کد خبر 1234100
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
فراخوان جنبش فلسطینی برای انتفاضه علیه رژیم صهیونیستی

بر اساس نظرسنجی انجام شده، اکثر آمریکایی‌ها از توقف کمک مالی به رژیم صهیونیستی برای بازداشت فلسطینیان یا تصرف و ویران کردن اموال آنها حمایت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس نظرسنجی انجام شده اکثر آمریکایی‌ها از تحریم اسرائیل از کاربرد بودجه آمریکا در اراضی الحاق شده (اشغال شده) حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

گفتگوی تلفنی نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی با بایدن

در نظرسنجی انجام شده، ۵۵ درصد پاسخ دهندگان که شامل ۷۲ درصد دموکرات می‌شود از محدود کردن کمک به اسرائیل در صورتی که از دلار مالیات‌های پرداختی آمریکایی‌ها برای بازداشت کودکان فلسطینی یا تصرف و ویران کردن اموال فلسطینیان استفاده شود، حمایت کرده‌اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، اغلب رای دهندگان آمریکایی محدودیت‌هایی که اسرائیل را از هزینه کردن بودجه دفاعی آمریکا برای بازداشت کودکان فلسطینی، ویران کردن ساختمان‌های فلسطینیان یا الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری منع کند، موافق هستند.

در این نظرسنجی سوال شده است که آیا موافق یا مخالف طرحی هستند که بر اساس آن، صرف دلار مالیات پرداخت کنندگان آمریکایی توسط رژیم صهیونیستی برای بازداشت نظامی کودکان فلسطینی، تصرف یا ویران کردن خانه‌ها یا اموال فلسطینی یا حمایت از الحاق سرزمین‌های فلسطینی به اسرائیل متوقف شود که ۵۵ درصد گفتند از این طرح حمایت کرده و ۲۹ درصد گفتند که با آن مخالف هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطنم IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 1
    اون 55 درصد اصلا نمیدونن موضوع چیه ... یا اینکه افراد خود اسرائیل و آمریکا هستند.
    • مهدی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      5 1
      متن رو اشتباه متوجه شدی. داره میگه ۵۵ درصد مردم مخالف کمک مالی آمریکا به اسرائیل هستند و ۲۹درصد موافق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس