کد خبر 1236940
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کرونا نمایه

برزیل در طی شبانه روز گذشته ۱۱۵ هزار و ۲۲۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده است.

به گزارش مشرق، گسترش شیوع جهانی سویه دلتا کرونا، که اولین بار در هند شناسایی شده بود، باعث نگرانی برخی کشورها شده است.

واکسیناسیون ۲۴ میلیون دوز در یک روز در چین

بر اساس گزارش ها، نظام بهداشتی چین در طول شبانه روز گذشته ۲۴ میلیون دوز واکسن کرونا را به شهروندان خود تزریق کرده است و مجموع دوزهای تزریق شده در این کشور به بیش از یک میلیارد دوز رسیده است.

محدودیت‌های جدید در نیو ساوت ولز

در پی شناسایی ۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایالت «نیو ساوت ولز» در استرالیا، مقام های این ایالت اعلام کرده اند که محدودیت‌های جدیدی اعمال خواهند کرد.

ممنوعیت ورود پروازها از اندونزی به هنگ کنگ

هنگ کنگ پروازهای ورودی مسافری از اندونزی را از روز جمعه ممنوع می‌کند، زیرا مقامات این کشور افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در اندونزی را برای هنگ کنگ خطرناک می‌دانند.

هشدار سازمان غذا و داروی آمریکا به فایزر و مدرنا

سازمان غذا و داروی آمریکا به شرکت‌های فایزر-بایونتک و مدرنا به دلیل شناسایی موارد نادر از التهابات قلبی در میان تعدادی جوان و نوجوان پس از تزریق واکسن این دو شرکت هشدار داده است.

افزایش مبتلایان روزانه در برزیل

بر اساس آخرین آمارها، برزیل در طی شبانه روز گذشته ۱۱۵ هزار و ۲۲۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده است.

مقام های بهداشتی این کشور در مورد سرعت افزایش مبتلایان هشدار داده اند.

افزایش مبتلایان به سویه دلتا در آلمان

موسسه بهداشت عمومی رابرت کخ آلمان اعلام کرد که سهم ابتلاهای ناشی از سویه دلتای ویروس کرونا در آلمان در طی یک هفته ۲ برابر شده است و ممکن است به نوع غالب در این کشور بدل شود.

سویه دلتا در تونس

بر اساس گزارش‌های مقام های بهداشتی تونس، این کشور ۶ مورد جدید ابتلا به سویه دلتا ویروس کرونا، که برای اولین بار در هند دیده شده بود، را در این کشور شناسایی کرده است.

مرکل: مسافران ورودی از انگلیس به اتحادیه اروپا باید قرنطینه شوند

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان گفت که مسافران ورودی از انگلیس به اتحادیه اروپا باید قرنطینه شوند، زیرا آژانس کنترل بیماری اتحادیه اروپا پیش بینی کرده که سویه دلتا کووید-۱۹ تا پایان ماه آگوست ۹۰ درصد موارد ابتلا را در کشورهای عضو اتحادیه تشکیل خواهد داد.

لغو محدودیت‌ها در سوئیس

مقام های سوئیس اعلام کرده اند که به دلیل کاهش موارد ابتلا به کرونا در این کشور، در آخر هفته بیشتر محدودیت‌های باقی مانده مربوط به ویروس کرونا را لغو خواهند کرد.

پایان استفاده اجباری از ماسک در یونان

مقام های یونان اعلام کرده اند که این کشور به زودی به استفاده اجباری از ماسک صورت در فضای باز پایان می‌دهد و سایر محدودیت‌های باقی مانده اعمال شده برای جلوگیری از همه گیری را کاهش دهد

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس