تارتار: آه ما پشت کسانی است که حکم بازی با سایپا را صادر کردند

سرمربی تیم فوتبال پیکان از "کسانی که حکم بازی با سایپا را صادر کردند،" به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران،‌ اظهار کرد: درباره بازی باید بگویم، با توجه به فرصت کمی که داشتیم، بازیکنان ما خسته بودند و سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. اگر بازی را ببینید، ۸ بازیکن آکادمی ما در ترکیب اولیه ما حضور داشتند و خوب کار کردند. از نظر فنی، ضمن احترام به تیم نساجی، ما کمترین حق ما برد یک بر صفر بود. دو بار به تیر زدیم و چند فرصت خوب داشتیم. به غیر از شروع بازی، به حریف فرصت ندادیم. ما به حقمان رسیدیم و سه امتیاز حق ما بود.

وی افزود: درباره حکم بازی با سایپا که صادر نمی‌شود، می‌خواهم صحبت کنم. برای برخی از افراد توصیه دارم. افرادی که دست و پا می‌زنند تیمشان را نگه دارند، باید بدانند بار کج به منزل نمی‌رسد. اگر خدا نخواهد، برگی از درخت نمی‌افتد. به آنها توصیه می‌کنم بارشان را صاف بگذارند. اینکه شما بیرون زمین به دنبال سه امتیاز بگردید، مطمئن باشید، آه و ناله خیلی‌ها پشت تیم و افرادی که حکم صادر می‌کنند است. آقایانی که حکم صادر کردید، آه و ناله من و خانواده‌ام و تیمم پشت این حکم است. بازیکن ما تاثیر در نتیجه نداشته است. نفس عمل مهم است. آقایان می‌گویند فکر کنید کسی دزدی کرده است، آخر دزدی کجا و اینکه دو دقیقه اشتباهی وارد زمین شده است، کجا؟ این چه قیاسی است؟ انصاف و عدالت کجاست؟ الان اشک و آه مردم مازندران و مردم اصفهان پشت کسی که این حکم را صادر کرده است. مگر راحت است که سه امتیاز و سه گل مثبت به حریف بدهید؟ این انصاف نیست. تیم ما باید هشتم باشد اما الان برای بقا می‌جنگیم.

او همچنین گفت: درباره کادر فنی نساجی و شخص ساکت الهامی صادقانه بگویم. روزی که ساکت تیم را در اختیار گرفت، به عنوان مربی با تجربه گفتم چطور جرات کرد. تیم شرایط بحرانی داشت و با ۹ امتیاز کاری کرد تیم به بالای جدول بیاید. ساکت الهامی کاری کرد که مربیان بزرگ دنیا هم نمی‌توانستند این کار را با نساجی انجام دهند. امیدوارم عدالت در فوتبال حاکم شود و حق به حقدار برسد و حق هیچ مسلمانی تضعیف نشود و بدانند آه ناله ما پشت کسانی است که حکم داده‌اند.

تارتار ادامه داد: به تیم نساجی احترام می‌گذارم. ما دور برگشت مسابقات را خوب شروع کردیم و روند خوبی را طی کردیم. ما آنقدر خوب بازی کردیم که اجازه ندادیم نساجی اقتدار همیشگی را داشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس