کد خبر 1235590
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
چالهان‌اوغلو

هافبک چند فصل اخیر روسونری به طور رسمی اعلام کرد که فصل بعد برای اینتر بازی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، هاکان چالهان‌اوغلو که گفته می‌شود در آستانه پیوستن به اینتر قرار دارد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «تی‌آرتی اسپور» ترکیه، ضمن تأیید این خبر گفت: بله، من با اینتر به توافق رسیده‌ام. فردا راهی میلان می‌شوم تا قراردادم با این باشگاه را امضا کنم.

پیش از این فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داده بود این هافبک ترکیه‌ای در آستانه پیوستن به اینتر قرار دارد و توافق بین طرفین هم صورت گرفته و  و دستمزد او در اینتر پنج میلیون یورو در سال به علاوه یک میلیون یورو پاداش‌ خواهد بود.

طبق ادعای رومانو، چالهان‌اوغلوی ۲۷ ساله که قرارداد فعلی‌اش با میلان هفته آینده به اتمام می‌رسد، با امضای قراردادی سه ساله خود را تا سال ۲۰۲۴ به اینتر متعهد خواهد کرد و انتظار می‌رود فردا (سه‌شنبه) در تست‌های پزشکی قهرمان ایتالیا شرکت کند.

پیش از این گفته می‌شد باشگاه‌هایی همچون آرسنال، یوونتوس، گالاتاسرای و الدحیل نیز وضعیت این هافبک ترکیه‌ای را زیرنظر دارند. او در فصل اخیر در ۴۳ بازی از رقابت‌های مختلف برای میلان به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن ۹ گل، ۱۲ گل هم برای هم‌تیم‌هایش ساخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس