کد خبر 1234930
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

جهت انتخاب تشک از بین گزینه‌های بسیار در بازار، موارد اصلی خرید را باید مد نظر قرار داد و همیشه تشک گران قیمت تر تشک بهتری نیست و برای بررسی خوب و بد بودن تشک فقط قیمت تشک را نباید ملاک قرار داد.

از جمله مورد قابل توجه که هنگام انتخاب تشک، این است که آیا به دیسک کمر دچار هستین یا خیر ؟ گودی کمر چطور؟ آیا مورد خاصی در موقع خوابیدن براتون اهمیت داره؟

خرید تشک از قیمت تشک با انتخاب و راهنمایی مشاوران

اگر شما به دیسک کمر مبتلا هستند باید از تشک‌ با درجه سفتی مناسب که امکان حالت گیری هم دارند انتخاب کنید که بیشتر تشک‌های فاقد فنر انتخاب های مناسبی هستند و این یعنی یک تشک تمام اسفنجی خریداری کنید.

تشک رویا برای افراد دچار دیسک کمر سری تشک‌های مدیکال را تولید کرده که بیشتر تمام اسفنجی هستند .

همچنین شرکت خوشخواب نیز تشک آلینا طبی برای این افراد توصیه میشود که تشکی بدون فنر می باشد.

البته نباید فراموش کرد که در افراد با وزن کم و دیسک کمر خفیف می توان از تشک های فنری با درجه سفتی بالا نیز بهره برد که اگر مبتلا به قوس یا گودی کمر هم باشند انتخابی مطلوب تر به شمار می آید که برای مشاوره و بررسی شرایط خود می توانید به صورت ویژه از ما مشاوره بگیرید . تجربه های خوب شما از خرید تشک باعث خرسندی ماست.

0912_953_1623

بهترین  قیمت  را  از  ما  بخواهید

تشک | محافظ تشک

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید تشک باید بررسی کنید این است که مبتلا به گودی کمر یا قوس کمر هستید یا خیر؟

افراد مبتلا به قوس کمر بر عکس افراد مبتلا به دیسک کمر نباید تشک های با درجه سفتی خیلی بالا که معمولا تشک های اسفنجی محسوب می شوند استفاده کنند . برای این افراد تشک های طبی فنری که نرمی زیادی ندارند و حالت گیری بهتری نسبت به تشک های تمام اسفنجی دارند استفاده کنند . 

برای این افراد بهتر است با توجه به وزن و شرایطشان از بین تشک های طبی فنری مدل مطلوب فرد انتخاب و خریداری شود.

شایان ذکر است که تشک های طبی فنری شامل دو نوع فنر متصل که از فنرهای به هم بافته شده و فنر منفصل که از فنرهای جدا از هم تشکیل شده و جدیدتر محسوب میشوند .

تشک خوشخواب تشک طبی فنری های مختلفی نیز تولید میکند که شامل فنر متصل و فنر منفصل میباشد که باید طبق شرایط فرد همچون وزن و … انتخاب و خریداری گردد .

افرادی که هم دچار دیسک کمر و هم دچار گودی کمر هستند بهتر است تشکی با هسته و مرکزیت سفت و سطحی نرم تر و حالت پذیر تر انتخاب کنند . 

بهترین خرید خوشخواب از فروشگاه اینترنتی قیمت تشک

برای مشاوره و بررسی شرایط خود می توانید به صورت ویژه از ما مشاوره بگیرید . تجربه ی خوب شما از خرید تشک باعث خوشحالی ماست.

از دیگر موارد افراد با وزن بالا (بالای 100 کیلوگرم) هستند که تشک های با درجه سفتی بیشتر از حد معمول باید انتخاب کنند.

استفاده از تشک های نرم باعث فرو رفتن کمر در تشک و امکان ایجاد درد در ناحیه کمر می شود و هنگام بیداری صبح حس درد و خستگی در کمر ایجاد می شود. همینطور تشک های خیلی سفت باعث عدم ایجاد حالت طبیعی ستون فقرات شده و به مفاصل و ماهیچه های کمر فشار منتقل میکند که منجر به آسیب و درد و خستگی میشود. 

بهتر این است که تشکی مناسب وزن و شرایط خود انتخاب کنید 

یکی دیگر از موارد انتخاب تشک وجود تفاوت های خاص در برخی تشک ها همچون مموری فوم ، سل پاکت یا میکرو فنر ها، لایه های خنک کننده ، پارچه های خاص  و یا تشکچه های اسفنجی جداگانه که روی تشک قرار می گیرند می باشد که طبیعتا در قیمت تشک ها تاثیر گذارند.

خرید تشک خوشخواب در فروشگاه قیمت تشک 
09129531623

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب از با سابقه ترین و بهترین تولید کننده های تشک در ایران می باشد .

تشک های فنر منفصل شرکت تشک خوشخواب همچون تشک های مدل سوپر کلاس سافت ، سوپر کلاس هارد ، سوپر استار و … جزو بهترین تشک های فنر منفصل که از کیفیت ساخت و طراحی مناسب هستند برخوردارند .

همینطور تشک های فنر متصل شرکت خوشخواب مانند تشک های طبی فنری ، آناهیتا ، فرست کلاس و … از بهترین تشک ها هستند که مشتریان گذشته ی آنها پس از استفاده سالها از این تشک ها همچنان رضایت دارند .

شرکت تشک خوشخواب برای افراد دچار دیسک کمر و افراد با وزن بالا تشک آلینا طبی را طراحی و تولید کرده که تشکی بسیار مناسب و خوب با رضایت مشتریان سابق می باشد 

همینطور تشک های کلاس مموری و ام بی ام که دارای مموری فوم و تشک سوپراستار که دارای سل پاکت میباشند برای افراد دچار گودی کمر طراحی شدند که تشک های مناسبی هستند.

برای مشاوره و بررسی شرایط خود میتوانید به رایگان از ما مشورت بگیرید. تجربه‌ی خوب شما از خرید تشک باعث خوشحالی ماست.

همچنین شما می‌توانید از برای حفاظت و بهداشت تشک های خود محافظ تشک نیز بخرید برای خرید بهترین محافظ تشک ها و بهترین قیمت های آن به صفحه محافظ تشک در همین لینک رفته و اطلاعات آنها را مشاهده نمایید.

تشک رویا 
برای خرید تشک رویا با ما تماس بگیرید
09129531623
قیمت تشک مرجع بهترین قیمت ها

تشک رویا

شرکت تشک رویا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده های تشک در ایران می باشد که قیمت تشک های شرکت رویا به دلیل تولید مواد اولیه تشک ها در خود شرکت رویا مناسب و مطلوب نسبت به کیفیت تشک های تولیدی شرکت رویا نسبت به سایر شرکت های موجود در بازار محسوب میشوند. 

تشک های شرکت رویا در سه دسته ی بونل ، اولترا و مدیکال می باشند.

تشک های فنر متصل بونل 

سری تشک های فنر متصل تولیدی شرکت رویا سری تشک های بونل نامگذاری شده است .  این تشک ها فنرهای متصل دارند و شما میتوانید با توجه به وزن خود مدل مناسب خود را انتخاب کنید . 

مزیت تشک های فنر متصل بونل رویا قیمت مناسب ، حالت گیری طبیعی بدن ، کیفیت بالا و دوام خوب و ضمانت کیفیت شرکت رویا می باشد که خرید این سری تشک ها میتواند برای شما تجربه ی خریدی خوب رقم بزند

سری تشک های فنر منفصل شرکت رویا سری تشک های اولترا نامگذاری شده است . این تشک ها فنر های جدا از هم دارند و شما میتوانید با توجه به شرایط خود تشک مناسب خود را خریداری کند.

مزیت تشک های فنر منفصل اولترا جدا بودن فنرها و عدم انتقال لرزش به قسمت های دیگر تشک ، کیفیت بالا ، دوام خوب ، ضمانت کیفیت شرکت رویا و حالت گیری خوب فنر ها و حفظ حالت طبیعی ستون فقرات بر روی تشک ها می باشد .

سری تشک های طبی و اسفنجی رویا سری تشک های مدیکال نامگذاری شده است  . این تشک ها بدون فنر های متصل و منفصل طراحی و ساخته میشوند که درجه سفتی بالایی دارند و برای افراد دچار دیسک کمر و سنگین وزن تشک هایی خوب و  انتخابی مناسب محسوب میشوند .

کیفیت بالای اسفنج های تولیدی ، درجه سفتی بالای تشک ها و ضمانت کیفیت شرکت رویا جزو مزیت های این سری تشک ها محسوب می شوند  .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس