دهباشی از توییت جنجالی‌اش کوتاه آمد و عذرخواهی کرد

کارگردان فیلم تبلیغاتی آقای روحانی در سال ۹۲، درباره نتیجه انتخابات نوشت:‏ «اصلاح‌طلبان به شیشه‌هایِ دودیِ خودروهای‌شان، و به خانه‌هایِ شمالِ شهری‌شان که ‌نمایی برای دیدنِ باقیِ مردم نداشت، باختند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: حسین دهباشی می‌افزاید: اصلاح‌طلبان خبر از کهنه و ضدتبلیغ شدنِ حصر کروبی و خنده‌ ظریف و قد خمیده‌ نبوی و تکرار خاتمی و دعوت کرباسچی نداشتند. اصلاح‌طلبان، همّتی را هم بدبخت کردند. با حمایت‌شان از او، همه‌ نفرتی که مردم از جهانگیری و لاریجانی و روحانی داشتند، بر سرش هوار کردند. اصلاح‌طلبان، موسوی را هم ضایع کردند. نشان دادند میرحسین مطلوب برایشان، میرحسین محصور و مظلوم و لال است.... اصلاح‌طلبان به آرای باطله هم باختند. بد هم باختند!».

دهباشی چند سال قبلا اعتراف کرده بود: متن‌های سخنرانی روحانی را در سال ۹۲ من نوشتم. ۲۷- ۲۸ جمله طراحی شده بود که قرار بود او بگوید. مثلاً «هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد، هم چرخ زندگی مردم». در گفت‌وگوی شبکه دو بنا این بود که هرچه مجری می‌گوید، رها کنیم و به تلویزیون حمله کنیم. روزبه‌روز با سیطره رسانه‌ها، آدم‌هایی انتخاب می‌شوند که به شومن و بازیگر نزدیک‌ترند تا سیاستمدار.

از روحانی خواستم در فیلم بگوید: «من سال‌هاست وقتی بین منزل و اداره‌ تردّد می‌کنم و مردم را می‌بینم و چهره‌ها را مطالعه می‌کنم، می‌بینم چقدر گرفته و عبوس است و خنده در چهره‌ها نیست».

در همین حال سایت عصر ایران از سایت‌های اصلاح‌طلب، در یادداشتی نوشت: اصلاح‌طلبان باید شکست خود را بپذیرند. درست است که اگر در جریان «صلاحیت»ها، دست اصلاح‌طلبان بازتر بود، حتی ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد ولی میزان نفوذ یک جریان سیاسی وقتی معلوم می‌شود که مردم با اعتماد به آن، به گزینه معرفی شده‌اش (اعم از معرفی تصریحی یا تلویحی) رأی دهد و الا شرط‌بندی روی اسب برنده که افتخاری ندارد.

اصلاح‌طلبان باید علل شکست خود را نیز بررسی کنند. منحصر کردن علت تامه ناکامی‌ها به مسائلی مانند ردصلاحیت‌ها (که در جای خود مهم است)، خودفریبی است. آنها باید بپذیرند که محبوبیت و مقبولیت گذشته را ندارند و اکثر مردم، جریان اصلاحات را نه روندی برای اصلاح امور، که تلاشی برای کسب قدرت می‌دانند. اصلاح‌طلبان بهتر است سال‌های دور از قدرت را فرصت شمارند و به عیب‌یابی و بازسازی خود بپردازند و الا بی‌هیچ تعارفی انتخابات ۱۴۰۰ را باید مجلس ختم اصلاحات نیز دانست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    21 3
    الحمد لله رب العالمین
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      اصلاح طلبان تهوع آور نماد بزدلی، اختلاس، بی عرضگی، حماقت، دنیاپرستی، نفاق، خیانت، خباثت، جهالت، بلاهت، سفاهت و رذالت هستند!!
  • SE ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    23 3
    اصحالات مرد و تمام شد
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 1
    تحصیل کرده در دانشگاه جنگ روانی mi6
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    اصلاح طلبان دربين دوتيم شركت كننده سوم شدند واين كار نشدنى را شدتى كردند شايد به اين دليل بود كه همه مهره ها يشان درحالت اچمز سياسى قرارداشتند ونمى توانستند درصفحه بازى حركت كنند
  • 1 IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 1
    این بنده خدا نمیدونه بابت همون نوشته هاش اون دنیا باید جواب بده.
  • مهدی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    به نظر من روحانی اصلاحات را در درون قبر عمیقی دفن کرد که هرچه خاکبرداری کنند به آن نخواهند رسید.. البته به شرط اینکه آقای رییسی امید را به دل مردم ایران بازگرداند، که ان شاالله اینطور خواهد شد.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    خدا میدونه این حسین دهباشی شارلاتان با این عبارت ها و واژه های تکراری نخ نما شده چقدر این جماعت اصلاح طلب افساداتی رو تیغ زد!! ولی خوبه که درب بساط کاسبی ایشون هم تخته شد!
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 1
    جناب دهباشی: همین مزخرفات و اراجیف را گفتی که باعث شد این اصلاح طلبان این شکست سخت را متحمل شوند.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 1
    خدایا ممنون ک زنده ماندم و این روزها رو دیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس