کد خبر 1238052
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
تراکتور با رسول خطیبی در مسیر ناهموار

تیم فوتبال تراکتور تبریز بار دیگر طعم شکست را تجربه کرد تا از جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیستم کاملا جدا شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل پدیده مشهد در حالی با نتیجه دو بر یک شکست خورد که شاگردان مهدی رحمتی در پدیده، ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند.

تراکتور که از زمان حضور رسول خطیبی در رأس کادر فنی خود نتایج غیر قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرده است نتوانست از اخراج علی نعمتی در دقیقه ۲۰ استفاده کرده و از برتری تعداد نفرات خود استفاده کند.

نتیجه‌ای که اعتراض هواداران این تیم را در فضای مجازی از عملکرد کادر فنی به اوج رسانده است و از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه خواسته‌اند تا سرمربی را اخراج کند.

مالکی که خود در تغییرات ناگهانی کادر فنی و مدیریتی باشگاه تراکتور زبانزد عام و خاص است پس از تغییر دوباره مدیرعامل تبریزی‌ها هنوز تصمیمی درباره آینده رسول خطیبی در تراکتور نگرفته است.

سرمربی سرخپوشان تبریزی که توانست تراکتور را در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی برساند هنوز در فوتبال باشگاهی ایران موفق نبوده است تا با توجه به نتایج چند بازی اخیرش در لیگ برتر و شکست در جام حذفی، شانس اندکی برای کسب سهمیه فصل آینده آسیا داشته باشد.

خطیبی که قبل از این مصاحبه‌های طوفانی درباره فشار برخی دلال‌ها در فضای مجازی علیه او انجام داده بود بار دیگر با این فضا روبرو شده است اما این بار تعداد طرفداران پرشور تبریزی که عملکرد او را مورد نقد قرار داده‌اند بیشتر از گذشته شده است تا شرایط این تیم در چند هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر با رسول خطیبی بحرانی‌تر از همیشه شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس