کد خبر 1236930
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
حدادی بعد از المپیک عمل جراحی می‌کند/ رکورد‌های خوبی در جام «کازانف» به ثبت رسید

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت درمان احسان حدادی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت مصدومیت  احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان اظهار کرد: حدادی نیاز به عمل جراحی دارد، اما اگر اکنون او دیسک کمرش را عمل کند در آن صورت حضورش در  المپیک روی هوا  است. به هر حال او باید شرایط جسمانی اش  را با فیزیوتراپی و کار با وزنه مدیریت کرده تا بعد از رقابت‌های المپیک  درمانش را پیگیری کند.  

او ادامه داد: من چندین جلسه با حدادی داشتم و پیگیر وضعیت او هستم. همچنین حدادی بیان کرده که با همه توان خود در المپیک حضور پیدا می‌کند  تا رتبه‌ای در شان دو و میدانی کشورمان در این رقابت‌ها کسب کند.  

صیامی درباره زمان  بازگشت حدادی به آمریکا گفت: در حال حاضر حدادی در تهران تمرین می‌کند. همچنین  مدیریتِ درمانش مهم است و دکتر اردیبهشت دلسوزانه روند درمان حدادی را پیگیری می‌کند.  

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت حسن تفتیان دونده المپیکی کشورمان گفت: تفتیان زیر نظر مربی فرانسوی اش در اردوی فرانسه تمرین می‌کند و او قبل از المپیک به ایران می‌آید تا آماده این رقابت‌ها شود.  

او درباره وضعیت  کسب سهمیه المپیک از سوی مهدی پیرجهان دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع کشورمان بیان کرد: پیرجهان در مسابقات مختلف از جمله لیگ الماس، مسابقات بین المللی ترکیه، جام کازانف قزاقستان شرکت کرده است. همچنین ما تا  ۸ تیرماه آخرین روز کسب ورودی المپیک برای پیرجهان مسابقه گذاشتیم تا او با حفظ رتبه اش در رنکینگ جهانی بتواند ورودی این رقابت‌ها را به دست آورد.

صیامی درباره عملکرد دوندگان در جام کازانف قزاقستان گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما در این مسابقات مدال طلا گرفتند و رکوردهای خوبی هم ثبت کردند. مسابقات جام کازانف ۶۰ امتیازی بود که از لحاظ امتیازی برای ما اهمیت داشت. ما خواستار حضور ۶، ۷ ورزشکار در این مسابقات بودیم، اما متاسفانه دولت قزاقستان دعوتنامه  ۴ ورزشکار را قبول کرد. ان شا الله قرار است که ۴ ورزشکار ما در قزاقستان بمانند و بعد از چند روز دیگر راهی ازبکستان شوند تا در مسابقات آسیای میانه شرکت کنند.  

او خاطر نشان کرد: ما برای اعزام ۲۰ الی ۲۲ ورزشکار برای شرکت در مسابقات آسیای میانه در ازبکستان اعلام آمادگی کردیم، اما کشور میزبان به علت کرونا فقط حضور ۶ ورزشکار  را پذیرفت. علاوه بر این، فرزانه فصیحی دونده سرعتی بانوان هم در این مسابقات شرکت می‌کند.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس