اسرائیل جنایات نژادپرستانه علیه فلسطینیان مرتکب می‌شود

سازمان عفو بین الملل در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دست به ارتکاب جنایات نژادپرستانه می زند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دست به جنایات نژادپرستانه زده و ضمن بازداشت دسته‌جمعی آنها، برای سرکوب تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز به زور و قدرت مفرط و غیرقانونی متوسل می‌شود و افراد بازداشت شده را تحت شکنجه قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

روایتی از پیشنهاد جدید اسراییل به بن سلمان

بر این اساس، در این گزارش آمده است که پلیس رژیم صهیونیستی حتی از فلسطینیانی که تابعیت صهیونیستی دارند، در برابر حملات شهرک‌نشینان صهیونیست حمایت نمی‌کند.

در همین ارتباط، «صالح حجازی» از مقامات ارشد سازمان عفو بین‌الملل تاکید کرد که ادله و مدارک جمع شده به روشنی نشان می‌دهند که پلیس رژیم صهیونیستی بی‌رحمانه علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی و قدس دست به جنایات نژادپرستانه می‌زند.

از سوی دیگر، عفو بین‌الملل در بخشی از گزارش خود آورده است که از روز ۱۳ ماه مِی گذشته تاکنون، شهرک‌نشینان صهیونیست به ۹۰ خودروی متعلق به فلسطینیان خسارت وارده کرده و بارها شهروندان فلسطینی را در داخل خانه‌های خود هدف سنگ‌پرانی قرار داده‌اند.

این سازمان تأکید کرده است که پلیس رژیم صهیونیستی از اول ماه می تا تاریخ ۱۰ ژوئن بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ نفر از فلسطینیان را بازداشت کرده است و هنوز هم قصد ندارد به اقدامات سرکوبگرانه علیه آنها پایان دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ش. AE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 1
    همون کاری که در جنگ جهانی دوم سر شوند آوردن الان دارن سر مردم فلسطین میارن اینها دست پرورده اروپا هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس