به گزارش مشرق کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: گزارش تکان دهنده از وضعیت سربازان آمریکایی؛ ۱۳۵ هزار سرباز آمریکایی مورد تجاوز قرار گرفته اند!

 شبکه انگلیسی زبان TRT در گزارشی به وضعیت وخیم آزار  جنسی در ارتش آمریکا پرداخته و با استناد به گزارش های یک نهاد مستقل تحقیقی در اینباره، از بیش از ۱۳۵ هزار مورد تجاوز جنسی و ۵۰۰ هزار مورد آزار جنسی در ارتش آمریکا از سال ۲۰۱۰ تاکنون خبر داده است؛ به گزارش این شبکه، مسئولان نیروهای نظامی آمریکا موارد تجاوز گزارش شده از سوی سربازان را نادیده گرفته اند.

دانلود 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    7 1
    آقا برای اینا این مسائل که مهم نیست، ارتشی هم نبودن جای دیگه داشتن همین کارو میکردن!! یادتون نره حدود 70-80 درصد آمریکایی ها پدر و مادرشون ازدواج نکرده بودن وقتی اینها به دنیا اومدن!!!
  • حسین IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    3 1
    کشوری که 65 درصدشان حرام زاده آن /این نتیجه بی‌حجابی وآزادی جنسی است
  • امانی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    1 0
    بلاشک یکی از عواقب سوئ لشکر کشیهای امریکا وسایر دول متحد مثل نیروهای ناتو وماندگاری طولانی مدت انها در کشورهای دیگر خود باعث پدید آمدن چنین معضلاتی میشود گرچه در قاموس غربیها این کارها به شکل یک پدیده متعارف بدل گردیده است وطبیعی جلوه داده میشود اما باز هم در افکار عمومی ملت های خودشان تاثیر منفی بجا میزاره این مشکل تا مادامیکه خوی تجاوز گری ووحشیگری وآدم کشی در بین نیروهای امریکایی وناتو وجود داره ادامه دارخواهد بود
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    از وقتی که پانتورچیسم. و مغولزادگی در ایران مقدس شد و محبت به تاریخ باستان ایرانی فارسی اریایی طاغوت. و قوم پرستی تلقی گردید شما ثانترکها نیاز نیست به افغانها گل و شرینی بدهید همینکه به افغانها تحقیر و فحاشی و تمسخر نکنید کافی است ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس