کد خبر 1246850
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
تذکر ۳ نماینده مجلس درباره رتبه بندی معلمان/پلیس فتا با شیطنت کنندگان برخورد کند

نمایندگان بافق، بجنورد و خرم آباد در مجلس تاکید کردند که وکلای ملت مخالف بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در پارلمان نیستند.

به گزارش مشرق، محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ تیر) قوه مقننه و در تذکری شفاهی با اشاره به شایعات درباره لایحه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی، گفت: در سطح فضای مجازی جمع کثیری از نمایندگان به عنوان مخالف با لایحه رتبه بندی معلمان مطرح می شود که این موضوع نادرست است.

بیشتر بخوانید:

رد شایعات درباره بررسی لایحه رتبه بندی معلمان

وی با بیان اینکه  نمایندگان مجلس با قاطعیت و رأی بالایی حمایت خود را از لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کرده اند، ادامه داد: نظر همه نمایندگان این است که هیئت رئیسه دستور دهد این لایحه به موقع در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد و رئیس کمیسیون آموزش مجلس هم در این زمینه نامه ای را خطاب به ریاست مجلس نوشت که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

محمد رضا صباغیان نیز طی تذکر شفاهی گفت: متأسفانه اخیرا لیستی جعلی منتشر شده و عده ای از نمایندگان که از حقوق معلمان دفاع می کنند را به عنوان مخالف لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کردند و آنان را مورد اتهام قرار دادند.

وی تأکید کرد: باید نظارت بیشتری بر این مسئله انجام شود و نباید هر فردی بتواند در رسانه ها و فضای مجازی هرچه می خواهد علیه نمایندگان مجلس مطرح کند.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به محمدباقر قالیباف، گفت: از شما تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود و با افراد متخلف برخورد جدی صورت پذیرد.

همچنین مهرداد ویس‌کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز طی تذکری شفاهی اظهار داشت: در فضای مجازی شیطنت خاصی با تشکیل برخی کمپین‌ها علیه مجلس در موضوع رتبه‌بندی معلمان صورت گرفته است اما هیچ احدالناسی از نمایندگان مجلس و علی‌الخصوص اعضای کمیسیون آموزش با رتبه‌بندی معلمان مخالف نیستند و هرگونه صحبتی که علیه نمایندگان مجلس در اینباره مطرح می‌شود توطئه‌چینی است.

وی از پلیس فتا خواست: درباره توطئه‌چینی عده‌ای در فضای مجازی علیه نمایندگان مجلس در موضوع رتبه‌بندی معلمان ورود کرده و جلوی افراد اغتشاش‌گر را بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان باید به صورت کارشناسی شده و نهایی شده تحویل شورای نگهبان شود تا آنها آن را تأیید کند و در مجموع قابلیت اجرا داشته باشد لذا در حال کار کارشناسی درباره رتبه‌بندی معلمان هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بی نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    3 0
    از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید .
  • فرهنگی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    3 0
    نمی خواهید که هواپیما بسازید این یک سال است که دارید از رتبه بندی معلمان می گید هنوز هیچ کاری نکردید. چرا؟ چون شما مثل فرهنگیان حقوق نمی گیرید. ما را به خیر شما امیدی نیست شر نرسانید
  • کشاورز IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 3
    متاسفانه دکترمنادی تبریزنخود هرآشی شده تلاش میکنندبه هرطریق ممکن به خاطررای معلمین این موضوع تصویب شد
  • محمد IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 4
    من که نخواندم متنو. ول کنید این همه بازی بازی رو. نتیجش چیه؟ کو کلاس. کو تدریس؟ کو معلم دلسوز؟
  • مسعود IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    6 0
    ازکار کارشناسی که ده سال طول بکشه و هزاران معلم در آرزویش دار فانی را وداع کردن حال آدم بهم میخوره چطور همه این هیات علمی ها همسان سازی شدن حقوقشون بالای سی میلیون شد کار کارشناسی نمیخواست از قضا اکثر وکلا .وزرا .سفرا .. همینطوری دکتری گرفتند و هیات علمی اند
  • محمد ولایی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 0
    نماینده عزیز تا سه سال دیگه احتیاج به رای ندارین
  • علی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    3 0
    آموزش و پرورش در هیچ زمانی وهیچ دولت ومجلسی مهم نبوده است واولویت به حساب نیامده وفقط دم انتخابات دم از حقوق ومطالبت وافزایش و.... می زنند. در ضمن دولت روحانی مجلس را اصلا به حساب نمی آورد وهر قانون که مجلس بدهد طبق میل وخواسته وبرداشت خودش اجرا می کند. کجارفت آن کلام حضرت امام خمینی ره که مجلس در راس امور است!!!!!
  • علی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    وقتی نماینده ها میگن ما همه موافق اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان هستیم وبعد در ادامش میگن البته با کار کارشناسی و قابلیت اجرا شدن بر میگرذیم اول خط و داستان ادامه خواهد داشت یعنی آن رتبه بندی که حرفش هست و فرهنگیان اصرار بر اجرایی شدنش دارند هیچوقت عملی نمی شود نهایت مبلغی ناچیز وبدور از طرح اصلی مصوب خواهد شد و گلگی و اعتراض معلمان ادامه خواهد داشت یعنی در نظام ما پایین ترین توجه برای علم و دانش است . وقتی معلم از لحاظ مالی بشدت محتاج باشد و دنبال شغل دوم وسوم دیگر برای رفع مشکلاتش باشد یعنی کیفیت آموزش صفر و با نگاهی به وضعیت معیشت معلمان در کشورهای پیشرفته علت پیشرفت علمی اقتصادی نظامی تکنولوژی و رفاه آنها را میتوان فهمید . اما در کشور ما سیاست اینه که بزارید معلمها همیشه در فقر باشند چون حقشون همینه تابستان بیکارند عید دو هفته تعطیلند و... با این نوع نگاه که خیلی از مسئولین نسبت به فرهنگیان دارند وضعیت آموزش و علم و دانش روز به روز خرابتر خواهد شد . ضمنا کسانیکه مسئولند ومخالف زندگی مناسب برای فرهنگیان و حتی همه مردم هستند اکثرا در ناز ونعمتند و مرفه البته از خوان بیت المال ودر حقیقت اینها دشمنان اصلی ملتند کسانیکه 600یا 800میلیون پاداش میگیرند ولی پرداخت 130میلیونی پاداش پایان خدمت معلمین را در طول 3سال پرداخت میکنند که به هیچ دردی نمی خورد .این نه عدالت اسلامیست که ما ادعا داریم و نه عدالت انقلابی فقط خیر وبرکتش برای عده ای خاص است که از خوان نعمت این نظام مفت میخورند و فرزندان نالایقشان در خارج از کشور به نظام بد و بیراه می گویند .مسیر مسیر اشتباه و تکراریست که اخر و عاقبت خوبی ندارد.
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 0
    تصویب هم بشه، کو پول! مشمول مرور زمان میشه.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 0
    10 سال پیش طرحش مطرح شد، الان رفته کارشناسی بشه! برین خونه بابا، همه سرکارین!!!
  • کارگر شدم IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    نمایندگان مجلس در تاریخ خواهند نوشت در زمان تصمیم گیری شما ، دو تن از فرزندان سیزده ساله و نوزده ساله من که معلم هستم به دلیل عدم توانایی من در تامین نیازهای مادی آنها (خوراک و پوشاک و وسایل تحصیل) آنها ترک تحصیل کردند و وارد بازار بی رحم کارگری شدند(عملگی). سعی کنید برگی از افتخار در تصمیم گیری های شجاعانه به یادگار بگذارید من یک معلم با 28 سال سابقه هستم چرا تفاوت واریزی من و دیگر امتیازات با همکار متناظر در ادارات دیگر بالای ده میلیون هست ؟ این به جز مزایایی هست که معلم اصلا ندارد و کارمندان دیگر متوسط ماهیانه دو میلیون مزایا به جز آنچه در فیش هست دریافت میکنند نماینگان محترم اکنون گوشتان بگیرید چشمتان ببندید و با وجدانی خاموش، نفسی عمیق بکشید که افتخار شما این هست که حداقل دریافتی معلم از حداقل دریافتی کارگر کمتر هست(قانون مصوب خودتان) از مسئولان ارشد می خواهم با اجرای عدالت در واریزی ها ، کودک سیزده ساله ام را از کارگری و عملگی به سر کتاب و درس و محیط بازی برگردانند.
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    بنشینم و صبر پیش گیرم دنباله ی کار خویش گیرم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس