کد خبر 1235605
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: سید محمد خاتمی، متنی طولانی درباره انتخابات منتشر کرده و نوشته است "عدم شرکت (بی سابقه) بالای پنجاه درصد از مردم و وجود درصد بالای آراء باطله نشانه دلسردی و نومیدی مردم و فاصله آنان با حکومت، زنگ خطری است که باید همه را به خود بیاورد".

اما دریغ از این که چند خط هم با همین ادبیات، درباره رویگردانی مطلق مردم از خودش و جبهه مدعیان اصلاحات حرف بزند! درباره انتخابات هر تحلیلی صورت بگیرد، این یقینی است که رای دادگان و رای ندادگان، فارغ از دلایل متعدد در تحلیل رفتار شان، یکصدا و همدل، از روی نعش "نفاق خاتمی و  هم طیفان او" عبور کردند.

خاتمی و ۱۶ حزب اصلاح طلب به همراه صدها چهره سیاسی و نشریه و سایت و کانال، در این انتخابات از آقای همتی و لیست جمهور (برای شورای شهر) حمایت کردند، در حالی که قبل از آن، مردم را از رئیسی می ترساندند و مدعی بودند باید مقابل مهندسی انتخابات ایستاد. آنها در مناظرات هم به هر بد اخلاقی ممکن دست یازیدند.

نتیجه هفت هشت ماه دروغ گویی پر حجم و از پشت رسانه های ضد انقلاب چه بود؟ رئیسی شش برابر ائتلاف خاتمی رای آورد اما رای همتی به سه میلیون رای نرسید: ۹۵ درصد کل  واجدان حق رای، و ۷۲ درصد رای دهندگان، مطلقا به دعاوی دروغ خاتمی و اعوان و انصارش بی محلی کردند.

این در حالی بود که جماعت لافزن، هشت سال مدعی بودند مردم، پشت قباله خاتمی و جبهه اصلاحاتند، و رای ۴ درصدی روحانی با حمایت خاتمی به بالای ۵۰ درصد رسیده. هشت سال لاف زدند و معیشت مردم را دچار مصیبت کردند. 

۲۸ خرداد، ابطال ده ها هزار سخنرانی و تحلیل باسمه ای، برای معجزه گر و قدیس سازی از کلاهبرداری به نام خاتمی بود، که حتی پس از تو دهنی خوردن از مردم -رای دهنده و رای ندهنده- اظهار شرمندگی و عذرخواهی نمی کند و باز هم منافقانه و با ادبیات دشمنان حرف می زند. مردم همت کردند، اما برای ادب کردن منافقین.

مردم همّت کردند، خاتمی باخت

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    29 2
    مردم اشتباهات خود را دیگر تکرار نمی‌کنند.
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    20 1
    مرگ بر غرب وغربزده
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    20 1
    پدرخاندیه‌فتنیه‌سال88زمین‌گیرشد.
  • زرنگ IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    هر جور میام متن این خبرو بخونم همتی توش مورد عنایت قرار نگیره نمیشه..این بدبخت چه گناهی کرده اخه
  • FR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    جانم به آقای محمد ایمانی
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    این اصلاح طلب ها و کشورهای استعمار گر خارجی تحلیل هاشانن درست بود فقط یک چیز را اشتباه کردن حافظ این مملکت اهل بیت هستن دعای اهل بیت برای این مردم است با همه مشکلات خدا نگهشان می دارد
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    اون 50 درصد متدین و وابسته به جریان اصیل انقلاب سهم خودشون رو پرداختن موند اون 50 درصد اصلاح طلب و خاکستری که به خاطر افتضاحات شما از مشارکت در انتخابات منصرف شدن
  • DE ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    ممد چاخان مصرعی شعر خواند و به دانش آموزان گفت مصرع بعدی را خودتان بسازید.ممد: اگر مردم ایران مدد کنند...دانش آموز: اگر مردم ایران مدد کنند- خاک برسر ممد کنند.خیلی بد شد ۳ شد. باز ممد: خب حالا اگر مردم ایران مدد نکنند. دانش آموز: اگر مردم ایران مدد نکنند-خاک برسر ممد نکنند-ما بچه ها مدد کنیم خاک بر سر ممد کنیم. واقعا آفرین به بچه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس