کد خبر 1222033
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
مدیرروستا: پیگیر حق پیکان هستیم؛ نمی‌دانم استقلالی‌ها چه می‌گویند

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: تا آخر پیگیر حق تشییع شده پیکان هستیم و امیدوارم کمیته استیناف در مورد اتفاقات دیدار ما و سایپا عادلانه تصمیم بگیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پیکان در یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر روز ۲۶ اردیبهشت به مصاف سایپا رفت که موفق شد با نتیجه دو بر یک در این بازی به برتری برسد.

این در حالی بود که در دقیقه ۹۷ این دیدار تیم فوتبال پیکان در اقدامی اشتباه تعویض ششم را انجام داد.

در این راستا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دوشنبه شب در پی این اتفاق رای خود را صادر و سایپا را سه بر صفر پیروز اعلام کرد.

علی‌اصغر مدیرروستا در مورد رای کمیته انضباطی و سه بر صفر بازنده شدن پیکان اظهار داشت: به شدت به این رای اعتراض داریم و امیدوارم که کمیته استیناف حق را در نظر بگیرد و در این تصمیم تجدید نظر کند.

وی افزود: با خیلی از کارشناسان صحبت کردیم و این نا عادلانه‌ترین تصمیمی بود که علیه ما گرفته شد. کمیته استیناف به طور حتم با دقت بیشتری این پرونده را دنبال می‌کند و منتظر تغییر رای در این کمیته هستیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش کمیته انضباطی به شائبات رای سایپا و اعتراض استقلال

مدیر تیم پیکان در مورد اینکه اگر رای در استیناف هم تغییری نکرد، آن زمان پیکانی‌ها چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد، اضافه کرد: تا آخر پیگیر حقمان هستیم. امیدواریم استیناف تصمیم عادلانه بگیرد. با کارشناسان حقوقی زیادی صحبت کردیم و واقعا این تصمیمی که گرفته شد، عادلانه نبود.

مدیرروستا اضافه کرد: این اشتباه به خاطر سلسله اتفاقاتی بود که در زمین رخ داد و فقط ما مقصر نبودیم. بعد از اعلام پنالتی به خاطر جنجال‌هایی که اتفاق افتاد، بازی چند دقیقه متوقف شد و تمرکز همه به هم ریخت. چرا  در واکنش به آن اتفاقات رایی صادر نشد؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید حضور مدیرعامل سایپا در هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این تصمیم دخیل بود، اضافه کرد: به نظر ما این موضوع در صدور این رای تاثیر داشت. این تنها سایپا بود که از هفته پیش مطمئن بود این رای به نفع آنها صادر خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال پیکان در مورد استعفای مهدی تارتار هم گفت: من هم هنگامی که این رای صادر شد قصد داشتم استعفا کنم اما صبر کردم تا رای استیناف صادر شود. از تارتار هم می‌خواهیم فعلا صبر کند تا کمیته استیناف در مورد این موضوع تصمیم بگیرد.

مدیرروستا اضافه کرد: این تنها پیکان نبود که از این رای متضرر شد بلکه ممکن است این رای با سرنوشت خیلی از تیم‌های دیگر بازی کند. البته این اولین باری نیست که فدراسیون فوتبال با سایپا مهربانانه برخورد می کند. آنها چند فصل پیش هم شرایط مشابهی داشتند که فدراسیون شرایط را به نحوی رقم زد که این تیم از خطر سقوط خارج شود.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها هم از پیکان شکایت کرده بودند گفت: نمی‌دانم آنها دیگر دنبال چه چیزی هستند؟ ما فوتبالی و در زمین فوتبال بازی را بردیم و می‌خواهیم حقمان به ما داده شود. بازیکنان ما با شرافت در زمین جنگیدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    حق تضییع شده شنیده بودیم. حق مگه جنازه هست که تشیع بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس