دژپسند

وزیر اقتصاد گفت: بعید است که دولت فعلی بتواند حلال مشکلات برق کشور باشد و حل این مشکلات به دولت بعدی موکول می شود.

به گزارش مشرق، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی  در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: متاسفانه در ایران در مراحل مختلف با شوک های ارزی مواجه شده ایم و این شوک های ارزی مشکلات بسیاری را برای اقتصاد کشور به وجود آورده اند.

وی افزود: تصمیم گیری برای مشکلات اقتصادی و تصمیم گیری های مختلف در کشور آسان نیست اما شاید ایرادی که به این تصمیم گیری ها وارد است، عدم توجه به بخش های مرتبط با تصمیم باشد.

وزیر اقتصاد بیان کرد: خالص بدهی های دولت به بخش خصوصی و مردم نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است و این طور نیست که تقصیر تمام مشکلات موجود را به گردن دولت بیندازیم.

دژپسند ادامه داد: در این جلسه شورای گفتگو مباحث کمبود و قطعی برق مطرح شد که جای وزیر و مدیران وزارت نیرو خالی بود که در جلسات آینده باید در این جلسه حضور پیدا کنند تا شنوای مشکلات فعالان بخش خصوصی برق باشند.

وی تصریح کرد: امکان اینکه دولت فعلی بتواند مشکلات فعلی برق را تماما حل کند بعید است و به وزیر نیروی آینده موکول می شود که قطع به یقین به مشکلات واقف است و امیدواریم برای حل آن‌ها چاره ای داشته باشد.

دژپسند ادامه داد: نیاز کشور به برق به بیش از ۶۶ هزارمگاوات  رسیده که نشان دهنده این است که بخش خصوصی باید به کمک وزارت نیرو بیاید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    6 0
    جناب وزیر شما بهتره مراقب نفوذی های پرونده ساز وزارت خانه تان باشید!!البته دولت فرصت ساختن ندارد چون سخت مشغول خراب کاری است!!
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    4 0
    دولت امید چه مشکلی حل کرد که این دومی باشه
    • وطن پرست DE ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      اگه نمی تونید مشکلی حل کنید پس چرا حقوق نجومی گرفتید؟ مرد حسابی هشت سال گذشته. وقتی مدیریت رو برعهده گرفتید نه مشکل اب بود نه برق و نه گاز ولی الان در هر سه مورد مشکل داریم. کارهایی که شما کردید هزاربرار جوانفکر و حلقه اطراف احمدی نژاد بود. ای کاش برای یک هزارم کارهاتون محاکمه بشید.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    عمر این دولت که چه عرض کنیم فکر وزرای این دولت هم به این نمیرسد که مردم مشکل دارند یه زمانی مردم تو صف مرغ می ایستادند اقای روحانی میگفت مردم برای کالاهای اساسی صف نبستند !!! / خوب وقتی ی رییس جمهور از طریق نظرسنجی ماشینی رفاه مردم رو میسنجند و لبخند مردم رو نشونه رفاه و اخم مردم رو نشونه داشتن مشکلات میدانستند ؛)) دیگه نمیشه توقع داشت که فکر وزرای دولتی روحانی هم به حل مشکلات مردم برسه / اصلا اقای رییس جمهوریکه از خونه مستقیم با ماشین میان هیئت دولت و از هیئت دولت مستقیم بر میگردند منزلشون و از اتاق کاریشون تکون نمیخورند که مبادا کرونا بگیرند !!! ؛)) چطوری میخوان متوجه بشوند که مردم مشکل دارند !؟ / انگار تو هر مجلسی غیر از جلسه هیئت دولت کرونا هست ،مثلا اکه مجلس بخواد از ی روحانی سوال بکنه ستاد ملی کرونا تشخیص میده که تو مجلس کرونا وجود داره !! ؛)) و اقای روحانی برای فرار از پاسخگویی ببخشید فرار از کرونا نباید بیان مجلس / ستاد ملی مبارزه با کرونا واقعا تشخیص هاش حرف نداره / ستاد کرونا رفته با کرونا مذاکره کرده که از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب پیداش نشه و بعد از ساعت ۹ بیاد بیرون واسه همینه که از ساعت ۹ شب محدودیت تردد اعمال میکنند ؛)) / یا مثلا کرونا تو مناسبتهای خاص تقویمی پیداش نمیشه بخاطر همین مردم با موتور و ماشین تو اونروزها میتونن بیان تو خیابون، اما اگه با ماشین و موتور تو روزهای دیگه برن جاده شمال و ترافیک درست بشه اونوقت کرونا میاد ؛))/ این کرونا خودش خنده اش گرفته از برخی از پروتکل هایی که استثناء براش قائل میشن و یه روزهایی و یه جاهایی اگه اون پروتکل ها رعایت نشه اشکال نداره ؛))
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 2
    والاالانم برق دارن میفروشن !
    • SE ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      1 1
      نه عزیزم. برق دیگر نمی فروشیم. همین مساله سبب شد عراق دچار بحران شود. عادل عبدالمهدی سقوط کند و الکاظمی از سعودی برق بخرد.
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      ۰۰:۴۰ تو هم صفحه به صفحه میچرخی هی همینو تکرار میکنی . یکی ندونه فکر میکنه وزیر نیرویی . چه میدونی پشت سر این صادرات چه خبره مگه فقط عراقه ؟؟ اصلا چیزی در مورد معاهده پاریس شنیدی که بخاطرش نمیتونن برق زیاد تولید کنن ؟؟ یکی نیست بگه احمقا شما مگه نیروگاه هسته ای تولید برق دارید که میرید عضو میشید ؟؟
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    8 سال چه کار می کردید؟
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    6 0
    امیدوارم تک تک شماها به تیر غیب گرفتار بشید
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    1 0
    شماها خرابکاری نکنید نیازی نیست مشکل حل کنید انشاله خداوند متعال همین دنیا کیفرتان دهد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    بنده نه از موضع سیاسی بلکه بعنوان کسی که میدانی نظاره گر اوضاع و نوع مدیریت و تصمیمات 8 ساله اخیر دولت جناب اقای روحانی و تیم شدیدا حزبی و امنیتی ایشان هستم عرض میکنم از مهمترین مسئولیتهای دولت بعدی اوار برداری از ویرانه هایی است که توسط دولت غربگرای اقای روحانی در 8 سال گذشته برجای مانده است . اوارها و ویرانه های اقتصادی / سیاست خارجی / فرهنگی / اجتماعی / امنیتی / شناسایی شبکه های متععد جاسوس و نفوذی و انهدام انها / واقعا اقای رئیسی در مشکل ترین شرایط کشور میخواهد مسئولیت قوه مجریه را بعهده بگیرد . لذا همه نیروهایی که دغدغه اصلاح امور و سرافرازی کشور و اسایش و بازگشت فضای تنفسبرای مردم را دارند باید عاقلانه و علمی و تخصصی و جهادی و به دور از گرایشات مخرب سیاسی دولت اقای رئیسی را کمک کنند .
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    دولت فعلی خودش بزنه به چاک ممکلت بی صاحاب هم بمونه مشکل برق خودبخود حل میشه .
  • ES ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 0
    هدف از ایجاد این همه فشار بر مردم، آشوب گری و انجام پروژه های ضد نظام و ضد کشور هست.... مردم صبوری کنند. مسئولان انقلابی رسیدگی کنن. ان شالله خدا با ماست. و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس