کد خبر 1237947
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام هزار و ۵۲۰میلیارد تومان می‌رسد. «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف «لطیف» به ۳۲.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۲۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۵۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «برکت» و «خزر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۱۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «لطیف»، «ومدیر» و «تاپیکو» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۸۰میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۸۰میلیارد تومان (۳۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف محصولات کاغذی لطیف به ۳۲.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۴۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۱۵میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات «محصولات کاغذی» با تقاضای ۲۳۵میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود ۳۳درصد از سه هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۲۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۴۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۲۵۵میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام +جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس