مدیر روستا

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: رای کمیته استیناف ثابت کرد این کمیته به بطن تمام مسائل ورود کرده است.

به گزارش مشرق، علی اصغر مدیرروستا  درخصوص اعلام رأی کمیته استیناف درباره دیدار جنجالی پیکان و سایپا و بازگشت نتیجه ۲ بر یک به سود تیمش اظهار داشت: باید از کمیته استیناف تشکر کرد و خدا را شکر می‌کنم حق به حق‌دار رسید. از اعضای کمیته استیناف کمال تشکر را دارم که با دقت نظر خیلی زیاد و زیرکانه سعی کردند به بطن تمام مسائل ورود کرده و تمام جوانب را برای صدور رای‌شان درنظر بگیرند.

وی افزود: کمیته استیناف با رأی خود مانع متضرر شدن فوتبال شد زیرا حکم قبلی به قول معروف عجولانه صادر شده بود اما کمیته استیناف با دقت بیشتری  عمل کرد تا حق هیچ تیمی تضییع نشود. نه تنها پیکان بلکه تیم‌های دیگر هم در این پرونده نقش داشتند و وقتی کمیته استیناف به این نتیجه رسید که رأی قبلی درست نبوده با بازگرداندن نتیجه ثابت کرد رأی قبلی غیر فوتبالی بوده و با برقرار ماندن آن حق چند تیم ضایع می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: به هر جهت کمیته استیناف خیلی شفاف، عالی و با سعه صدر رأی خود را صادر کرد. همه فکر می‌کردیم کمیته استیناف در همان روزهای ابتدایی اعتراض ما حکمش را صادر می کند اما گذشت زمان ثابت کرد این کمیته می‌خواهد تمامی زوایا را بررسی کند. درنهایت هم به  این نتیجه رسید که با بازگرداندن رأی، نتیجه سایپا و پیکان همانی باشد که در زمین رقم خورد.

مدیر روستا درباره امیدوار شدن تیم پیکان به کسب سهمیه آسیا با توجه به رای کمیته استیناف توضیح داد: از ابتدا به تیم‌مان امیدوار بودیم. در هفته‌های اخیر هم نتیجه‌های خیلی خوبی کسب کردیم. تمرکز ما روی راید با سایپا نبود بلکه می‌خواستیم بازی‌های‌مان را انجام دهیم تا رأی این مسابقه هم صادر شود. اکنون که این اتفاق افتاده بچه‌های ما با روحیه و انگیزه بیشتری کار خواهند کرد.

وی درباره دیدار پیکان مقابل سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر توضیح داد: بازی متفاوتی نسبت به دور قبل مقابل سپاهان داریم. تیم پیکان در هفته‌های اخیر انسجام خوبی داشته و سپاهان هم دنبال قهرمانی و رسیدن به صدر جدول است. احساس می‌کنم دیدار خوبی از کار می‌آید و ان‌شاءالله تیمی که زحمت بیشتری کشیده و مستحق‌تر است نتیجه را هم به دست می‌آورد. ما هم به دلیل میزبانی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس