خطیبی به نشست نیامد/ عبداللهی: پنالتی پدیده اشتباه بود - کراپ‌شده

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: پنالتی پدیده اشتباه بود وبه جای آن پنالتی صحیح ما را ندیدند.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل پدیده ۱۰ نفره در نشست خبری حاضر نشد و  حمید عبداللهی دستیارش  به نشست آمد و  اظهار داشت:  با همه نداشته‌هایمان دست‌مان بسیار خالی است و خانزاده را هم امروز نداشتیم. مجبور شدیم در هنگام گرم کردن ترکیب تیم را به دلیل مصدومیت یک بازیکن عوض کنیم. بازیکنان ۱۹- ۲۰ ساله در ترکیب گذاشتیم که فکر نمی کردیم اینقدر خوب بازی کنند.گمان می‌کنم برای اولین بار بازیکنان تیم امید در ترکیب اصلی قرار گرفتند. می‌توانستیم برنده شویم اما پدیده از فرصت‌هایش استفاده کرد و برنده شد.  از نظر بازیکن خیلی خیلی دچار مشکل هستیم.

مربی تراکتور در مورد پنالتی پدیده عنوان کرد: پنالتی که برای پدیده رخ داد باید بگویم بازیکن پدیده خودش را به بازیکن ما زد و واعلام پنالتی اشتباه بود. از آنسو دو بار بازیکن ما در محوطه جریمه سرنگون شد. بازیکنان پدیده هم پس از ۱۰ نفره شدن وقت زیادی تلف کردند. دو مساله وجود دارد یا توقع ما از عرب براقی زیاد است یا او در فرم مورد نظر نیست. خواهش می کنم کارشناسان منصفانه این قضاوت را کارشناسی کنند و اینکه چرا پنالتی ما را نگرفتند؟؛ پنالتی پدیده هم پنالتی نبود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین پورزاد پرسپولیسی🌷🌷🌷 IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    مگه قراره خطیبی بیاد رو داره که بیاد عجب تیمی ساخت خطیبی این تیم وزیر ورزش بود خطیبی باخت پدیده مال ریس جمهور خطیبی باخت خطیبی میگه این تیم ۱۰تا مربی ساخته سال بعد خطیبی فتوا وشعار داد تیمی مقل بارسلون درست میکن اول فصل هم اخراج میشه همه بدونتد خطیبی سال بعد به ۴مین بازی نمیکشه اخراج میشه
  • علی GB ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    باخت به تیم نفره هنر می خواست که ظاهرا" همتون هنرمندین . فقط باخت به پرسپولیس بده انهم حتما" وزیر حامی تیم است !!!!!!!! اقای خطیبی دنبال بهانه نگرد خود شکن ائینه شکست خطاست .
  • رضا IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    چرا بُرد پدیده رو به وزیر ورزش تبریک نگفت؟
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 1
    آقای خطیبی فقط چرت و پرت بگو سوپر جام هم باختی یک سری چرندیات گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس