کمیسیون مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: براساس مصوبه امروز اعضای این کمیسیون کلیه نیروهای آموزشی شاغل در بخش اداری آموزش و پرورش شامل رتبه بندی معلمان خواهند شد.

به گزارش مشرق، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت:ادامه رسیدگی به جزئیات لایحه رتبه‌بندی معلمان در دستوکار جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار داشت.

وی با بیان اینکه در این جلسه تا ماده ۲ لایحه رتبه بندی معلمان بررسی شد، افزود: بر این اساس مقرر شد براساس سند تحول تمامی نیروهای آموزشی، تربیتی و اداری آموزشی مشمول قانون رتبه بندی معلمان شوند. به طوری که مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، از جمله آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، مدیر و معاون شاغل در واحدهای آموزشی و تربیتی که صرفا در مشاغل مذکور در واحدهای آموزشی و تربیتی اشتغال به خدمت دارند، شامل رتبه‌بندی معلمان می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در تشریح جزئیات مصوبه امروز اعضای این کمیسیون، بیان کرد: طبق این مصوبه مشکل نیروهای اداری که به صورت آموزشی جذب وزارت آموزش و پرورش شده بودند حل خواهد شد و این عزیزان نباید نگرانی از این جهت داشته باشند چرا که تمامی نیروهایی که به صورت آموزشی در آموزش و پرورش جذب شده اند شامل رتبه بندی معلمان خواهند شد.

کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه اخیر این کمیسیون به تصویب رسیده و در حال حاضر رسیدگی به جزئیات این لایحه در دستورکار اعضای کمیسیون آموزش قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس