کد خبر 1177959
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
رفتار غفوری قابل توجیه نیست/ دیدار با سپاهان شش امتیازی است

کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه کسی که بازوبند را به دست می بندد باید بیشتر از هر کسی صبور و خویشتن دار باشد، گفت: رفتار غفوری به عنوان یک کاپیتان قابل توجیه نیست.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال برابر نساجی قائم شهر گفت: بازی نسبتاً خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. نساجی در قعر جدول بود و برای نباختن به تهران آمده بود. آنها تلاش می‌کردند تا بتوانند با کسب یک امتیاز تهران را ترک کنند. تیم جلالی از ابتدا تا سوت پایان بازی ۱۰ نفره فقط دفاع کرد و دلخوش به ضد حملات بود تا بتواند از این طریق به گل دست پیدا کند. البته این روش یکی دو بار می‌توانست برای استقلال درد سر ساز شود اما در مجموع بازیکنان نساجی بیشتر در لاک دفاعی فرورفته بودند.

وی ادامه داد: استقلال که نمی‌خواست امتیاز از دست بدهد از ابتدا هجومی بازی کرد اما دفاع مطلق نساجی باعث شد تا آبی پوشان چندین بار تغییر روش بدهند و بهترین کار یعنی شوت از راه دور را امتحان کردند که این موضوع به نفع آبی پوشان شد و آنها توانستند از یک ضربه شوت پشت ۱۸ قدم در دقایق پایانی به گل دست پیدا کرده و سه امتیاز را به دست آورند.

بیشتر بخوانید:

غفوری در تمرین استقلال حاضر نشد

کاپیتان پیشین استقلال در مورد رفتار وریا غفوری که مورد انتقاد خیلی‌ها قرار گرفت، اظهار داشت: من سال‌ها در استقلال بودم و بارها بازوبند کاپیتانی را به دست بستم. به هیچ وجه نمی‌توان رفتار غفوری را توجیه کرد. کسی که بازوبند را به دست می‌گیرد، الگوی تمام بازیکنان داخل زمین است و اگر قرار باشد او بی انضباطی کند، دیگر نمی‌توان از سایرین انتظار داشت.

وی خاطرنشان کرد: غفوری باید به تیمش آرامش بدهد نه اینکه تیمش را وارد حاشیه کند. عملکرد این بازیکن همیشه مثبت بوده اما رفتار او برابر نساجی غیر قابل توجیه است و امیدوارم در این خصوص شفاف با هواداران صحبت کرده تا مردم بدانند چه دلیلی داشته وریا غفوری که این قدر محبوب هواداران است، چنین رفتاری را از خود در یک بازی حساس به نمایش گذاشته است.

ورمزیار در مورد پنالتی‌ای که مهدی قائدی از دست داد، تصریح کرد: این یک تجربه برای قائدی جوان بود. اگر قرار است پنالتی بزند آن هم در این دقایق حساس، نباید ریسکی این کار را انجام بدهد. پنالتی او گل نشد و حتی در برگشت هم ضربه‌اش وارد دروازه نشد. او شانس آورد دقایق پایانی بود و استقلال به پیروزی رسید. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد او باید پاسخگوی میلیون‌ها هوادار استقلال می‌بود. اما اعتقاد دارم این یک تجربه بزرگ برای مهدی قائدی جوان بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکری در مورد غفوری همان رفتاری را خواهد کرد که در مورد دیگر بازیکنان انجام می‌دهد؟ گفت: من فکر می‌کنم همیشه تنبیه باید وجود داشته باشد. اما باید اول بدانیم دلیل رفتار غفوری چه بوده است. به هرحال او کاپیتان تیم است و تا به حال چنین رفتاری از او سر نزده بود. او در سخت‌ترین شرایط بعد از رفتن استراماچونی روزهای بدی را پشت سر گذاشت، فشار زیادی بر روی او بود. با تجربه بالایی که داشت تمام تلاش خود را کرد تا تیم وارد حاشیه نشود. بنابراین اعتقاد دارم اول باید حرف‌های او را شنید و بعد در مورد رفتارش تصمیم یا تنبیه انضباطی گرفت.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان در مورد دیدار آینده برابر سپاهان اصفهان، اظهار داشت: دیدار با سپاهان برای آبی پوشان شش امتیاز دارد. آنها می‌توانند با پیروزی در این دیدار هم فاصله خود را با سپاهان زیاد کرده و هم همچنان صدرنشین باقی بمانند. فکری باید آنالیز خوبی از سپاهان داشته باشد. همانطور که سپاهانی به طور حتم استقلال را آنالیز کرده و نمی‌خواهند در اصفهان بازنده این دیدار باشند. اما اعتقاد دارم استقلال می‌تواند بایک بازی خوب و آرامش کامل برنده این بازی حساس باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    4 2
    اگه یه بازیکن پرسپولیس این کار رو میکرد الان کل روزنامه های زنجیره ای ورزشی تیتر یکشون فروپاشی تیم پرسپولیس از درون بود. اما امان از مافیا ...
    • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      1 1
      یادم نمیاد بازیکنان پرسپولیس تو ۵ سال اخیر همچین کاری کردن و اگر هم کردن باهاشون برخورد شد( رضاییان عالیشاه) اما بازیکنای استقلال هر کار کردن( قائدی، اسماعیلی حسینی، دانشگر و الانم وریا ) ولی کادر فنی فقط نگاشون کرد کمیته انضباطی هم تشویق کرد دوست عزیز با اطلاعات حرف بزن نه حب و بغض
  • آبی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    با همه ی احترامی که برای بازی، اخلاق، عقاید انسانی و شعور بالای ووریا غفوری قائل هستیم،اما هرگز پرتاب بازوبند کاپیتانی و همچنین رفتار عصبانی این بازیکن رو در زمین نمی پسندیم.ووریا یا هر شخص دیگه ایی تحت هیچ شرایطی نباید به بازوبند ارزشمند استقلال با بی احترامی برخورد کنند. رفتار آرام و پسندیده از سوی هر بازیکنی که لباس مقدس استقلال را می پوشد واجب و لازم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس