دولت نمایه دولت روحانی نمایه

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: چگونه است که یک رئیس دولت پس از ۸ سال مدیریت، تمام گرانی‌ها را به مسائل خارجی و حتی کرونا حواله می‌دهد؟

به گزارش مشرق، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر کرونا و جنگ اقتصادی نبود اکنون دلار ۵ هزار تومان بود، اظهار داشت: آقای روحانی به گونه‌ای سخن می‌گوید که گویی به تازگی مدیریت این کشور را به دست گرفته و ۸ سال زمام کشور به دست او نبوده است.

بیشتر بخوانید:

آقای روحانی! تقصیر خود را گردن این و آن نینداز

وی افزود: به نظر می‌رسد روحانی در پی ماله‌کشی و پوشاندن خطاهای خود است وگرنه این سخنان هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد:‌ چگونه است که یک رئیس دولت پس از ۸ سال مدیریت کشور و در روزهای پایانی مدیریت خود تمام مشکلات کشور و گرانی‌های اخیر را به مسائل خارجی و حتی کرونا حواله می‌دهد؟ این سخنان عجیب و خنده‌دار است.

رضایی خاطرنشان کرد: چرا آقای روحانی فهم مردم را دست کم گرفته است؟ ملت شریف ایران بسیار فهمیده و باشعور هستند و قطعاً متوجه اصل موضوع می‌شوند. کرونا در اواخر سال ۹۸ بروز و ظهور کرد؛ چگونه است که ۸ سال بی‌مدیریتی کشور و سوء تدبیر را به موضوع کرونا ربط می‌دهند؟

وی تاکید کرد: بیشتر مشکلات کشور حاصل بی‌تدبیری و ناکارآمدی دولت شماست آقای روحانی! پس بهتر است حقیقت را بازگو کنید و به دنبال بهانه تراشی و پوشاندن سوء تدبیرهای خود در خارج ازکشور نباشید.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: آقای روحانی ۸ سال کشور را به خرابه‌ای تبدیل کرده است و حالا می‌خواهد بگوید همه اینها به خاطر ترامپ و کرونا است؛ چگونه توقع دارد که مردم این حرف‌ها را باور کنند؟ در حالیکه مردم از نزدیک این سوء تدبیرها و بی‌مدیریتی‌ها را دیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دولت روحانی ضدمحیط زیست‌ترین دولت است؟

این نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی همچنین یادآور شد: سخنان اخیر روحانی باعث گلایه‌های شدید مردم و نارضایتی شده است، روحانی به جای عذرخواهی و اعتراف به سوء مدیریت خود باعث عصبانی‌تر شدن مردم شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز با استفاده از ابزارهای نظارتی خود اجازه نخواهد داد که دولتمردانی که همواره از رانت‌های مختلف استفاده کرده و مقابل آن سفره‌های مردم را کوچک‌تر کرده‌اند پس از اتمام مدیریت‌شان با خیال راحت زندگی کنند، بلکه قطعاً از بُعد نظارتی خود، خواستار پاسخگویی دولت و رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم به خاطر این حجم از ناکارآمدی خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    روحانی که حواله می دهد و می روی ولی امیدوارم رئیسی حواله ندهد
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    نظام که از سر تو گذشت خدا نگذره از تو که خانه نشین شدیم و عصبی.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    ببند.رو مخی
  • م.ر IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    اگر یک برخورد و رسیدگی جدی و بدون اغماض با مسئولین رده بالای این دولت بشه دیگه کمتر کسی جرات میکنه که با زندگی مردم قمار کنه و بر اساس توهماتش اقتصاد کشور رو متوقف نگه داره کمتری و سریع ترین کار ممنوع الخروج کردن و تشکیل جلسه رسیدگی به تخلفات ر... و ج و چند نفر دیگه از مدیران این دولته
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    رو...ی نگو بلا بگو : سنگ سر ... بگو>برداشت آزاد با خودتون سه نقطه را پر کنید جناب روحانی شکایت میکنی بکن از اعدام ومردن بالاتر داریم/من حاضرم روزی صد بار میمیرم ولی نمیخوام خودم را مفت بکشم کار دارم با امثال کسایی که ملتو با خاک کوچه یکی کردن.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    کاری کردید با دروغهاتون من 15 بار رای دادم تو سن 46 سال ولی تو وامثال تو نامیدم کردید رای ندادم اینبار گناهش با خودتون بیخود مردمو متهم به بر انداز نکنید بی .....
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    جناب روحانی از 16 سالگی کار کردم تا 46 سالگی با مشاغل سخت 65 تومن کل سرمایه ام که از زحمت بود کارفرما پول 4 درصد مشاغل سخت نداد 35 تومن دادم تامین اجتماعی برا باز نشستگی بعلت بیماری 30 تومن تو بانک بود کمک خرج چون با ماهی یک میلیون هفتصد وچهل سال 98 بازنشست شدم حالا شما بگو 30 میلیون سرمایه عمری کار من پول یک یخچال فریزر میشه یا نه.چه کردید با ما چه دل خوشی باشه دیگه از شما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس