ترامپ نمایه

ترامپ پس از محدودیت دسترسی به حساب های خود در توئیتر، فیسبوک و یوتیوب متعلق به گوگل به «Rumble» پلتفرم ویدئویی رقیب پیوست.

به گزارش مشرق به نقل از واشنگتن تایمز، ترامپ پس از محدودیت دسترسی به حساب های خود در توئیتر، فیسبوک و یوتیوب متعلق به گوگل به  «Rumble» پلتفرم ویدئویی رقیب پیوست.

ترامپ به پلتفرم رقیب گوگل پیوست

آقای ترامپ در حال پیوستن به رامبل، رقیب یوتیوب، در تلاش است تا شخصیت خود را در رسانه های اجتماعی دوباره تعریف کند، از شخصیتی که توسط غول های فناوری در سکوت خفه می شود تا یک شخص خارجی مخالف که وضع موجود را به چالش می کشد.

دنباله رو ها(فالوور) نباید انتظار داشته باشند که پست های وبلاگ مهم را در Rumble مانند آنچه در توییتر مشاهده می کنند مشاهده کنند. درعوض، تجربه کاربری با کلیپ های ویدیویی کوتاه و پخش بیشتر شبیه یوتیوب است. اولین ویدئو از حساب آقای ترامپ پخش مستقیم مراسم راهپیمایی شنبه وی در اوهایو را نشان می داد.

ترامپ به پلتفرم رقیب گوگل پیوست

رامبل، با هجوم کاربران و پول نقد، به ویژه از طریق محافظه کاران، مبارزات شورشی خود را علیه رقیب بسیار بزرگتر خود، گوگل، به راه انداخته است.

ماه گذشته کریس پاولوفسکی، بنیانگذار رامبل، گفت: رامبل تقریباً ۳۰ میلیون کاربر ماهانه دارد و ماهانه ۱۰ درصد تعداد کاربران خود را افزایش داده است. در وال استریت ژورنال، این میزان از ۸۰۰،۰۰۰ بازدید ماهانه در ماه آگوست نیز فراتر رفته است.

ترامپ به پلتفرم رقیب گوگل پیوست

ترامپ به پلتفرم رقیب گوگل پیوست

رامبل از گوگل به دلیل نقض ضد انحصار در دادگاه فدرال شکایت کرده و اخیراً از طرف گروهی از جمله پیتر تیل میلیاردر معروف و نویسنده محافظه کار «جِی دی وَنس» سرمایه گذاری نامشخص زیادی جذب کرده است. آقای تیل، بنیانگذار «PayPal» و اولین سرمایه گذار خارجی فیس بوک، از اولین پیشنهاد آقای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد و آقای ونس در حال بررسی نامزدی جمهوری خواهان برای کرسی سنای ایالات متحده از اوهایو است.

ترامپ به پلتفرم رقیب گوگل پیوست

بدخواهان رامبل می گویند این تعهد ایدئولوژیک به آزادی بیان را که از مشخصه های اصلی شبکه های اجتماعی «پارلر» و «گَب» است که به همین ترتیب می خواستند با شرکت های فن آوری رقابت کنند، مشترک نیست. پارلر و گَب دارای پست های میکروبلاگینگ مشابه توییتر بودند که با افزایش ترس از سانسور توسط پلتفرم های برجسته تر، مخاطبان متمایل به راست را به خود جلب کرده اند.

ترامپ به پلتفرم رقیب گوگل پیوست

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس