کد خبر 1222276
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از قرائت و بررسی عملکرد این کمیسیون در سال اول مجلس یازدهم در نشست عصر امروز (سه‌شنبه) خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۴ خردادماه) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه گزارش عملکرد کمیسیون آموزش در اجلاسیه اول مجلس یازدهم مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت که این موضوع دستور کار اول این کمیسیون بود.

وی افزود: تصویب طرح جهش تولید دانش‌بنیان، تصویب طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش‌آموزان، تصویب طرح تعیین و تکلیف دانشیاران نهضت سوادآموزی  قبول شده در آزمون و تصویب کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان بخشی از مصوبات کمیسیون مجلس یازدهم در سال اول است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: دستور کار بعدی کمیسیون آموزش بررسی لایحه کمک اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دانشگاه فنی و حرفه‌ایی بود که پیشنهادات در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت ولی قرار شد در نشست آتی کمیسیون این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد که در نهایت بعد از تصویب در کمیسیون در صحن مجلس تعیین و تکلیف خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس