کد خبر 1265476
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: این گزارش ها ثابت میکند که برخورداری و بهره‌مندی بیشتر در موارد جنسی هیچگاه باعثِ چشم‌ودل‌سیری و کاهش آزارها و تجاوز ها نمی شود، بلکه برعکس موجب افزایش حرص و زیادت طلبی گردیده و سرانجام به جنون منجر خواهد شد.

وقتی چشم و دل سیری غربی‌ها تمامی ندارد+عکس

وقتی چشم و دل سیری غربی‌ها تمامی ندارد+عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    32 7
    اینم بگین یهودی هم هست.
    • سید IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      41 5
      چهار خصیصه سیرآوری ندارد، بلکه آزمندی و حریصی به دنبال دارند که البته صهیون ها در آن ها پیشتازند! این خصایص عبارتند از: شهرت، شهوت، ثروت و قدرت! که از مهمترین ابزار ابلیس هستند
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      17 3
      اتفاقأ زدی تو خال چون یهودی هست!!! خخخخخخخخخ
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      1 0
      اتفاقا این بلایی هست که یهود سر مردم اونجا آورد یعنی تو انقدر کم فهم هستی که نمی دونی تمام امور بیشتر کشور های اروپایی و همین آمریکا توسط سوپر سرمایه دار های یهودی اداره می شه؟ بحدی قدرت دارن اونجا با اون جمعیت کم در آمریکا رئیس جمهور که می خواد رای بیاره باید بره جلوی اینا در AIPAC خوش رقصی کنه می دونی برای چی ؟ نه دیگه می دونستی که حرف بیهوده نمی زدی البته شاید هم بهایی نفوذی هستی نمی دونم چون تمام قدرت رسانه و منابع ثروت اونجا دستشون هست نه اونجا انگلیس ،فرانسه و بیشتر کشور های اروپایی خوب این ذهن مریض کجا پرورش پیدا کرده ؟ تو سیستمی که یهود روی اون حکمفرما هست آخی یکم هم انگار ناراحت هستی که ایرانی ای شیعه انقدر خوب دشمنش رو شناخته که می دونه اصل این مشکلات از کجا و کدوم دست ناپاکی آب می خوره.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    13 3
    ایا واقعا با اجرای اون همه فیلم مستهجن و رابطه ی جنسی با هزاران نفر در فیلم ها ، فقط 21 زن رو در مورد تعرض به آنها حکم صادر کردند ؟ پس بقیه زن ها با رضایت خودشون بوده اون 21 زن بدون رضایت ؟
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    21 8
    شما هم دنبال رو آنها هستید با آوردن زنان به بیرون از خانه
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      7 5
      عزیزم قرص هاتو سر موقع مصرف کن !
  • علی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 17
    سلام‌حاکمیت‌پان‌فارس‌کشور‌را‌ااز‌نظر‌ پوشش‌زنان‌به‌حال‌خود‌رها‌کرده‌‌خیل‌زنان ‌‌مجوز‌بدون‌مجوز‌دارندوآرایشگری‌میکند واردات‌لوازم‌اصلی‌وتقلبی‌آرایشی‌بیداد‌میکند حکومت‌اگر‌درقضیهنابودی‌اسرائیل‌وا‌نداده اما‌درقضیه‌‌سستی‌فرهنگ.حجاب‌وا‌داده حرام‌رانتی‌که‌به‌شکمها‌سرازیر‌شدهکار‌خودش را‌کرده
    • سروش IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      4 1
      شما مال کدوم پان هستید؟؟؟برای توهین و تفرقه از کلمه پان استفاده می کنید؟ پان فقط و فقط شامل کشور لائیک ترکیه عثمانی می شود و بس ملتهای مسلمان زیر سایه ائمه اطهار برابر و برادرند.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 0
    کلا غربیها خودشون رو مسخره کردند با این قوانینشون. کسی که بازیگر فیلمهای مستهجنه اگه در غالب فیلم تجاوز کنه مجازه اما اگه خارج از اون باشه مجرم؟
  • سینا IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    یاد ی حديثي از امام حسین علیه السلام افتادم که فرمودند «عقل جز با پیروی از حق، کامل نمی شود» یعنی در جاهایی عقل انسان نمی تواند راه گشا باشد وباید از وحی کمک گرفت. الان مصداق این حدیث غربیا هستن که با اعتماد بیش از حد به عقل به این گرفتاری ها دچار شدن. خوردن گوشت خوک وخوردن الکل که 1400 سال پیش اسلام اون رو حرام اعلام کرد یکی از اینهاست که غربیا تازه تو تحقیقاتشون دارن میگن گوشت خوک وخوردن الکل ضرر داره. یکی دیگه هم همین مسئله جنسیه که تازه داره نتیجه ی اعتماد بیش از حد به عقلشون رو نشون میده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس