کد خبر 1145129
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷
خودکشی ۶۰ هزار کهنه‌سرباز آمریکایی طی ۱۰ سال!

از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ ، میزان خودکشی بین کهنه‌سربازان تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافته است؛ کهنه‌سربازان ۱.۵ برابر بیشتر از آمریکایی‌هایی که هرگز در ارتش خدمت نکرده‌اند، خودکشی می‌کنند.

به گزارش مشرق، آمار جدید خودکشی‌های کهنه سربازان آمریکایی، کارشناسانی را که امیدوار به  شنیدن خبرهای مثبت در این حوزه بودند، بیش از  پیش نگران کرده است!

بیشتر بخوانید:

هدف واشینگتن از ادعای بازگشت سربازانش به خاک آمریکا چیست؟

بر اساس گزارش "militarytimes" محققان امسال در تلاش برای توضیح بهتر دامنه این مسئله، معیار اصلی در نحوه پیگیری خودکشی‌های کهنه سربازان را تغییر دادند اما مدافعان "بهداشت روان" می‌گویند که این کار همه جوانب این معضل را بیان نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

آمار بالای خودکشی با سلاح در مناطق روستایی آمریکا

با توجه به آخرین گزارش امور کهنه سربازان آمریکای و برآورد رسمی دولت، در چهار سال گذشته  تعداد کهنه سربازانی که با خودکشی مرده‌اند، از ۲۲ نفر به ۱۷ نفر در روز رسیده است؛ اما نرخ خودکشی در بین کهنه سربازان در این مدت کاهش نیافته و تنها نحوه مرتب‌سازی و ارائه ارقام آن تغییر کرده است!

افول آمریکا ,

با این حال، متخصصان خاطرنشان می‌کنند که از نظر بسیاری از معیارها این مسئله حتی بدتر شده است؛ تعداد کل خودکشی‌های کهنه‌سربازان از ۵ سال گذشته چهار مورد در روز افزایش یافته است! از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ ، میزان خودکشی در بین کهنه سربازان تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافته است؛ کهنه سربازان ۱.۵ برابر بیشتر از آمریکایی‌هایی که هرگز در ارتش خدمت نکرده‌اند، در اثر خودکشی می‌میرند و درصد این خطر برای کهنه سربازان زن، ۲.۲ برابر بیشتر است.

"Chanin Nuntavong"، مدیر ملی امور پیشکسوتان و توانبخشی لژیون آمریکا در سال ۲۰۱۹ گفته است: "دستاورد ما از این اقدامات آن است که کاری که انجام می‌دهیم کارساز نیست! همه روی این موضوع متمرکز شده‌اند اما نتیجه‌ای نمی‌بینیم؛ از نظر من، این گزارش به ما می‌گوید وقت آن است که کاری متفاوت انجام دهیم؛ ما بیش از ۶۰ هزار کهنه سرباز را به دلیل خودکشی طی ۱۰ سال از دست دادیم، مسخره است!"

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    3 0
    آمریکایی ها، اسرائیلی ها و اَنگَل سِتانی ها، کثیف ترین و جنایتکارترین موجودات روی زمین هستند. بیشتر آن ها هم جن...ز، همه چیز خوار، وحشی و قاتل هستند؛ باید مقداری از موشک هایمان را بر سرشان بریزیم تا زمین دوباره پاکیزه شود. فرانسوی ها هم بی شعورترین، بی ادب ترین، بی تربیت ترین و گستاخ ترین آدم های روی زمین هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس