستار سرکوب مخالفان تغییر جنسیت کودکان شد+عکس و فیلم

رسانه‌های آمریکایی قبلا گزارش دادند که لوین به پزشکان گفته است برای عادی سازی هویت تراجنسیتی در میان کودکان باید «سفیران» شوند. این مقام دولت بایدن ادعا کرد که مکالمات در مورد این موضوع "نیازی نیست که به محیط‌های پزشکی شود. "

در نقطه‌ی مقابل این اظهارات و ادعاها و اقدامات دولت بایدن، یک نظرسنجی اخیر از موسسه هاروارد هریس[۱] نشان داده که اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان طرفدار "قوانین ملی جدید برای محافظت از کاربران اینترنت و رسانه های اجتماعی در برابر سانسور شرکت ها هستند. " ۷۰ درصد از ۱۸۵۱ پاسخ دهندگان گفتند که از ایجاد چنین قانونی حمایت می کنند.

افراد از هر دو حزب سیاسی از این قانون فرضی حمایت می کنند، به طوری که ۷۲ درصد از دموکرات ها و ۶۹ درصد از جمهوری خواهان موافق این قانون هستند. این در حالی است که ۷۱ درصد از مستقل‌های کنگره(غیر از دو حزب اصلی) نیز از این اقدام فرضی حمایت می کنند.

در نظرسنجی از رای دهندگان ثبت نام شده از پاسخ دهندگان پرسیده شد که آیا معتقدند تعدادی از اظهارات مختلف باید در توییتر مجاز یا ممنوع شود یا خیر. فقط ۳۱ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که فکر می کنند عبارت "کودکان ۹ ساله، اگر احساس کنند جنس دیگری دارند، باید هورمون ها و داروهای تغییر جنسیت مصرف کنند " باید در توییتر مجاز باشد.

در همین حال، ۶۹ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که معتقدند عبارات و گزاره‌های این‌چنینی(که تبلیغ واضح تغییر جنسیت در کودکان هستند) باید از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ممنوع شود.

در این نظرسنجی همچنین این سوال هم پرسیده شد که آیا توییتر باید عبارت «به کودکان زیر ۱۸ سال نباید هورمون‌ها، داروها یا عمل‌های تغییر جنسیت داده شود» را ممنوع کند یا اجازه دهد. بیش از ۱۰۰۰ پاسخ دهنده، یا ۵۴ درصد از جامعه‌ی نمونه، گفتند که این عبارت باید روی پلتفرم مجاز باشد، در حالی که ۴۶ درصد گفتند که باید ممنوع شود.


[۱] https://harvardharrispoll.com/wp-content/uploads/۲۰۲۲/۱۲/CAPS_December۲۰۲۲_crosstabs.pdf

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیره IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    8 15
    چه ترجمه بد و مبهمی. منکه هیچی نفهمیدم.
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 8
      مشکل ترجمه نیست، یه نگاه تو آینه به خودت بندازی بد نیست!!!
    • SE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      7 2
      مهم نیست، مهم اینه که همه با دیدن این پلشت دو سه بار نثار روح شیطانیش توالت لازم شدیم
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 3
      نیره جان از ترجمه نیست فکری به حال خودت بکن
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 0
      معصی مرد و قجر ترنس هستند !
  • متوهم IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    13 6
    اصولا ترنس ها مال آمریکا است و روس ها ترنس ندارند
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      12 6
      خریت هم اصولا مال غربگداهاست و تو اینو تو یه نفری ثابت کردی!!!
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      4 3
      منحرفین اخلاقی برای آمریکا و کشورهای هم پیمانش هستند وقطعا درسایرنقاط جهان انحراف جنسی هنوز هم مانند همیشه ی تاریخ بشر انحراف جنسی است ونام دیگری به آن اطلاق نمیشود تا کودکان و جوانان را به تباهی بکشند با رنگ و لعاب مدرنیته، درضمن عداوت شما باروسیه ی تزاری معناداردوقابل درک است اما الان قرن ۲۱ است
    • قریشی بوکانی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      6 3
      اصولا هر بدی در مورد امریکا گفته بشه شما دردتون میاد
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      5 3
      آلبانی هم ترنس داره ؟
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    13 1
    ای خاک عالم بر سرتون!
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    4 4
    خدایی چند وقت دیگه کشورها سرو دست میشکنن با ارتش آمریکا وارد جنگ بشن اونم از نوع زمینیش!! خخخخخخخخخخ
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    6 3
    عکس یکی مونده به آخرش چه چهره شیطانی داره کثافت.
    • محمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      3 1
      دقیقا. از حالت انسانی خارج شده
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 2
    «ریچل لِوین، مرد یهودی‌تباری که تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در مدرسه مذهی یهودی گذراند»
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 2
    «ریچل لِوین، مرد یهودی‌تباری که تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در مدرسه مذهبی یهودی گذراند»
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    2 2
    میگن هرکی تغییر جنسیت داده یهو دیده دیگه نه زنه نه مرد،قاط زده و پشیمون شده،بعدش هم آرزوی مرگ میکنه. از لذت جنسی که خدا آفریده بی بهره شده.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    2 1
    خاک بسرش یهودی هم بوده. یهودی ها استاد مظلوم نمایی و دینداری دروغین ولی واقعیت شون اینه
  • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    در مورد ختنه پسران این همه جنجال می کنند ولی از تغییر جنسیت دفاع می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس